چگونه نظرات وردپرس را با نظرات De: بهبود بخشیم

آیا وب سایت هایی را دیده اید که رأی دادن ، نشان ها ، اشتراک اجتماعی ، ورود به سیستم اجتماعی و سایر ویژگی های جالب در حوزه نظرات خود را ارائه دهند؟ آیا می خواهید نظرات وردپرس خود را برای انجام همان کار تغییر دهید؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه نظرات وردپرس را با نظرات De: بهبود بخشید و آنها را تعاملی تر کنید.

WordPress comments using De:comments

نظرات De: چیست؟ چرا به آن نیاز دارید؟ h4>

De: نظرات یک افزونه وردپرس برتر که طیف وسیعی از ابزارها را برای افزایش تعامل در سایت شما ارائه می دهد. در اینجا مواردی وجود دارد که کاربران شما می توانند با de: comments:

انجام دهند

  • کاربران می توانند از ویژگی ورود به سیستم اجتماعی استفاده کرده و با حساب های اجتماعی موجود خود وارد سیستم شوند.
  • کاربران می توانند به نظرات رأی دهند تا آنها را پسندیده یا دوست نداشته باشند.
  • هر نظر را می توان در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.
  • کاربران می توانند تصاویر ، تصاویر GIF ، فیلم ها ، توییت ها و به روزرسانی های وضعیت را در نظرات خود اضافه کنند.
  • شما می توانید کاربران برگرداننده را با نشان هایی که می توانند با شرکت در سایت شما کسب کنند تشویق کنید.

بسیاری از این ویژگی ها را می توان با استفاده از ترکیبی از پلاگین های دیگر اضافه کرد ، اما با پیچیدگی های خاص خود همراه است. De: comments بسته کاملی را ارائه می دهد که استفاده از آن آسان و تنظیم آن ساده است.

نحوه راه اندازی De: نظرات در وردپرس h4>

ابتدا باید De: comments را دریافت کنید پلاگین با مجوز یک سایت با یک سال پشتیبانی و به روزرسانی ، هزینه آن 50 دلار است.

در مرحله بعدی ، باید پلاگین De: comments را نصب و فعال کنید. پس از فعال سازی ، برای پیکربندی افزونه ، به سادگی از صفحه نظرات »de: comments بازدید کنید.

General settings for De:comments

در بخش نظرات تنظیمات De: comments ، اولین گزینه نمایش یا پنهان کردن آرم De: comments در زیر فرم نظر است. برای حذف آرم و پیوند de: comments از فرم نظر خود می توانید این کادر را علامت بزنید.

گزینه بعدی این است که به کاربران اجازه دهید نظرات خاص خود را در پاسخ خود نقل کنند ، که می تواند یک ویژگی مفید برای مکالمات باشد.

پس از آن گزینه های “ویرایش / حذف نظرات” وجود دارد. این گزینه بسیار مفیدی است زیرا به کاربران امکان می دهد در یک بازه زمانی مشخص نظرات خود را ویرایش یا حتی حذف کنند. بعضی اوقات افراد با عجله نظر می دهند و می خواهند گفته های خود را ویرایش یا پس بگیرند. روش های دیگری برای اضافه کردن همین ویژگی در وردپرس وجود دارد ، به آموزش ما در مورد نحوه به کاربران اجازه می دهند نظرات خود را در وردپرس ویرایش کنند .

به طور پیش فرض فرم نظرات وردپرس معمولاً بعد از نظرات در پایین صفحه ظاهر می شود. De: تنظیمات نظرات به شما امکان می دهد کادر نظر را درست مانند Disqus و Livefyre در بالا قرار دهید.

گزینه بعدی واقعاً مهم است و توجه ویژه شما را می طلبد. این گزینه به شما امکان می دهد nofollow را از پیوندهای اضافه شده توسط نظر دهندگان در سایت وردپرس خود اضافه یا حذف کنید. به طور پیش فرض وردپرس nofollow را به همه پیوندهای نظر اضافه می کند. ما اکیداً به شما توصیه می کنیم که روی دکمه nofollow کلیک کنید تا نظرات مربوط به هرزنامه پایین باشد.

