چگونه می توان به راحتی پیوندهای کوتاه وابسته آمازون را در وردپرس ایجاد کرد

بازاریابی وابسته یک منبع درآمد ثابت برای بسیاری از وبلاگ ها است. برنامه وابسته آمازون یکی از بزرگترین و محبوب ترین برنامه ها در بازار است. به دلیل تعداد زیاد محصولات موجود ، همیشه مواردی وجود دارد که می توانید پیشنهاد دهید و کارمزد دریافت کنید. آیا می دانید آمازون سرویس URL کوتاه نیز ارائه می دهد؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی پیوندهای کوتاه وابسته آمازون را در وردپرس ایجاد کنید.

Amazon affiliates

چرا از پیوندهای وابسته کوتاه برای آمازون استفاده کنید؟ h4>

به طور پیش فرض پیوند وابسته آمازون یک URL طولانی است که شامل رشته ها و شناسه ها است.

این پیوند طولانی است و به سختی می توان آن را مشاهده کرد. همچنین احتمال اشتباه تایپی و شکستن URL را افزایش می دهد.

یک راه حل ممکن این است که cloak affiliate links in WordPress با استفاده از افزونه ای مانند وابستگان Thirsty . استفاده از مدیر پیوند وابسته به شما این امکان را می دهد تا در حالی که از URL های کوتاه سفارشی خود مانند این استفاده می کنید ، کاربران را هدایت کنید:

https://www.wpbeginner.com/refer/prowp

مشکلی که در استفاده از URL پنهان وجود دارد این است که کاربران نمی دانند وقتی روی آن پیوند کلیک می کنند به کجا منتقل می شوند. ممکن است بخواهید به کاربران نشان دهید که به وب سایت آمازون هدایت می شوند ، زیرا آمازون یک نام تجاری معتبر است.

این به طور بالقوه می تواند درآمد شما را افزایش دهد ، به ویژه اگر بیشتر محصولات آمازون را توصیه می کنید.

آمازون با گزینه URL کوتاه خود همراه است که به شرکت های وابسته امکان می دهد با استفاده از نام دامنه amzn.com به راحتی هر لینک آمازون را به یک URL کوتاه تبدیل کنند.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

ایجاد پیوندهای کوتاه وابسته آمازون h4>

دو نوع URL کوتاه وجود دارد که می توانید برای پیوندهای وابسته آمازون خود ایجاد کنید. مورد اول از نام دامنه Amazon.com استفاده می کند.

شما باید به سادگی / dp / yourproductid /؟ tag = youraffiliatetag را اضافه کنید.

نگاهی به این مثال بیندازید:

http://amazon.com/dp/0470560541/؟tag=wpb09-20

با استفاده از نام دامنه amzn.com می توانید یک URL کوتاه تر نیز ایجاد کنید. به سادگی پیشوند / dp / را حذف کرده و شناسه محصول خود را با برچسب وابسته خود اضافه کنید.

http://amzn.com/0470560541/؟tag=wpb09-20

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا به راحتی پیوندهای کوتاه وابسته آمازون را در وردپرس ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از 10 بهترین ابزار و افزونه بازاریابی شرکت های وابسته برای وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-easily-create-short-amazon-affiliate-links-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید