آنچه در وردپرس 4.5 می آید (ویژگی ها و تصاویر صفحه)

نسخه بتا وردپرس 4.5 هفته گذشته منتشر شد. ما توسعه را از نزدیک دنبال کردیم و خوشحالیم که گزارش می دهیم وردپرس 4.5 انتظار می رود در هفته دوم آوریل 2016 منتشر شود. در این مقاله ، آنچه در وردپرس 4.5 ارائه می شود را با ویژگی ها و تصاویر برجسته می کنیم.

What to expect from upcoming WordPress 4.5

توجه: می توانید نسخه بتا را در کامپیوتر یا در محیط صحنه سازی با استفاده از WordPress Beta Tester plugin.

این نسخه بتا است ، به این معنی که دیگر ویژگی های جدیدی تا انتشار نهایی وردپرس 4.5 اضافه نمی شود. با این حال ، لطفاً بدانید که برخی از این ویژگی ها نمی توانند به نسخه نهایی راه پیدا کنند.

پشتیبانی از آرم طرح زمینه h4>

افزودن آرم طرح زمینه از سفارشی ساز یکی از ویژگی های مورد انتظار است. وردپرس 4.5 پشتیبانی از لوگوی قالب را به هسته وردپرس اضافه خواهد کرد.

بسیاری از تم های برتر وردپرس از قبل به کاربران امکان می دهند تا آرم سفارشی را با استفاده از پنل گزینه های خود بارگذاری کنند. با پشتیبانی اصلی از ویژگی ، انجام این کار برای کاربران از طریق تنظیم کننده تم امکان پذیر می شود.

Theme Logo Support in upcoming WordPress 4.5

تم ها می توانند پشتیبانی از آرم را با مقادیر اندازه مانند این تعریف کنند:

add_image_size ('twentysixteen-logo'، 1200، 175)؛
add_theme_support ('site-logo'، array ('size' => 'twentysixteen-logo'))؛

اگر موضوعی از این ویژگی پشتیبانی نمی کند ، پس در تنظیم کننده قابل مشاهده نخواهد بود.

بهبودهای ویرایشگر ویژوال h4>

اکثر کاربران وردپرس بیشتر وقت خود را صرف ایجاد محتوا می کنند. هر چیزی که بتواند تجربه نوشتن را بهتر و سریعتر کند ، همیشه چیز خوبی است.

وردپرس 4.5 بهبودهای جدیدی را در ویرایشگر بصری ایجاد می کند که باعث بهبود تجربه نوشتن برای کاربران می شود.

ویرایش پیوند درون خطی

وردپرس فوق العاده است میانبرهای صرفه جویی در وقت ، که همه به شما کمک می کند سریعتر بنویسید. یکی از این میانبرها CTRL + K (Command + K در Mac) است که به شما امکان می دهد پیوندها را در پست ها وارد کنید.

این میانبر عنوان پنجره پیوند را وارد کنید ، که کمی باعث حواس پرتی می شود.

با وردپرس 4.5 ، با فشار دادن CTRL + K یک منوی پیوند درج شده نشان می دهد. به سادگی URL را تایپ کنید و بدون برداشتن دست از صفحه کلید ، به نوشتن پست خود ادامه دهید.

Inline link editing in WordPress 4.5

میانبرهای متن درون خطی بیشتر

میانبرهای متن درون خطی در وردپرس معرفی شده است 4.3 آنها به کاربران اجازه دادند تا با استفاده از میانبرهای ساده متن ، به سرعت نشانه گذاری قالب بندی را اضافه کنند.

وردپرس 4.5 میانبرهای بیشتری مانند `کد` برای کد و ** پررنگ ** برای پررنگ معرفی می کند.

New inline text shortcuts in WordPress 4.5

برای آن دسته از کاربرانی که این میانبرها را دوست ندارند ، در اینجا چگونگی غیر فعال کردن میانبرهای متن درون خطی در ویرایشگر ویژوال .

صفحه نمایش متوسط ​​اصلاح شده h4>

بسیاری از وبلاگ نویسان زمان زیادی را صرف می کنند “راهنمای مبتدیان در مورد نحوه تعدیل نظرات در وردپرس”> تعدیل نظرات در وردپرس . تعدیل نظر ضروری است که همه باید تحمل کنیم تا مبارزه با هرزنامه نظر در وردپرس .

وردپرس اعلان های ایمیل هنگام ارسال نظر جدید. با کلیک بر روی تایید ، هرزنامه یا پیوند سطل زباله در ایمیل ، شما به صفحه ای منتقل می شوید که می توانید برای انجام عمل مورد نظر ، آن نظر را با یک دکمه مشاهده کنید.

این صفحه به شما امکان ویرایش نظر را نمی دهد. همچنین هیچ قالب بندی در متن نظر را به شما نشان نمی دهد ، که خوشایند نیست.

