به روزرسانی های PHP توسط میزبان وب شما چگونه بر سایت های وردپرسی شما تأثیر می گذارد

اخیراً یکی از کاربران ما درباره اعلانی که از ارائه دهنده میزبانی خود در مورد ارتقا to به نسخه جدید PHP دریافت کرده اند با ما تماس گرفته است.

وردپرس به زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده است. این یک زبان سمت سرور است ، به این معنی که روی سرور میزبان وب شما برای تولید پویا صفحات وردپرس اجرا می شود.

در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که چگونه به روزرسانی PHP توسط میزبان وب شما بر سایت های وردپرسی شما تأثیر می گذارد. ما همچنین در مورد کارهایی که می توانید انجام دهید برای جلوگیری از هرگونه درگیری یا توقف در وب سایت شما بحث خواهیم کرد.

به روزرسانی PHP توسط میزبان وب شما قرار است بدون مشکل انجام شود ، اما همچنین می تواند بسیار اشتباه باشد. همه اینها به میزبان وب شما و نحوه پیکربندی سرورهایشان بستگی دارد.

به همین دلیل است که ما به کاربران خود توصیه می کنیم را انتخاب کنند بهترین میزبانی وردپرس ، بنابراین آنها می دانند که مهندسان برجسته ای هستند که به دنبال آن سرورها هستند.

انتخاب یک میزبان وب غیر قابل اعتماد برای سایت وردپرس خود می تواند باعث توقف غیر منتظره در حین یا بعد از به روزرسانی شود و تقریباً هیچ کاری در این زمینه نمی توانید انجام دهید جز تغییر به میزبان بهتر.

به روزرسانی های وردپرس و PHP

WordPress با استفاده از زبان برنامه نویسی منبع باز PHP ایجاد شده است. هنگام نوشتن این مقاله ، وردپرس حداقل به PHP نسخه 5.6.20 یا بالاتر نیاز دارد. نسخه پایدار موجود برای PHP 7.3.8 است.

بیشترین میزبانی مشترک a > ارائه دهندگان در حال حاضر نسخه PHP نسخه 7.0. + نصب شده بر روی سرورهای خود را ارائه می دهند.

حتی ممکن است برخی از میزبانان وب به شما اجازه دهند نسخه PHP خود را از صفحه کنترل خود تغییر دهید. دلایل مختلفی برای استفاده نکردن از لبه خونریزی شده و جدیدترین نسخه های ثابت PHP توسط میزبان وب وجود دارد ، اما رایج ترین دلیل این است که آخرین نسخه ها بعضی اوقات می توانند برخی از برنامه های PHP را خراب کنند.

با این حال ، آنها همچنین نمی خواهند عقب بمانند. در حال حاضر PHP 5.6. + حداقل نسخه مورد نیاز است و PHP 7.0+ به طور کلی توصیه می شود.

کارهایی که هنگام به روزرسانی میزبان PHP باید انجام دهید h4>

میزبان وب شما احتمالاً میزبان هزاران سایت وردپرس است. آنها هرگونه اقدامات احتیاطی را که می توانند انجام دهند تا اطمینان حاصل کنند که همه چیز به راحتی پیش می رود و مشتریان هیچ گونه خطایی در سرویس احساس نمی کنند.

اعلانی که دریافت کرده اید به شما امکان می دهد از بروزرسانی مطلع شوید و مراقب باشید که آیا اشتباهی رخ داده است. اگرچه بعید به نظر می رسد که این به روزرسانی مشکلاتی را خراب کند ، اما داشتن یک طرح بازگشتی همیشه خوب است.

اول از همه ، ما همیشه به کاربران خود توصیه می کنیم که به طور منظم از سایت های وردپرس پشتیبان تهیه کنند. اگر راه حل پشتیبان گیری خودکار مانند BackupBuddy ، VaultPress ، یا BackWPup

، وقت آن است که یکی از آنها را نصب کنید یا حداقل یک پشتیبان دستی از وب سایت خود.

بعد از پشتیبان گیری ، مورد بعدی که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید آخرین نسخه وردپرس را اجرا می کنید. همچنین از به روز بودن تمام افزونه ها و مضامین خود اطمینان حاصل کنید.

به به روزرسانی ها و نصب به روزرسانی های موجود بروید

خود وردپرس و محبوب ترین افزونه های وردپرس تحت تأثیر به روزرسانی PHP نخواهند بود. با این حال ، ممکن است برخی از پلاگین ها کار نکنند.

اگر افزونه ای در سایت شما به دلیل به روزرسانی PHP متوقف شده است ، برای پشتیبانی باید با نویسنده افزونه تماس بگیرید یا گزینه دیگری را پیدا کنید.

اگر به روزرسانی PHP سایت وردپرس شما را خراب کرد چه باید کرد؟ h4>

احتمال خراب شدن سایت وردپرس شما توسط به روزرسانی PHP بسیار کم است. با این حال ، با وجود افزونه های رایگان و پرداخت شده ، یک خط کد ضعیف می تواند منجر به خطا شود.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پلاگین یا تم ایجاد کننده این خطا نباشد. برای انجام این کار تمام افزونه های وردپرس خود را غیرفعال کنید و به یک تم پیش فرض وردپرس بروید.

اگر با این کار مشکلی حل نشد ، با تیم پشتیبانی میزبان وب خود تماس بگیرید. این احتمال وجود دارد که مسئله ای که با آن روبرو هستید از قبل در معرض دید آنها قرار گیرد و آنها بتوانند به شما کمک کنند.

اگر میزبان وب شما نمی تواند به شما کمک کند ، پس سعی کنید نسخه جدیدی از وردپرس را نصب کنید و سپس بازیابی سایت وردپرس خود از تهیه نسخه پشتیبان .

اگر هیچ یک از اینها کمکی نکرد ، شاید زمان آن رسیده است که میزبان وردپرس خود را تغییر دهید.

امیدواریم که این راهنما به شما کمک کند تا درک کنید که به روزرسانی PHP توسط میزبان وب شما بر سایت وردپرس شما تأثیر می گذارد. برای بازخورد و س questionsال لطفاً در زیر نظر دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-does-php-updates-by-your-web-host-impacts-your-wordpress-sites/.

دیدگاهتان را بنویسید