21 بهترین گزینه Mailchimp برای سال 2020 (گزینه های رایگان و پولی)

بازاریابی از طریق ایمیل با متوسط ​​بازده 42.24 دلار برای هر دلار هزینه شده.

اگرچه بسیاری Mailchimp را به عنوان یکی از شناخته شده ترین ابزارهای بازاریابی از طریق ایمیل در تجارت می شناسند ، اما بهترین انتخاب برای هر مشاغل نیست.

به همین دلیل است که در این مقاله ، ما همه گزینه های اصلی Mailchimp مناسب برای کسب و کار شما را شرح خواهیم داد.

آماده شروع هستید؟

قیمت گذاری و ویژگی های Mailchimp

قبل از مراجعه به گزینه ها ، باید درک کنید که Mailchimp چه پیشنهادی دارد .

برنامه >

قیمت گذاری >

تماس ها>

ارسال های ماهانه کاربران
رایگان 0 دلار در ماه 2000 10،000 1
ملزومات Ltd.> 9.99 دلار / ماه 50،000 500،000 3
استاندارد Ltd.> 14.99 دلار / ماه 100000 1.2M 5
حق بیمه Ltd.> 299 دلار / ماه 200،000+ 3M + نامحدود

برای اینکه بتوانیم گزینه های Mailchimp را به طور عادلانه مقایسه کنیم ، باید ویژگی هایی را که این گزینه در هر نقطه قیمت ارائه می دهد نیز بررسی کنیم.

هنگام راه اندازی Mailchimp ، دنیای نرم افزار ایمیل مارکتینگ مکان دیگری بود. هرچند زمان تغییر کرده است.

Mailchimp به یک پلتفرم بازاریابی غنی از ویژگی تبدیل شده است که با اکثر راه حل های تجارت الکترونیک و سیستم عامل های تبلیغاتی مانند Facebook Ads و Google Ads . p >

بیایید برخی از مهمترین ویژگیهای آنها را در زیر بررسی کنیم.

ویژگی ها رایگان

ملزومات استاندارد strong >td>

حق بیمه
ایمیل ساز
الگوهای ایمیل Ltd.>
صفحات فرود Ltd.>
تقسیم بندی و شخصی سازی
هدف گیری مجدد مخاطبان Ltd.>
تجزیه و تحلیل ایمیل Ltd.>
محتوای پویا
تقویم بازاریابی
اتوماسیون مبتنی بر رفتار
الگوهای کدگذاری شده سفارشی Ltd.>
ارزش مادام العمر
نظرسنجی ها
قوانین اتوماسیون یک مرحله ای
گردش کار چند مرحله ای
تست A / B
آزمایش چند متغیره
بهینه سازی زمان ارسال
پشتیبانی تلفنی

نه تنها می توانید کمپین های تقسیم شده ایجاد کنید ، چرخ دستی های رها شده را هدف قرار دهید ، و با استفاده از الگوهای متنوع ایمیل های زیبایی بسازید ، همچنین می توانید مخاطبان جدید را جمع آوری کنید ، تقویم بازاریابی خود را مدیریت کنید و گردش کار پیچیده خودکار .

اگر در استفاده از این ویژگی ها در رابط کاربری Mailchimp تلاش می کنید ، می توانید راهنمای مبتدیان ما را در نحوه استفاده از Mailchimp قبل از اینکه به گزینه دیگری تغییر دهید.
بازاریابی از طریق ایمیل دارای بالاترین میزان بازگشت سرمایه از هر کانال بازاریابی است … این بدان معنی است که یافتن ابزار مناسب ضروری است. برای دیدن 21 گزینه Mailchimp متناسب با نیازهای شرکت خود کلیک کنید. ? برای توییت کلیک کنید

گزینه های Mailchimp با برنامه های رایگان h2>

اگر متقاعد نشده اید که Mailchimp را انتخاب کنید ، یا از خدمات فعلی خود راضی نیستید ، ممکن است این سال را بپرسید که چه چیزی می توانم به جای Mailchimp استفاده کنم؟

در زیر همه گزینه های اصلی Mailchimp مناسب برای مشاغل کوچک و فروشگاه های تجارت الکترونیکی که تازه شروع به کار کرده اند را آورده ایم.

1 MailJet

mailjet

MailJet

MailJet فقط یک راه حل بازاریابی از طریق ایمیل نیست.

همچنین یک API ایمیل برای ساختن ایمیل های معاملاتی در وب یا برنامه تلفن همراه شما ارائه می دهد. این ویژگی به برنامه شما امکان می دهد ایمیل های مهم ، تأییدهای ارتقا ، اعلامیه های فاکتور و موارد دیگر را ارسال کند.

