اعلام صندوق شتاب دهنده رشد WPBeginner (دور 2)

سال گذشته ، تصمیم گرفتم کاری انجام دهم که قبلاً هرگز در انجمن وردپرس انجام نشده بود. من WPBeginner Growth Accelerator a > ، اولین صندوق رشد کاملاً متمرکز بر مشاغل وردپرس بود. امروز ، من می خواهم گام های مهیج بردارم و دور دوم برنامه ها را باز کنم و همچنین نتایج سال گذشته را به اشتراک بگذارم.

Introducing WPBeginner Growth Fund Round 2

توجه: برنامه ها در تاریخ 30 سپتامبر 2019 بسته می شوند

صندوق شتاب دهنده رشد WPBeginner چیست؟ h4>

صندوق تسریع کننده رشد WPBeginner اولین صندوق رشد است که کاملاً متمرکز بر مشاغل متمرکز بر وردپرس است.

به عنوان بخشی از این شتاب دهنده ، ما در گروه کوچکی از مشاغل وردپرس بین 100 تا 2 میلیون دلار سرمایه گذاری خواهیم کرد. همراه با سرمایه گذاری ، ما به طور فشرده با بنیانگذاران همکاری خواهیم کرد تا محصول / فرآیندهای موجود آنها را با استفاده از کتابنامه انگیزه عالی اصلاح و بهینه سازی کنیم.

شرکت ها همچنین می توانند از منابع گسترده رسانه ای و شبکه تجاری که در دهه گذشته ایجاد کرده ایم بهره مند شوند.

داستان پشت شتاب دهنده رشد WPBeginner

در دهه گذشته ، ما زمان زیادی را صرف صحبت با کاربران و کشف چگونگی ایجاد خواسته های مردم کرده ایم. معمولاً ما می توانیم نسبتاً سریع جهتی را که باید یک ایده گسترش یابد تا بیشترین تأثیر را داشته باشد ، ببینیم.

برای رسیدن به این سطح مدت زمان زیادی طول کشید و من بدون کمک مربیانم و دیگر کارآفرینان شگفت انگیز که لطف داشتند خرد خود را با من به اشتراک بگذارند هرگز در اینجا نبودم.

این نوع مشاوره در بسیاری از موارد دیگر نیز وجود دارد ، اما به طور آشکار در جامعه تجاری وردپرس در دسترس نیست.

بسیاری از کارآفرینان وردپرس ابراز علاقه کردند که به خانواده Awesome Motive بپیوندند ، از من بخواهند به عضویت هیئت مدیره آنها بروم یا از من برای پیگیری سریع رشد تجارت خود سرمایه گذاری کنند. تعداد کمی نیز ناامیدی خود را از عدم علاقه سرمایه گذاران به این فضا ابراز داشتند.

مشکل این است که بازار وردپرس به خوبی توسط سرمایه گذاران درک نشده است. و صادقانه بگویم ، اکثر مشاغل وردپرس آنقدر بزرگ نیستند که بتوانند معیارهای خود را برآورده کنند.

اما این بدان معنا نیست که مشاغل وردپرس پتانسیل بالایی ندارند. کاملاً برعکس است – آنها پتانسیل زیادی دارند. فرصت های زیادی برای رشد در اکوسیستم وردپرس با کتاب صحیح وجود دارد و من می خواهم به اثبات آن کمک کنم.

بعد از خیلی فکر و بحث ، تصمیم گرفتم اولین صندوق شتاب دهنده رشد متمرکز بر وردپرس را برای کمک به تقویت جامعه کسب و کارهای کوچک وردپرس ایجاد کنم.

نتایج حاصل از دور اول سرمایه گذاری h4> ما

در دور اول (سال گذشته) ، من در 3 شرکت متمرکز بر وردپرس سرمایه گذاری کردم که 5 محصول وردپرس را نمایندگی می کردند از جمله MemberPress ، پیوندهای زیبا ، Affiliate Royale ، قابل توجه فرم ها ، و SeedProd .

ما با هر بنیانگذار همکاری نزدیک داشتیم تا با بهینه سازی استراتژی بازاریابی ، بهبود فرایندهای داخلی و حتی راه اندازی محصولات جدید ، رشد چشمگیر در هر مشاغل را باز کنیم.

SeedProd یک محصول کاملاً جدید ، RafflePress را راه اندازی کرد ، که صادقانه می توانم say بهترین افزونه giveaway وردپرس در بازار است.

MemberPress و Pretty Links رشد چشمگیری در همه زمینه ها از جمله محصول ، عملیات و درآمد کلی داشته است. من واقعاً از راه اندازی محصول جدید و ویژگی هایی که قرار است منتشر کنند بسیار هیجان زده هستم (نمی توان بیش از حد بیشتر به اشتراک گذاشت).

در اینجا جمله ای از بلر ویلیامز ، بنیانگذار MemberPress در مورد تجربه خود با شتاب دهنده آورده شده است:

من خیلی خوشحالم که به شتاب دهنده رشد پیوستیم – برای کسب و کار ما بسیار جذاب بوده است! ما نه تنها دسترسی مستقیمی به سید داشتیم بلکه سایر شرکتهای موجود در شتاب دهنده رشد و انگیزه عالی. داشتن این نوع “گرده افشانی متقابل” با این شرکت های دیگر و صاحبان فصلی آنها در صنعت ما به ما کمک کرده است تا تجارت خود را به سطح بعدی برسانیم. اکنون چشم انداز واضح تری برای آینده داریم ، بسیار کارآمدتر کار می کنیم ، به مشتریانمان بهتر خدمت می کنیم و موفقیت های بیشتری نسبت به گذشته می بینیم!

فرم های قابل تحسین را دارد هم در محصول خود و هم در درآمد کسب و کار رشد شگفت انگیزی داشته است. آنها یک تجربه ساخت فرم کاملاً جدید و طراحی کاملاً جدید وب سایت را منتشر کردند. ویژگی های جدیدی که آنها در حال کار هستند بسیار هیجان انگیز است زیرا آنها همچنان به تجربه تجربه پیشرفته فرم وردپرس ادامه می دهند.

ما تصمیم مشترکی گرفتیم که از آنجا که هر یک از شرکت ها به صورت خصوصی در اختیار دارند ، تعداد درآمد یا رشد دقیق درصد را فاش نکنیم ، اما واقعاً می توانم بگویم که من از رشد بسیار راضی هستم.

در اینجا نقل قولی از استفانی ولز ، بنیانگذار و توسعه دهنده اصلی Formidable Forms:

قبل از پیوستن به سید در برنامه شتاب دهنده ، من سوختم و نیاز به تغییر داشتم. ما در حال رشد آهسته بودیم ، اما به نظر نمی رسید کاری انجام بدهم که تغییری ایجاد کند. در عرض یک ماه کار با سید ، ما در حال جلب توجه بودیم. برای اولین بار ، من یاد گرفتم که چگونه تیم و شرکتم را مدیریت کنم نه اینکه فقط توسعه دهنده باشم.

با یک مشاور شگفت انگیز و باتجربه ، دیگر احساس نمی کنم که در محافل با عصبانیت دست و پا می زنم. وقتی تمرکز خود را از دست می دهم یا حواسم پرت می شود ، عقب نشینی ها و جلسات ما باعث می شود که دوباره به دوره خود برگردم. بقیه شرکت های Awesome Motive و Accelerator نیز ثابت کرده اند که یک منبع ارزشمند هستند. من به طرز مضحکی خوش شانس هستم که بخشی از آن منبع بی پایان دانش و تجربه را بدست آورده ام.

با افتخار می توانم بگویم که سال گذشته موفقیت بزرگی برای همه شرکت های شتاب دهنده بوده است و من واقعاً هیجان زده هستم که دومین عقب نشینی شتاب دهنده دو ساله ما در طی دو هفته برگزار می شود ، جایی که می توانم با این فوق العاده هوشمند و کارآفرینان با استعدادی که افتخار آنها را دارم که با دوستانم تماس می گیرم.

ما قصد داریم سال 2019 را با سر و صدا تعطیل کنیم ، و من واقعاً هیجان زده هستم که همه ویژگی ها و محصولات جدید شگفت انگیز را که برای هر شرکت شتاب دهنده و همچنین شرکتهای پرتفوی عالی انگیزه .

همراه با آن ، من همچنین هیجان زده هستم که دور دوم صندوق شتاب دهنده رشد WPBeginner را برای شرکت های متمرکز در وردپرس که می خواهند تجارت خود را به سطح بعدی برسانند ، آغاز می کنم.

شتاب دهنده چگونه کار می کند (قالب و فلسفه) h4>

یکی از س questionsالاتی که از من زیاد پرسیده می شود این است که Growth Accelerator چگونه کار می کند؟ بهترین راه برای پاسخگویی به اشتراک گذاشتن فلسفه و همچنین قالب مورد استفاده ما است.

فلسفه ما

ما می دانیم که استقلال یکی از اصلی ترین دلایلی است که مردم می خواهند در وهله اول یک کسب و کار ایجاد کنند ، و همچنین یکی از دلایل موفقیت کسب و کار است. هدف ما این است که هرچه کمتر در روز دخالت کنیم.

ما معتقدیم که بنیانگذاران شرکتهای متمرکز در وردپرس در زمینه هک کردن بسیار خوب عمل می کنند. ما می خواهیم آنها را با چارچوب و منابع خود توانمند کنیم تا این کار را انجام دهند.

اکثر سرمایه گذاران ترکیبی از پول و کمک را ارائه می دهند. در مورد ما ، پول تا حد زیادی جز smaller کوچکتر است. ما می خواهیم تجربیات ، دانش و منابع خود را به اشتراک بگذاریم (در مجموع “سوزن کش ها”) تا به بنیانگذاران کمک کنیم تا رشد شدید درآمد را باز کنند.

ما توصیه های زیادی ارائه خواهیم داد ، اما هرگز کسی را مجبور به استفاده از آن نمی کنیم.

نوع مشاوره ای که به معنای واقعی کلمه خواهیم داد قابل خرید نیست زیرا تعداد بسیار کمی از شرکت ها مانند ما بینش خاص وردپرس دارند. و کسانی که این کار را می کنند در کار مشاوره نیستند.

قالب />

من و سایر شرکای Awesome Motive گروه کوچکی از شرکت های وردپرس را برای سرمایه گذاری و کار با یکدیگر انتخاب می کنیم. و نه ، ما از شما نمی خواهیم که به منطقه خلیج یا شهر بزرگ دیگری بروید.

اگر یک تجارت متمرکز در وردپرس دارید ، می توانید اینجا درخواست دهید .

ما برنامه شما را بررسی خواهیم کرد و از آینده دارترین شرکت ها دعوت خواهیم کرد که یک سری مکالمه با ما داشته باشند. اندکی پس از آن تصمیم مالی خود را اتخاذ خواهیم کرد.

پس از تأمین اعتبار ، ما برای شناسایی اهرم های رشد در کسب و کار شما و همکاری در شما برای اجرای فرایندهای صحیح جهت انتقال کار خود به سطح بعدی ، از نزدیک با شما همکاری خواهیم کرد.

در زیر برخی از مزایایی که به آنها دسترسی خواهید داشت آورده شده است:

  • کتابهای آموزشی ما برای توسعه ، رشد و عملکرد محصول.
  • ساعات اداری با شرکای انگیزشی عالی (از جمله من)
  • ساعات اداری با سایر کارشناسان صنعت
  • جلسات متفکر دوسالانه
  • قرار گرفتن در معرض خواص رسانه ای ما و دسترسی به تیم روابط عمومی ما
  • بنیانگذاران خصوصی Slack

​​نحوه درخواست h4>

اگر در حال حاضر مشاوری متمرکز بر وردپرس دارید ، می توانید برنامه زیر را پر کنید.

نکته مهم: این صندوق برای مشاغل فعلی متمرکز بر وردپرس (به عنوان مثال پلاگین ها ، طرح زمینه ها و سرویس های وردپرس) است که حداقل برای مدت شش ماه وجود داشته است.

مهلت مقرر: برنامه ها در تاریخ 30 سپتامبر 2019 بسته می شوند

تمام اطلاعاتی که در زیر ارسال می کنید محرمانه است. اگر به شما کمک کند ، می توانیم NDA را امضا کنیم – به راحتی در درخواست زیر درخواست کنید :)

افکار نهایی h4>

من به اکوسیستم وردپرس متعهد هستم و دو هدف اصلی با این صندوق دارم:

  1. به شرکتهای متمرکز در وردپرس کمک کنید تا موفق شوند
  2. به معرفی بیشتر محصولات وردپرس متمرکز بر کاربر کمک کنید

اگر محصولات خاصی از وردپرس را می پسندید که فکر می کنید باید روی آن سرمایه گذاری کنیم ، لطفاً با آنها تماس بگیرید و در مورد صندوق تسریع کننده رشد به آنها اطلاع دهید.

به حق شما ،
سید بلخی
بنیانگذار WPBeginner

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/announcing-wpbeginner-growth-accelerator-fund-round-2/.

دیدگاهتان را بنویسید