Moderate comment screen in WordPress 4.4.2

با وردپرس 4.5 ، یک صفحه بهبود یافته مشاهده خواهید کرد. این قالب را در متن نظر همانطور که در مرورگر نشان داده می شود ، به شما نشان می دهد. همچنین دارای پیوندی برای ویرایش نظر است.

Moderate comment screen in upcoming WordPress 4.5

پیش نمایش پاسخگو در Customizer

وردپرس 4.5 مورد جالب دیگری را به سفارشی ساز وارد می کند. اکنون می توانید پیش نمایش های پاسخگو سایت خود را مستقیماً در تنظیم کننده مشاهده کنید.

برای تغییر نمای بین دستگاه ها می توانید روی نماد دستگاه در پایین کلیک کنید. در حال حاضر پیش نمایش دسک تاپ ، رایانه لوحی و دستگاه همراه را نشان می دهد. این به شما ایده کلی می دهد که سایت شما در این دستگاه ها چگونه به نظر می رسد.

Responsive previews in customizer

ایجاد اندازه تصویر بهینه شده h4>

وردپرس تصاویر پاسخگو را در وردپرس 4.4 معرفی کرد این بدان معناست که از 4.4 ، کاربران در صفحه های کوچکتر می توانند تصویر کوچکتر متناسب با صفحه خود را مشاهده کنند.

این ویژگی عالی است زیرا نه تنها باعث بهبود عملکرد وب سایت ها در صفحه های کوچکتر می شود ، بلکه باعث صرفه جویی در هزینه برنامه های داده نیز می شود.

وردپرس 4.5 این مورد را بیشتر بهبود می بخشد. این تصاویر بیشتر را بهینه می کند تا سایت آنها را تا 50٪ کاهش دهد و هیچ افت کیفیت قابل مشاهده ای نداشته باشد.

ما هنوز هم ذخیره تصاویر بهینه شده برای وب برای بهترین نتیجه.

به کاربران اجازه ورود با استفاده از آدرس ایمیل را بدهید h4>

پیگیری کلیه نامهای کاربری که در همه سایتهای مختلف استفاده می کنیم دشوار است. به همین دلیل است که بسیاری از سایت های معروف مانند فیس بوک ، توییتر و دیگران به کاربران خود اجازه می دهند از آدرس ایمیل خود به عنوان نام کاربری استفاده کنند.

در حالی که می توانید نام کاربری خود را به راحتی فراموش کنید ، اکثر افراد آدرس ایمیل خود را فراموش نمی کنند.

در گذشته ، وردپرس به کاربران اجازه ورود به سیستم با ایمیل به صورت پیش فرض. انتظار می رود این مورد در وردپرس 4.5 تغییر کند.

از آنجا که هر کاربر وردپرس در سایت شما قبلاً یک آدرس ایمیل با حساب خود مرتبط کرده است ، اکنون می تواند از آدرس ایمیل خود برای ورود استفاده کند.

WordPress 4.5 will allow users to login with email address

ویژگی های برنامه نویس h4>

وردپرس 4.5 پیشرفتهای زیادی را برای توسعه دهندگان ایجاد می کند. در اینجا برخی از پیشرفت های جالب توجه برای توسعه دهندگان آورده شده است:

بازخوانی انتخابی در برنامه ساز – در تنظیم کننده اگر لازم است تغییری اعمال شود ، کل صفحه باید دوباره بارگیری شود. وردپرس 4.5 با یک چارچوب قوی به شما امکان می دهد تازه سازی انتخابی را در تنظیم کننده ایجاد کنید. این کار فوق العاده سریع خواهد بود و به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا با پیش نمایش های زنده کارهای بزرگی انجام دهند. ( # 27355 )

الگوهای تعبیه شده قابل برنامه ریزی – وردپرس 4.4 همچنین جاسازی هایی را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد پست های وبلاگ های وردپرس خود و سایر وبلاگ ها را تعبیه کنند. وردپرس 4.5 الگوهای جاسازی را قابل تنظیم می کند تا نویسندگان قالب بتوانند نمایش های سفارشی داشته باشند. ( # 34561 )

کلاس WP_Site – وردپرس 4.5 با کلاس WP_Site برای نصب چندرسانه ای وردپرس . ( # 32450 )

بارگذار اسکریپت – افزودن اسکریپتهای درون خطی با معرفی wp_add_inline_script () در وردپرس 4.5 آسان تر خواهد شد. ( # 14853 ، # 35873 )

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا در وردپرس 4.5 بدانید. به ما بگویید کدام ویژگی ها را جالب می دانید و دوست دارید در نسخه های بعدی وردپرس ببینید؟

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/whats-coming-in-wordpress-4-5-features-and-screenshots/.

دیدگاهتان را بنویسید