ویژگی ها h4>

  • سازنده ایمیل.
  • API / Webhooks.
  • رله SMTP.
  • ایمیل های معاملاتی.
  • تجزیه و تحلیل ایمیل.
  • پیامک های معاملاتی (قیمت گذاری جداگانه).
  • پشتیبانی آنلاین (پایه).
  • تست A / B (حق بیمه).
  • مجوزهای مبتنی بر نقش (حق بیمه).
  • الگوهای ایمیل سفارشی (حق بیمه).
  • تقسیم بندی و شخصی سازی (حق بیمه).
  • گردش کار اتوماسیون بازاریابی (حق بیمه).

طرح رایگان h4>

برنامه رایگان MailJet بسیار ابتدایی است و هر ماه به 6000 ایمیل محدود می شود و هر روز فقط 200 ایمیل دارد. به ویرایشگر ایمیل ، API و تجزیه و تحلیل دسترسی پیدا می کنید. همه ایمیل هایی که ارسال می کنید دارای مارک تجاری MailJet خواهد بود.

این گزینه مناسبی برای ایمیل های معاملاتی با استفاده از API است. به عنوان مثال ، شما حتی نمی توانید یک ایمیل تبلیغاتی برای 500 مشترک در همان روز ارسال کنید. گزینه های رایگان بهتری در این لیست برای بازاریابی از طریق ایمیل وجود دارد

یک جنبه منحصر به فرد این است که شما می توانید مخاطبین نامحدود داشته باشید ، بنابراین اگر لیست گسترده ای از کاربران دارید ، اما به ندرت به همه آنها ایمیل ارسال می کنید ، می تواند گزینه خوبی باشد ، زیرا می توانید برنامه خود را در بین فصول پر مشغله کاهش دهید.

برنامه ها و قیمت های پرداختی h4>

بر خلاف Mailchimp ، MailJet برنامه های خود را براساس تعداد ایمیل هایی که در ماه ارسال می کنید و نه تعداد کل مخاطبین ، قیمت گذاری می کند.

برنامه اصلی با 9/65 دلار در ماه شروع می شود که سالانه صورتحساب آن برای حداکثر 30 هزار ایمیل ارسال می شود.

MailJet pricing

قیمت گذاری MailJet

برنامه اصلی در مقایسه با برنامه ملزومات ضروری (حداقل دسترسی به آزمایش تقسیم بندی ، تقسیم بندی یا هدف گیری رفتاری) از حداقل قابلیت برخوردار است.

2. MailerLite

mailertlite

MailerLite

MailerLite یک گزینه و رقیب Mailchimp است که فقط بر روی ارائه یک ساده تر تمرکز دارد خدمات بازاریابی از طریق ایمیل به مشتریان خود ، از این رو lite نامیده می شود.

این بخش بندی ، تست A / B ، سازنده ایمیل با کاربرد آسان و سازنده صفحه فرود ، گردش کار خودکار و موارد دیگر.

ویژگی ها h4>

  • سازنده ایمیل.
  • سازنده صفحه فرود.
  • تقسیم بندی و شخصی سازی.
  • نظرسنجی ها.
  • ادغام تجارت الکترونیکی / هدف گیری رفتاری ( Shopify یا WooCommerce ).
  • حساب های چند کاربره.
  • تجزیه و تحلیل.
  • تحویل توسط منطقه زمانی (حق بیمه).
  • HTML سفارشی (حق بیمه).
  • الگوهای ایمیل (حق بیمه).
  • روی Maps (Premium) کلیک کنید.

طرح رایگان h4>

این طرح رایگان شامل حداکثر 1000 مخاطب و 12000 ایمیل در ماه است. همچنین به بیشتر ویژگی ها از جمله ادغام تجارت الکترونیکی ، تقسیم بندی کمپین و آزمایش A / B دسترسی پیدا می کنید.

برنامه رایگان آنها گزینه بسیار خوبی برای صاحبان مشاغل آنلاین در اوایل مرحله و شروع به کار بازاریابان ایمیل .

شما می توانید ایمیل های خرید خودکار رها شده را ارسال کنید ، آزمایش تقسیم ایمیل های تبلیغاتی را انجام دهید ، و حتی درآمدی که ایجاد می کنید ردیابی کنید. با ایمیل هایتان تنها نکته منفی طرح رایگان این است که تمام ایمیل های شما شامل آرم MailerLite خواهد بود.

برنامه ها و قیمت های پرداختی h4>

MailerLite فقط یک طرح برتر دارد که در نقاط مختلف قیمت گذاری ارائه می شود:

MailerLite pricing قیمت گذاری MailerLite

مانند Mailchimp ، قیمت با تعداد مخاطبین / مشترکان شما مقیاس می شود. در تعداد کم مشترکین ، قیمت با “ملزومات” از Mailchimp با 10 دلار در ماه برای 1000 مشترک یا کمتر قابل مقایسه است.

