آیا Jetpack کاربران را برای تبلیغ WordPress.com گمراه می کند؟

آیا شما از ویژگی تبلیغات Jetpack در سایت خود استفاده می کنید؟

اخیراً هنگام مرور از طریق فیس بوک ، افراد مختلفی پیوندهای مشترکی را پیدا کردیم که وردپرس جایگزین دامنه سایت شده است. در کنار آن ، وضعیت نیز به شرح زیر است: میشل شولپ مقاله ای را در وردپرس منتشر کرد.

Facebook Status being hijacked by JetPack publicize

این نگران کننده بود ، بنابراین تصمیم گرفتیم موضوع را بررسی کنیم.

وقتی روی پیوند کلیک می کنید ، وب سایت را به شما می رساند. با این حال وقتی روی وردپرس کلیک می کنید ، شما را به صفحه ثبت نام WordPress.com در فیس بوک می برد.

Landing page for WordPress.com's app

ما بیشتر بررسی کردیم تا ببینیم آیا این سایتها در WordPress.com ، سرویس میزبانی وبلاگ ، میزبانی شده اند یا خیر. بیشتر آنها نبودند. (به تفاوت بین WordPress.com رایگان در مقابل WordPress.org خود میزبان )

با این حال ، همه آنها یک چیز مشترک داشتند. همه آنها از افزونه Jetpack استفاده می کردند که توسط شرکت اصلی WordPress.com ، Automattic ایجاد شده است.

برای تأیید یافته های ما ، تصمیم گرفتیم Jetpack را در یک سایت آزمایشی نصب کنیم. ما این مسئله را تکثیر کردیم ، و این با ویژگی تبلیغات افزونه مرتبط است.

هنگام تنظیم ویژگی تبلیغات ، از شما خواسته می شود که با Facebook ارتباط برقرار کرده و چندین مجوز را اعطا کنید.

Facebook permissions for using Publicize feature in JetPack

Allowing WordPress.com to post on Facebook for you

در طی مراحل مجوز ، به جای آرم خاکستری W ، آرم W آبی را مشاهده می کنید. چه چیزی متفاوت است؟

خوب ، یکی برای WordPress.com (سرویس میزبانی وبلاگ) و دیگری برای WordPress.org (نرم افزاری که همه ما دوست داریم و از آن استفاده می کنیم).

گیج کننده نیست.

غالباً افراد مبتدی تفاوت را نمی دانند ، بنابراین فکر می کنند که آنها واقعاً به سایت وردپرس خود اجازه می دهند نه به یک سیستم عامل شخص ثالث WordPress.com (به روابط و اختلافات )

علاوه بر این ، بیان کل فرآیند مشخص نمی کند که شما به WordPress.com اجازه می دهید تا سایت واقعی خود. تصویر تأیید را در زیر مشاهده کنید:

Connected to Facebook

اکنون اگر می خواهید آنچه را که تصور می کنید تبلیغ کند (پست خود را هنگام انتشار به طور خودکار به اشتراک بگذارید) ، این همان چیزی است که کاربران شما می بینند.

A Post shared on Facebook using JetPack's publicize module

ما تحقیقات بیشتری انجام دادیم تا متوجه شویم این مسئله جدیدی نیست. این گزارش شده چندین بار منتشر كردم.

در نظر گرفتن اینکه Jetpack به صورت خودکار در چندین ارائه دهندگان میزبانی وردپرس a به صورت خودکار نصب و فعال می شود > به طور پیش فرض ، این باید اصلاح شود تا سردرگمی بین WordPress.com vs WordPress.org خود میزبان .

در حالی که ما می فهمیم Facebook محدودیت خود را دارد ، اما موارد خاصی وجود دارد که می تواند اصلاح شود و باید برای آگاهی بهتر کاربران اصلاح شود.

ابتدا ، در داده های پیوند زیر عنوان پست ، در واقع باید دامنه کاربر را نشان دهد تا به جای نشان دادن وردپرس ، نام تجاری خود را تبلیغ کند. همانطور که جرمی از تیم Jetpack در نظرات زیر اشاره کرد ، به دلیل محدودیت های Facebook امکان پذیر نیست.

دوم ، عبارتی که می گوید سید بلخی مقاله ای در وردپرس منتشر کرده است باید برای پاک کردن سردرگمی دوباره تعریف شود.

یكی از كاربرانی كه این مسئله را گزارش كرد ، پیشنهادی درباره عبارت ارائه داد: ویكاس به جای اینكه بگوید ویكاس مقاله ای را در وردپرس منتشر كرده است ، پیوندی را از طریق Publicize به اشتراک گذاشت.

گزینه دیگر می تواند این باشد:… پیوندی را از طریق JetPack به اشتراک بگذارید زیرا آنچه واقعاً در جریان است.

سرانجام ، در گفتگوی تأیید ، باید “شما با موفقیت Jetpack را با Facebook متصل کرده اید” یا “حساب Facebook خود را با Jetpack وصل کرده اید” باشد. [بروزرسانی: بلیط شماره 1476 ایجاد شد توسط جرمی]

امیدواریم این پیشنهادات به بهبود تجربه تبلیغات Jetpack برای کاربران کمک کند.

Jetpack Image

Jetpack یک افزونه عالی برای مبتدیانی است که انتقال از WordPress.com به WordPress.org زیرا به شما امکان می دهد بسیاری از ویژگی های جالب وردپرس را حفظ کنید com در حالی که به شما قدرت و آزادی WordPress.org را می دهد.

توجه: هدف این پست شروع جنگ شعله ور نیست بلکه هدف تشویق بحث و به اشتراک گذاشتن نظر ما با جامعه است. ما از Automattic و کارهایی که انجام داده اند بسیار احترام و قدردانی می کنیم.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/is-jetpack-misusing-your-brand-to-promote-wordpress-com/.

دیدگاهتان را بنویسید