چرا شما هرگز نباید از WordPress برای ارسال نامه های الکترونیکی خبرنامه استفاده کنید

وردپرس دارای ویژگی نامه داخلی است که از عملکرد نامه PHP برای ارسال ایمیل استفاده می کند. چندین افزونه خبرنامه وردپرس وجود دارد که به شما امکان می دهد با استفاده از این ویژگی یک خبرنامه کاملاً کاربردی را اجرا کنید. اخیراً یکی از کاربران ما از ما پرسیده است: “اگر امکان ارسال خبرنامه های الکترونیکی با استفاده از پلاگین های وردپرس وجود دارد ، پس چرا توصیه می کنیم از ارائه دهنده خدمات ایمیل مانند تماس ثابت یا Aweber تماس بگیرید؟” در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که چرا هرگز نباید از وردپرس برای ارسال ایمیل خبرنامه استفاده کنید.

چرا باید لیست ایمیل خود را جدی بگیرید؟ h4>

Importance of email marketing

لیست ایمیل شما یکی از معتبرترین ابزار ارتباطی است. این به شما کمک می کند تا کاربران را به وب سایت خود برگردانید. این به شما کمک می کند تا فروش خود را افزایش دهید ، محصولات را ارتقا دهید و اعتماد به نفس خود را در مورد نام تجاری ایجاد کنید.

اگر قبلاً این کار را انجام نمی دهید ، پس باید شروع کنید ساخت لیست ایمیل خود را بلافاصله انجام دهید.

مشاهده خواهید کرد که تقریباً همه بازاریاب ها ، وبلاگ نویسان و متخصصان توصیه می کنند از یک سرویس بازاریابی ایمیلی مانند Aweber یا تماس ثابت تماس بگیرید. بیایید نگاهی به دلیل آن بیاندازیم.

قابلیت اطمینان h4>

Your email should land into user's inbox

هنگامی که ایمیل ها را با استفاده از یک افزونه خبرنامه که به عملکردهای نامه PHP و وردپرس متکی است ارسال می کنید ، احتمال زیادی وجود دارد که ایمیل های شما در پوشه SPAM کاربر شما قرار گیرند.

ارائه دهندگان ایمیل (gmail ، yahoo و غیره) از ابزارهای ناخواسته ای برخوردار هستند که به چند دلیل ایمیل شما را به عنوان SPAM علامت گذاری می کنند.

به عنوان مثال ، سرور ایمیل دریافت کننده ایمیل شما به دنبال یک رکورد SPF خواهد بود تا تعیین کند آیا سرور ارسال کننده ایمیل مجاز به انجام این کار است یا خیر. این امر به دنبال رفتار ، کلمات و عبارات مشکوک برای رد کردن هرزنامه است.

ابزارهای اسپم گیر ، پایگاه داده آنها را از نظر آدرس IP شما بررسی می کنند. در میزبانی وردپرس ، وب سایت شما با همان آدرس IP سرور مشترک است با چندین وب سایت دیگر.

هرگونه نشانه سو of استفاده توسط یک شخص در آن سرور می تواند باعث ایجاد پایگاه های اطلاعاتی ناخواسته شود که تحویل ایمیل شما را مشکوک می کند. فاکتورهای بیشماری وجود دارد که توسط الگوریتم های گیرنده هرزنامه بررسی می شوند و جلب رضایت همه آنها بسیار چالش برانگیز است.

از طرف دیگر ، ارائه دهندگان خدمات ایمیل حرفه ای شبانه روز کار می کنند تا مطمئن شوند که ایمیل های آنها به صندوق ورودی کاربر شما تحویل داده می شود. آنها مجموعه ای دقیق از قوانین را دنبال می کنند و آن را در همه نامه های الکترونیکی خروجی خود اعمال می کنند تا اطمینان حاصل شود که به مقصد می رسد و به نامه ناخواسته ختم نمی شود.

آنها مهندسان ، توسعه دهندگان و کارکنان پشتیبانی بسیار آموزش دیده ای دارند که به صورت شبانه روزی کار می کنند تا این امکان را فراهم کنند. آنها همچنین ارائه دهندگان خدمات نامه انبوه تأیید شده و شناخته شده با اکثر ISP های اصلی و خدمات ایمیل هستند. وقتی سرور ایمیل کاربر از سرور لیست سفید ایمیل دریافت می کند ، می داند که قابل اعتماد است و هرزنامه نیست.

این قابلیت اطمینان به تنهایی مهمترین عاملی است که باید به اندازه کافی شما را متقاعد به استفاده از یک خبرنامه حرفه ای کند.

محدودیتها و تأخیرهای ایمیل h4>

اکثر ارائه دهندگان خدمات میزبانی از نظر تعداد ایمیل هایی که می توانید همزمان ارسال کنید محدودیت دارند. این احتمال وجود دارد که افزونه یا اسکریپت خبرنامه شما سعی کند در صف ایمیلهای خروجی قرار بگیرد ، اما همیشه این احتمال وجود دارد که مشکلی پیش بیاید و صف ایمیل خروجی شما حتی پردازش نشود. برای لیست های ایمیل بزرگ ، میزبان وب شما حتی ممکن است این را سو as استفاده از خدمات خود تلقی کند.