اما هنگامی که به 10 هزار مشترک و بیشتر از آن رسیدید ، ارزان تر می شود و فقط 50 دلار در ماه برای 10 هزار دلار و 100 دلار در ماه برای 20 هزار دلار است.

به نظر می رسد MailerLite گزینه مقرون به صرفه تری برای Mailchimp است ، به ویژه با توجه به اینکه برنامه های اصلی آن شامل همه ویژگی ها است.

3 موزند h3>

Moosend

Moosend

Moosend خود را به عنوان یک پلتفرم بازاریابی همه در یک بازار ، نه فقط یک ایمیل ، به بازار عرضه می کند. و نرم افزار پاسخ خودکار. از بسیاری جهات ، با یک سازنده صفحه فرود ، ادغام تجارت الکترونیک و گردش کار اتوماسیون بازاریابی.

ویژگی ها h4>

  • سازنده ایمیل.
  • الگوهای ایمیل.
  • سازنده صفحه فرود.
  • ادغام تجارت الکترونیک / هدف گیری رفتاری ( WooCommerce ).
  • تقسیم بندی و شخصی سازی.
  • تجزیه و تحلیل ایمیل.
  • گردش کار اتوماسیون بازاریابی.
  • توصیه های مبتنی بر آب و هوا.

طرح رایگان h4>

برنامه رایگان Moosend یکی از بهترین معاملات رایگان در صنعت بازاریابی ایمیل است. شما فقط می توانید حداکثر 1000 مخاطب یا مشترک داشته باشید ، اما این با اکثر گزینه های دیگر Mailchimp مطابقت دارد.

اما در اینجا شباهت ها با سایر برنامه های رایگان به پایان می رسد.

شما به همه ویژگی های اصلی دسترسی دارید ، می توانید هر ماه ایمیل نامحدود ارسال کنید ، و Moosend مارک تجاری خود را در ایمیل هایی که ارسال می کنید شامل نمی شود.

تنها ویژگی هایی که در این طرح رایگان گنجانده نشده است ، ایمیل های معاملاتی است ، سرورهای SMPT ، صفحات فرود میزبان. بدون پرداخت حتی یک دلار می توانید از کمپین های آزمایشی A / B استفاده کنید ، از الگوهای ایمیل سفارشی و موارد دیگر استفاده کنید.

برنامه ها و قیمت های پرداختی h4>

Moosend سه طرح مختلف را ارائه می دهد که در بالای آنها گزینه پرداخت به عنوان کار شما (اعتبار) است:

Moosend pricing

قیمت گذاری موزند

برنامه ماهانه برای 8000 مشترک از 8 دلار (اگر سالانه پرداخت شود) شروع می شود و شامل تمام ویژگی های ذکر شده در بالا و موارد دیگر است.

در نقاط مشترک بالاتر ، ارزان تر از مقرون به صرفه ترین برنامه Mailchimp است که برخی از ویژگی های اصلی را محدود می کند.

4 Sendinblue

Sendinblue

Sendinblue

اگر هنوز به دنبال گزینه های Mailchimp هستید ، Sendinblue بستر دیگری برای شماست ممکن است بخواهید بررسی کنید زیرا ابزاری برای بازاریابی از طریق ایمیل و ایمیل های معاملاتی ارائه می دهد.

این یک سازنده ایمیل زیبا و سازگار با تلفن همراه ، با تعداد زیادی الگو با کیفیت بالا ، و تقسیم بندی ، هدف گیری رفتاری ، بازاریابی مجدد مخاطبان را ارائه می دهد ، فقط به نام برخی از ویژگی های آن.

ویژگی ها h4>

  • سازنده ایمیل.
  • الگوهای ایمیل.
  • سازنده صفحه فرود.
  • تقسیم بندی و شخصی سازی.
  • API / Webhooks.
  • تست A / B.
  • پیام کوتاه (قیمت گذاری جداگانه).
  • ایمیل های معاملاتی.
  • تجزیه و تحلیل ایمیل.
  • گردش کار اتوماسیون بازاریابی.
  • ادغام تجارت الکترونیک / هدف گیری رفتاری.
  • نقشه حرارتی (ضروری).
  • مخاطبان بازاریابی مجدد (Google Ads ، Facebook Ads) (حق بیمه).
  • گپ (حق بیمه).

طرح رایگان h4>

این طرح رایگان شامل سازنده ایمیل و الگوها ، تقسیم بندی پیشرفته ، گردش کار ، API ها ، ایمیل های معاملاتی و موارد دیگر است.

نکته منفی این طرح این است که شما به 300 ایمیل در روز محدود می شوید و مارک Sendinblue در تمام ایمیل های شما گنجانده شده است.

یک ویژگی منحصر به فرد این است که شما می توانید پیام کوتاه را با ایمیل حتی در برنامه رایگان ترکیب کنید.

