بهینه سازی تصاویر با WP Smush (موافقان ، مخالفان و گزینه های جایگزین)

تصاویر می توانند سرعت وب سایت شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهند ، به همین دلیل ضروری است تمام تصاویر خود را بهینه سازی شده برای وب ذخیره کنید . اخیراً یکی از کاربران ما درباره مزایا و معایب استفاده از افزونه ای مانند WP Smush از ما سال کرده است. در این مقاله ، ما به جوانب مثبت ، منفی ، و گزینه های WP Smush برای بهینه سازی تصاویر در وردپرس خواهیم پرداخت.

Image Optimization in WordPress

WP Smush چیست؟ h4>

WP Smush یک افزونه وردپرس است که به شما امکان می دهد تصاویر را بدون از دست دادن کیفیت بهینه کنید.

جوانب مثبت WP Smush

استفاده از WP Smush بسیار آسان است و می توانید تصاویر خود را هنگام بارگذاری در سایت وردپرس خود بهینه کنید.

برای تصاویر قدیمی تر می توانید به رسانه »WP Smush بروید تا همزمان 50 عکس را به صورت انبوه خرد کنید.

Bulk smush images

برای مبتدیان ، روشی آسان و ساده برای بهینه سازی تصاویر و بهبود عملکرد سایت آنهاست.

موارد منفی WP Smush

تفاوت عملکرد به اندازه ای که می توانید با روش های دیگر دریافت کنید قابل توجه نیست.

به عنوان مثال ، اگر یک عکس 3 مگابایتی در سایت وردپرس خود بارگذاری می کنید ، WP Smush بدون از دست دادن کیفیت ، آن را 10-20 درصد کاهش می دهد. این پرونده هنوز 2.4 تا 2.7 مگابایت است که بسیار زیاد است.

WP Smush به شما هیچ کنترلی در میزان بهینه سازی تصویر نمی دهد. اگرچه اندازه پرونده تصویر را کاهش می دهد ، اما بهترین راه حل نیست.

گزینه های WP Smush

چندین ابزار و افزونه وردپرس دیگر وجود دارد که به شما امکان می دهد تصاویر خود را بهینه کنید. این ابزارها به شما امکان کنترل بیشتر نحوه بهینه سازی تصاویر خود را می دهند. این امر می تواند حتی به اندازه پرونده های کوچکتر و بارگذاری سریعتر صفحه منجر شود.

EWWW Image Optimizer h4>

ewww Image Optimizer

EWWW Image Optimizer یک افزونه وردپرس است که تصاویر شما را هنگام بارگذاری بهینه می کند. همچنین می توانید تصاویر بارگذاری شده قبلی خود را بهینه کنید. همچنین به شما امکان می دهد قالب پرونده را تبدیل کنید ، بنابراین می توانید قالبی را انتخاب کنید که اندازه تصویر کمتری داشته باشد.

به عنوان مثال ، اگر یک تصویر صفحه را در PNG بارگذاری می کنید ، ممکن است تبدیل آن به JPEG حجم پرونده بسیار کمتری داشته باشد.

نابخردگی

Imsanity به شما امکان می دهد تغییر اندازه انبوه تصاویر بزرگ در وردپرس . برخلاف افزونه های ذکر شده در بالا ، Imsanity به شما امکان می دهد حداکثر اندازه پیش فرض را برای تصاویر خود انتخاب کنید.

Imsanity plugin allows you to bulk resize large images in WordPress

می توانید فشرده سازی پیش فرض را برای تصاویر jpeg در وردپرس انتخاب کنید. همچنین می توان از این افزونه برای تبدیل خودکار قالب های فایل تصویر از BMP به JPEG یا PNG به JPEG استفاده کرد.

Adobe Photoshop

Adobe Photoshop استاندارد صنعت در ویرایش تصویر است. کمی گران است اما کاملاً ارزشش را دارد. این گزینه با گزینه Save for Web داخلی تعبیه شده است که به شما امکان ذخیره تصاویر بهینه شده برای وب را می دهد.

Saving images for the web in Photoshop

بهترین قسمت در مورد آن این است که می توانید میزان بهینه سازی تصویر را انتخاب کنید. می توانید سطح فشرده سازی برای تصاویر JPEG و همچنین انتخاب تعداد رنگ در پرونده های PNG را انتخاب کنید.

هنگام تنظیم این تنظیمات ، پیش نمایش تصویر و اندازه پرونده نیز به شما نشان داده می شود.

Gimp گزینه رایگان فتوشاپ است. شاید به زیبایی فتوشاپ به نظر نرسد ، اما می تواند تصاویر شما را برای وب بهینه کند.

Exporting images in Gimp

افکار نهایی h4>

بهینه سازی تصویر هنگامی که خارج از وردپرس انجام شود بهترین حالت است. ما یک آموزش دقیق نوشته ایم که به شما نشان می دهد نحوه بهینه سازی تصاویر برای وردپرس .

در حالی که می توانید از WP Smush یا یکی از گزینه های WP Smush استفاده کنید ، به اندازه ابزارهایی مانند Photoshop ، GIMP ، JPEGMini و TinyPNG نتیجه خوبی نخواهید گرفت.

این تنها چیزی است که امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تصاویر بهینه سازی را با WP Smush و گزینه های دیگر آن بیاموزید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/optimizing-images-with-wp-smush-pro-cons-and-alternatives/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35