Google Panda – پشتیبانی از مسابقه رایولا و نه پاندا

این مقاله درباره Google Panda از مشارکت من در مسابقه SEO پشتیبانی می کند « دستورات Raiola و نه پاندا «.

من قصد ندارم با او بررسی کاملی از آنچه در سال 2011 منتشر شد را انجام دهم.

این به سادگی یک آزمون است ، یک تکنیک دیگر از مواردی که من برای مسابقه آزمایش می کنم.

هدف من این نیست که نظراتی بدهد یا اینقدر چیزهای زیادی به اشتراک گذاشته شود ، ایده این است که بین این و دیگری پستی درباره رایولا ، “یک زمینه” ایجاد می شود.

بگذارید بگوییم که من قصد دارم به Google بفهمانم که اگر کلمات “ Google Panda ” و “ Raiola ” در وبلاگ من باشد ، این فقط در یک پست خاص نیست اما مقالات مرتبط بیشتری وجود دارد و آنها نیز به صورت داخلی پیوند داده می شوند.

پس بریم اونجا.

google-panda

آنچه در این مقاله مشاهده خواهیم کرد:

Google Panda چیست؟

Google Panda به روزرسانی الگوریتم رتبه بندی Google است که در سال 2011 اتفاق افتاده است.

چه کاری می خواهد انجام دهد؟

اصولاً وب سایت های بی کیفیت را پیدا و مجازات کنید.

در بیش از یک مورد وب سایت هایی را دیده اید که فقط برای یک کلمه کلیدی بهینه شده اند که به هر دلیلی که شما به موقعیت یابی علاقه مند هستید (معمولاً تبلیغات Adsense)

ایده این تغییر در الگوریتم کشف چنین مواردی بود.

یک مثال.

تصور کنید که من می خواهم « دستور املت اسپانیایی » را در Google قرار دهم.

خوب ، قابل درک است که من محتوایی می خواهم که در آن برای من توضیح داده شود که چگونه املت سیب زمینی درست کنم ، درست است؟

Google آن را از این طریق می فهمد و در واقع همان چیزی است که به آن علاقه مند است: بهترین محتوای ممکن را برای جستجوی خود به شما نشان دهد.

این همان چیزی است که وجود دارد.

اکنون ، من خودم را در مکانی قرار می دهم که می خواهم آن کلمه کلیدی را در آن قرار دهم.

دامنه « www.recetadetortilladepatatas.com را خریداری می کنم و شروع به نوشتن کلمه کلیدی بارها و بارها از طریق متن می کنم.

فرقی نمی کند که چگونه این کار را انجام دهم یا نه ، من مرتباً کلمه کلیدی را می کوبم و چیزهای پر کننده می گذارم.

اگر هیچ روش کنترلی برای این موارد وجود نداشته باشد (همانطور که سالها پیش اتفاق افتاده است) ، آن نوع محتوا (که مطلوب کاربر نیست) قبل از وبلاگ آشپزخانه که شخصی با محتوای مناسب و با کیفیت برای آن جستجو.

و کاربر روی آن محتوای بی کیفیت کلیک می کند و می گوید … “ این چیست؟ ”

این مورد به Google و کاربر علاقه ندارد.

قابل درک است ، درست است؟

خوب ، این چیزی است که کم و بیش مورد Google Panda است و دلیل آن وجود دارد.

به محتوای اصلی و با کیفیت پاداش دهید و محتوای کلمات کلیدی و دزدی ادبی را مجازات کنید.

چه کاری می توانم برای “Google-Panda-like” انجام دهم؟

فقط همیشه به خاطر داشته باشید آنچه راجع به آن نظر می دادیم:

  1. محتوایی را که از آن شماست بنویسید ، از دیگران کپی نکنید.
  2. سعی کنید آن را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهید ، این کار را انجام دهید.
  3. مقالات خود را نیز کپی نکنید.

به خاطر داشته باشید که اگر محتوایی خوب باشد ، Google با سایر موارد با آن موارد دیگر را می شناسد:

  • به راحتی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.
  • به طور طبیعی از سایت های دیگر پیوند می یابد.
  • میانگین زمان هر بازدید افزایش می یابد.
  • ممکن است شما بخاطر خواندن سایر مقالات ، افزایش صفحات در هر بازدید ، ترغیب شوید.
  • درصد گزاف کمتری خواهید داشت.

بالاخره …

آیا این چیزی نیست که ما می خواهیم وقتی پستی را منتشر می کنیم؟

خوب ، کاربر به دنبال کیفیت است ، بنابراین همه خوشحال هستند 🙂

آیا Google Panda ارتباطی با رایولا دارد؟

این قسمت آخر کاملا پر شده است ، نیازی به خواندن آن نیست.

اما من بد نیستم که چنین پست کوتاهی بگذارم ، پس بیایید چند کلمه دیگر بگذاریم.

(من اصرار دارم: اگر می خواهید چیزی را موقعیت بندی کنید ، مانند من در این پست عمل نکنید. در اینجا هدف من فقط همان چیزی است که در ابتدا می گفتم)

پاسخ به س :ال:

رایولا هیچ ارتباطی با Google Panda یا موارد مشابه ندارد.

مسابقه نامگذاری شد از “قوانین رایولا و نه پاندا” مانند یک شوخی.

قافیه ای که لطف و خوبی دارد ، به خوبی کار می کند.

حالا که نزدیک به 800 کلمه هستم ، آن را اینجا می گذاریم.

امیدوارم که کار کند و از موقعیت اصلی پست پشتیبانی کند.

در آغوش بگیرید و از تابستان لذت ببرید 🙂

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/google-panda/

.

دیدگاهتان را بنویسید