با WPtouch Pro دوستانه موبایل وردپرس خود را ایجاد کنید

بسته به مشخصات جمعیتی سایت شما ، داشتن یک وب سایت مناسب برای موبایل ممکن است مهم باشد. شما می توانید این کار را با استفاده از تم پاسخگو وردپرس انجام دهید. که با اندازه ها / دستگاه های مختلف صفحه سازگار است ، یا اگر نمی خواهید طراحی سایت خود را تغییر دهید می توانید نسخه مخصوص موبایل سایت خود را ایجاد کنید. در این مقاله ، ما به شما نحوه ایجاد یک سایت وردپرس سازگار با موبایل با WPTouch Pro .

WPtouch Pro یک افزونه وردپرس تجاری است که می تواند سایت وردپرس شما را به یک تجربه موبایل بومی برای مرورگرهای گوشی های هوشمند مدرن تبدیل کند. سریع است ، از پشتیبانی بین المللی کامل برخوردار است ، ادغام صفحه اصلی iOS و تعداد زیادی روش دیگر برای بهبود تجربه کاربر تلفن همراه.

پس از خرید WPtouch Pro ، یک کلید مجوز و فایل بارگیری پلاگین دریافت خواهید کرد. شما باید آن را در وبلاگ خود نصب کنید ( راهنمای نصب پلاگین ما را دنبال کنید ) ، و سپس آن را از داشبورد خود فعال کنید.

پس از فعال شدن ، افزونه اعلانی را به شما یادآوری می کند که به شما یادآوری می کند کلید مجوز خود را وارد کنید. برای دریافت به روزرسانی های افزونه ، بارگیری تم ها و افزونه ها باید کلید مجوز را وارد کنید. برای وارد کردن کلید مجوز ، روی پیوند ‘فعال کردن مجوز خود’ کلیک کنید.

License notification

در صفحه بعد ، به سادگی آدرس ایمیل حساب خود (یکی از آنهایی که برای خرید افزونه استفاده کرده اید) و کلید مجوز محصول خود را وارد کنید ، سپس بر روی دکمه فعال سازی کلیک کنید. WPTouch اکنون کلید مجوز شما را تأیید می کند و یک پیام موفقیت آمیز نشان می دهد.

Enter your WPTouch Account Email and License Key

با فعال شدن افزونه ، یک مورد منوی WPTouch Pro در نوار مدیر وردپرس شما اضافه می شود. برای پیکربندی پلاگین باید به WP Touch Pro »تنظیمات اصلی بروید.

WPTouch Pro Core Settings

در صفحه تنظیمات اصلی ، می توانید گزینه های مختلفی را برای نسخه موبایل سایت خود پیکربندی کنید. اولین گزینه در این صفحه تغییر عنوان سایت و باینری است. این مورد به ویژه در صورتی مفید است که سایت شما دارای عنوان طولانی و خطی است که به خوبی در صفحه های موبایل جای نمی گیرد.

گزینه بعدی در این صفحه ، منطقه بندی است. WP Touch Pro به طور خودکار زبان سایت از نصب وردپرس شما اما می توانید با استفاده از این گزینه به صورت دستی زبان را نیز انتخاب کنید.

گزینه Display در صفحه تنظیمات اصلی به شما این امکان را می دهد که بدون غیرفعال کردن افزونه ، موضوع تلفن همراه را غیرفعال کنید. تنظیمات پیش فرض عادی است که نمایش تم تلفن همراه را برای همه بازدیدکنندگان که از طریق دستگاه تلفن همراه به سایت دسترسی دارند امکان پذیر می کند. می توانید آن را به پیش نمایش تغییر دهید ، بنابراین تم موبایل فقط در سایت نمایش داده می شود سرپرستان وقتی وارد سیستم شدند. همچنین می توانید غیرفعال را انتخاب کنید تا نمایش زمینه تلفن همراه به طور کامل خاموش شود.