از طرف دیگر ، هنگامی که از یک سرویس ایمیل مارکتینگ حرفه ای استفاده می کنید ، لازم نیست نگران این محدودیت ها باشید. آنها سرورهایی دارند که در سراسر دنیا پخش می شوند و روزانه صدها و هزاران ایمیل ارسال می کنند. آنها برنامه های انعطاف پذیر دارند که به شما امکان می دهد با رشد لیست ایمیل خود به راحتی آن را ارتقا دهید.

سهولت استفاده h4>

ارائه دهندگان خدمات ایمیل مانند تماس دائمی و Aweber به شما امکان می دهد ایمیل های مشترکان خود را به راحتی ایجاد و ارسال کنید. آنها از ابزارهای بسیار آسان برای ایجاد و طراحی ایمیل های شما استفاده می کنند.

آنها همچنین دارای یکپارچه سازی API هستند که به شما کمک می کند لیست ایمیل خود را با سایر افزونه های مفید وردپرس مانند OptinMonster ، فرم های جاذبه ، و غیره

A beautifully inttegrated signup form

با اجرای خبرنامه خود ، تمام این ابزارها را که کارها را آسان می کنند از دست می دهید. شما به جای تمرکز بر روی وب سایت خود ، وقت خود را صرف تلاش برای انجام کارهایی می کنید که در عرض چند دقیقه با استفاده از یک سرویس ایمیل مناسب بازاریابی انجام می شود.

آمار و تجزیه و تحلیل h4>

ارائه دهندگان خدمات ایمیل حرفه ای به شما آمار و تجزیه و تحلیل یکپارچه ای درباره مبارزات خود ارائه می دهند. می توانید تعداد ایمیل های موجود در صندوق ورودی کاربر ، تعداد آنها را باز کنید و تعداد کلیک هایی را که دریافت کرده اید. با این کار می توانید مبارزات خود را متناسب با آن بهبود و تنظیم کنید.

Stats and analysis reports in Constant Contact

هنگام ارسال خبرنامه شخصی خود از طریق یک افزونه خبرنامه ، شما راهی ندارید که بدانید چند ایمیل به صندوق ورودی کاربر رسیده ، باز یا کلیک کرده اند. شما باید وقت زیادی را صرف تلاش برای ادغام Google Analytics در مبارزات و صفحات فرود خود ، و همچنان داده هایی که جمع آوری می کنید محدود خواهد بود.

دلیل دیگر استفاده از ارائه دهنده خدمات ایمیل این است که برخی از آنها ابزارهای تشخیصی و تجزیه و تحلیل را به شما ارائه می دهند. برای دیدن نحوه عملکرد کمپین های خود می توانید از این ابزارها استفاده کنید. اگر ایمیل های شما به عنوان هرزنامه علامت گذاری شده اند ، می توانید بفهمید که چه چیزی باعث پرچم ایمیل های شما می شود.

مشکلات انطباق h4>

بازاریابی از طریق ایمیل بسیار زیاد است و همچنین هرزنامه نیز بسیار زیاد است. برای مقابله با هرزنامه ها ، ISP ها و خدمات بازاریابی از طریق ایمیل قوانین ، الزامات و پروتکل های جدیدی را معرفی و اجرا کرده اند. وقتی برای ارسال خبرنامه خود از یک سرویس ایمیل حرفه ای استفاده می کنید ، لازم نیست نگران همه این موارد باشید. این ارائه دهندگان خدمات ایمیل برای اطمینان از رسیدن ایمیل های شما به مقصد بسیار سخت کار می کنند.

از طرف دیگر ، اگر خبرنامه خود را ارسال می کنید ، کمتر می دانید که اتفاق جدیدی در دنیای محافظت در برابر هرزنامه ایمیل رخ داده است.

مقرون به صرفه بودن h4>

ممکن است برخی از کاربران فکر کنند که اگر خبرنامه خود را با استفاده از یک افزونه اجرا کنند ، پس انداز می کنند. اول از همه ، شما باید برای وقت خود ارزش قائل شوید. زمانی که شما برای پیکربندی پلاگین خبرنامه خود می گذرانید بسیار ارزشمندتر از مبلغی است که برای یک سرویس ایمیل خوب می پردازید.

Calculating cost of email service

در واقع ، شما می توانید از یکی از بهترین خدمات ایمیل استفاده کنید ، تماس ثابت به مدت دو ماه بصورت رایگان. این دوره آزمایشی رایگان به شما فرصت کافی برای راه اندازی و شروع به جمع آوری آدرس های ایمیل می دهد. با پایان یافتن دوره آزمایشی ، لیست ایمیل شما هزینه خود را پرداخت خواهد کرد.

نتیجه گیری h4>

با توجه به تمام این حقایق ، ما اکیداً به کاربران خود توصیه می کنیم از خدمات بازاریابی الکترونیکی حرفه ای استفاده کنند.

اگر باید از یک افزونه خبرنامه وردپرس استفاده کنید ، فقط از MailPoet استفاده کنید a>. به یاد داشته باشید ، قابلیت تحویل هنوز مسئله ای است و حتی MailPoet درک می کند که به همین دلیل به شما امکان می دهد از خدمات SMTP شخص ثالث مانند SendGrid (که هزینه زیادی دارد) استفاده کنید.

از کدام سرویس بازاریابی ایمیلی استفاده می کنید؟ با ارسال نظر در زیر با ما در میان بگذارید.

همچنین فراموش نکنید که ما را در توییتر و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/why-you-should-never-use-wordpress-to-send-newsletter-emails/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35