Add nofollow to all commenters links

در گزینه بعدی ، شما می توانید تعداد نظرات را برای نمایش در هر صفحه انتخاب کنید یا از اسکرول نامحدود برای بارگذاری نظرات استفاده کنید.

ورودهای اجتماعی را در وردپرس اضافه کنید نظرات با De: comments

Comments with social login enabled

قسمت بعدی در تنظیمات De: comments دارای برچسب اجتماعی است. در اینجا ویژگی های اجتماعی افزونه را پیکربندی خواهید کرد.

برای فعال کردن ورود به سیستم اجتماعی ، باید پلاگین WordPress Social Login را نصب و راه اندازی کنید.

می توانید شبکه های اجتماعی مورد نظر جهت نمایش را در گفتگوی اشتراک انتخاب کنید. De: نظرات از شبکه های اجتماعی Twitter ، Facebook ، Google+ ، LinkedIn ، Vkontakte و Odnoklassniki پشتیبانی می کند.

Enabling social features for your WordPress comments

رأی دادن به نظرات را در وردپرس با De: comments فعال کنید h4>

بخش رأی دادن در De: comments به شما امکان می دهد سیستم رأی گیری برای نظرات را فعال کنید. می توانید حداقل تعداد پسندیدن های مورد نیاز برای نمایش نظر را در بالا تنظیم کنید. با این کار می توانید نظرات با آرا higher بالاتر را در قسمت بالا و نظرات ناپسند را در پایین نشان دهید.

اگر این را دوست ندارید ، می توانید ویژگی “دوست نداشتن” را خاموش کنید.

Comment voting settings

افزودن اشتراک نظرات در وردپرس با De: comments

یک راه عالی برای بازگشت کاربران این است که به آنها اجازه دهید در نظرات مشترک شوند. د: نظرات به کاربران امکان می دهد در نظرات یک پست یا پاسخ به نظرات انتخاب شده مشترک شوند.

Allow users to subscribe to comments in WordPress

افزودن نشان برای نظرات وردپرس h4>

De: نظرات به شما امکان می دهد نشان هایی را برای دستاوردهای کاربر اضافه کنید. در حال حاضر سه نوع دستاورد وجود دارد که می توانید یک نشان اختصاص دهید. برای بدست آوردن تعداد لایک از پیش تعیین شده ، بدست آوردن تعداد لایک از پیش تعیین شده و ارسال تعداد مشخصی از نظرات. امیدوارم که در نسخه های بعدی این افزونه دستاوردهای بیشتری اضافه شود. به عنوان مثال ، کاربرانی که تعداد X اشتراک اجتماعی دارند یا کاربرانی که بیشترین پسندیدن یا عدم پذیرش را دارند و غیره.

Adding badges for WordPress comments

سفارشی کردن اعلان های ایمیل اشتراک نظرات h4>

آخرین بخش در تنظیمات De: comments اعلان ها هستند. اینجاست که می توانید ایمیل های ارسال شده توسط این افزونه را برای اشتراک نظرات شخصی سازی کنید. اعلان های پیش فرض نظر خوب کار می کنند ، اما در صورت تمایل آن را به دلخواه خود تنظیم کنید.

Customizing comment subscription notification emails

اگر کاربران شما اعلان های نظر را در صندوق ورودی خود دریافت نمی کنند ، راهنمای ما را در مورد نحوه رفع عدم ارسال ایمیل از طریق وردپرس .

این همه ما امیدواریم که این مقاله به شما در بهبود نظرات وردپرس با نظرات De: کمک کند. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی صادر کردن آدرس های ایمیل از نظرات وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-improve-wordpress-comments-with-decomments/.

دیدگاهتان را بنویسید