WP Touch Pro Extra Settings

گزینه های پیشروی در صفحه تنظیمات اصلی موجود است. به عنوان مثال ، می توانید یک صفحه فرود سفارشی برای نسخه موبایل سایت خود انتخاب کنید. می توانید کدهای سفارشی را اضافه کنید که در قسمت پایین صفحه تم ظاهر می شود. همچنین می توانید از کلیه WP پشتیبان تهیه کنید تنظیمات Pro را لمس کنید و سپس آنها را با WP Touch Pro در سایت وردپرس دیگری وارد کنید. در صورت داشتن سایت سازی صحنه یا نصب محلی .

هنگامی که از صفحه تنظیمات اصلی عبور کردید ، می توانید با کلیک روی دکمه تم پیش نمایش در پایین این صفحه ، پیش نمایش سایت تلفن همراه خود را مستقیماً در دسک تاپ خود انجام دهید. پس از اینکه از ظاهر طرح زمینه خود راضی بودید ، می توانید برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

WP Touch Pro - Mobile theme preview

تغییر تم موبایل در WPTouch Pro 3

به طور پیش فرض WPTouch Pro 3 با یک موضوع موبایل از پیش نصب شده همراه است. می توانید مضامین اضافی را از WPTouch Pro »مضامین و برنامه های افزودنی بارگیری و نصب کنید. باوهاوس ، CMS ، Redux کلاسیک و Simple موضوعات موجود با تمام برنامه های صدور مجوز هستند. برای نصب یک تم کافیست بر روی دکمه نصب در زیر موضوع کلیک کنید. WPTouch Pro موضوع را از cloud بارگیری کرده و آن را نصب می کند. پس از نصب یک تم ، می توانید بر روی دکمه فعال سازی کلیک کنید تا از آن تم استفاده کنید.

Switching mobile themes with WPTouch Pro

سفارشی کردن طرح زمینه تلفن همراه خود در WPTouch Pro3

هنگامی که طرح زمینه را برای سایت تلفن همراه خود انتخاب کردید ، ممکن است بخواهید آن را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید. برای انجام این کار باید به WPTouch Pro »تنظیمات تم بروید. مضامین موبایل WPTouch Pro بسیار قابل تنظیم هستند. می توانید همه جنبه های سایت تلفن همراه خود را از صفحه تنظیمات تم به خوبی تنظیم کنید. ما شما را در بخشهای مختلف تنظیمات تم راهنمایی خواهیم کرد.

Theme settings screen in WPTouch Pro 3

در زبانه منوی بالا ، مناطق مختلفی از طرح زمینه خود را که می توانید شخصی سازی کنید می توانید مشاهده کنید. شما از تب عمومی شروع خواهید کرد که شامل گزینه هایی برای برخی تنظیمات اساسی مانند تعداد پست هایی است که در صفحه اول نشان داده می شود ، فعال کردن کشوی دسته ، فعال کردن لغزنده پست های برجسته ، و غیره تنظیمات پیش فرض برای اکثر سایت ها باید کار کند ، اما شما می توانید انجام دهید در صورت لزوم تغییر می کند. همچنین در کنار برخی گزینه ها نماد اطلاعات را مشاهده خواهید کرد ، بردن ماوس به سمت نماد به شما در زمینه آن گزینه کمک می کند.

هنگامی که تغییرات را در طرح زمینه خود ایجاد کردید ، می توانید با کلیک روی دکمه موضوع پیش نمایش در پایین صفحه ، پیش نمایش آن تغییرات را انجام دهید. وقتی از تغییراتی که ایجاد کردید راضی بودید ، باید روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات تم شما ذخیره شود. در صورت تمایل به بازگشت به تنظیمات پیش فرض ، یک دکمه تنظیم مجدد نیز وجود دارد.

Preview your Mobile Theme settings before saving

بعد از پیکربندی تنظیمات عمومی برای موضوع تلفن همراه خود ، به برگه مارک بروید. اینجا جایی است که می توانید آرم ، پس زمینه ، فونت های سفارشی ، نمادهای شبکه های اجتماعی و غیره را بارگذاری کنید. همچنین می توانید رنگ های تم را تغییر دهید تا با آرم و رنگ مارک خود مطابقت داشته باشد.

Change theme colors and upload custom logo from branding screen

تبدیل سایت خود به یک برنامه وب موبایل h4>

WPTouch Pro به شما امکان می دهد با تبدیل سایت خود به یک برنامه وب ، از ویژگی های دستگاه تلفن همراه نهایت استفاده را ببرید. ابتدا باید روی صفحه نشانک های نشانک در صفحه تنظیمات تم کلیک کنید. باید دو نماد بارگذاری کنید ، یکی برای دستگاه های Android و دیگری برای دستگاه های iOS (iPhone ، iPod و iPad).

Add bookmark icons for mobile devices

پس از آن ، در تنظیمات طرح زمینه روی برگه Web-App Mode کلیک کنید. برای فعال کردن حالت برنامه وب iOS ، کافیست کادر را علامت بزنید ، و این تنظیمات پیشرفته را برای حالت برنامه وب نشان می دهد. می توانید از تنظیمات پیش فرض استفاده کنید ، یا می توانید صفحه های راه اندازی سفارشی خود را بارگذاری کنید.

Turning on the web-app mode for iOS devices

با WPTouch Pro از سایت موبایل خود کسب درآمد کنید h4>

موضوعات WPTouch Pro همچنین نمایش تبلیغات در سایت تلفن همراه خود را برای شما بسیار آسان می کند. شما باید به بخش تبلیغات در تنظیمات موضوع بروید و از Google Adsense یا سرویس تبلیغات سفارشی استفاده کنید.

Displaying advertisement on your Mobile Site

برای Google Adsense ، باید شناسه ناشر Google Adsense و شناسه شیار را که می توانید از حساب Google Adsense خود تهیه کنید وارد کنید. پس از آن شما باید مکانی را که می خواهید تبلیغات در آن نمایش داده شود انتخاب کنید. تغییرات خود را ذخیره کنید و سایت تلفن همراه شما نمایش تبلیغات را شروع می کند.

سفارشی کردن منوهای پیمایش برای سایت موبایل در WPTouch Pro

WPTouch Pro از قابلیت پیش فرض منوی وردپرس استفاده می کند ، اما به شما امکان می دهد نحوه نمایش منو را در سایت تلفن همراه خود تغییر دهید یا انتخاب کنید. برای پیکربندی منوها ، باید به WPTouch Pro »منوها بروید. ابتدا باید یک منو انتخاب کنید. می توانید صفحات وردپرس را در منو نمایش دهید یا منوی موجود را انتخاب کنید.

Choose a menu for your mobile site

در برگه Menu Setup ، می توانید منوی WordPress خود را بیشتر سفارشی کنید. با کشیدن یک آیکون به یک آیتم منو می توانید آیکون ها را با هر مورد منسوب کنید.

به طور پیش فرض WPTouch Pro همراه با مجموعه ای از آیکون های زیبا طراحی شده توسط مضامین زیبا . با کلیک بر روی دکمه Install در کنار آنها می توانید مجموعه آیکون های دیگر را نصب کنید یا مجموعه آیکون های دلخواه خود را بارگذاری کنید.

Choose and install an icon set or upload your own

WPTouch یک افزونه عالی برای تبدیل هر وب سایت دارای وردپرس به یک برنامه وب کامل تلفن همراه است. با مضامین زیبا و گزینه های قدرتمند سفارشی سازی ، می توانید بدون نوشتن یک خط کد ، در عرض چند دقیقه سایت های جذاب تلفن همراه ایجاد کنید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند با WP Touch Pro یک سایت دوستانه برای تلفن همراه ایجاد کنید. برای بازخورد و س questionsال ، می توانید در زیر نظر خود را بنویسید یا ما را در توییتر .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/making-your-wordpress-mobile-friendly-with-wptouch-pro/.

دیدگاهتان را بنویسید