برنامه ها و قیمت های پرداختی h4>

مدل قیمت گذاری Sendinblue نیز به جای تعداد مخاطبین ، بر اساس ایمیل های ماهانه است.

sendinblue pricing

قیمت گذاری Sendinblue

div >

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که حتی برنامه 25 دلاری در ماه نیز همچنان شامل مارک تجاری Sendinblue در همه ایمیل های شما است. فقط هنگامی که برنامه های ضروری یا بالاتر را انتخاب کردید ، آنها آن را حذف می کنند.

5. Omnisend

omnisend

Omnisend

Omnisend یک پلت فرم اتوماسیون بازاریابی چند کاناله است که تمرکز زیادی بر روی ویژگی های ایمیل.

علاوه بر این ، می توانید Facebook Messenger و پیام های WhatsApp ، پیام های متنی SMS ، اعلان های تحت فشار وب و موارد دیگر.

ویژگی ها h4>

  • سازنده ایمیل.
  • الگوهای ایمیل.
  • سازنده صفحه فرود.
  • تقسیم بندی و شخصی سازی.
  • تجزیه و تحلیل ایمیل.
  • تست A / B.
  • پیام کوتاه (طرفدار – قیمت جداگانه).
  • اعلان های تحت فشار وب (طرفدار).
  • ایمیل های معاملاتی.
  • گردش کار اتوماسیون بازاریابی.
  • ادغام تجارت الکترونیک / هدف گیری رفتاری.
  • مخاطبان بازاریابی مجدد (تبلیغات گوگل ، تبلیغات فیس بوک) (حرفه ای).
  • مخاطبان فیس بوک سفارشی (طرفدار).
  • چند کاناله (مسنجر ، WhatsApp ، پیام کوتاه ، اطلاعیه های فشار) (سازمانی).

طرح رایگان h4>

برنامه رایگان ماهانه به 15000 ایمیل محدود می شود ، اما محدودیت بالایی در تعداد مخاطبان وجود ندارد.

برخلاف اکثر گزینه های دیگر Mailchimp ، این طرح رایگان هیچ گونه ادغامی با تجارت الکترونیک یا هدف گذاری رفتاری ندارد. به عنوان مثال ، نمی توانید برای جلب مشتریانی که در حصار هستند ، یک کمپین ترک کالسکه ایجاد کنید.

برنامه ها و قیمت های پرداختی h4>

Omnisend چهار طبقه اشتراک مختلف دارد ، رایگان ، استاندارد ، حرفه ای و سازمانی:

Omnisend pricing

قیمت گذاری Omnisend

توجه داشته باشید که اعلان های فشاری فقط با برنامه pro در دسترس هستند و برای دسترسی به Messenger و WhatsApp ، باید مستقیماً یک برنامه سازمانی سفارشی را با Omnisend تنظیم کنید.

پیام های اس ام اس از یک مدل پرداخت به عنوان کار شما پیروی می کنند و در ایالات متحده برای هر 100 پیام 1.5 دلار هزینه دارند. این گزینه خوبی برای شرکت هایی است که می خواهند بر بازاریابی همه کانال تسلط پیدا کنند.

6. فرستنده h3>

sender

فرستنده

Sender ابزاری ساده تر برای بازاریابی ایمیل با کاربردی آسان است رابط و سایر ویژگی های SMB-دوستانه تر.

به همین دلیل ، قیمت های بسیار رقابتی برای برنامه های ماهانه و پرداخت همزمان شما ارائه می دهد و خود را به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای Mailchimp معرفی می کند.

ویژگی ها h4>

  • سازنده ایمیل.
  • الگوهای ایمیل.
  • تقسیم بندی و شخصی سازی.
  • تست A / B.
  • تجزیه و تحلیل ایمیل.
  • گردش کار اتوماسیون بازاریابی.
  • اعلان های تحت فشار وب.
  • ادغام تجارت الکترونیک / هدف گیری رفتاری (ووکامرس).
  • سیستم عامل های CMS (مجنتو ، وردپرس).

طرح رایگان h4>

این طرح رایگان شامل حداکثر 2500 مشترک و 15000 ایمیل در ماه است. علاوه بر این ، از طریق برنامه های پولی آنها به کلیه ویژگی های فرستنده دسترسی خواهید داشت ، بدون محدودیت.

تنها تفاوت با برنامه های پرداخت شده این است که فرستنده شامل مارک تجاری در ایمیل ها و فرم های انتخاب برای کاربران در برنامه های رایگان است.

برنامه ها و قیمت های پرداختی h4>

برنامه ماهانه فرستنده با کمترین هزینه در هر مشترک ارزان است و از آنجا که شامل همه ویژگی ها است ، پایین ترین سطح مشترک توسط طرح رایگان پوشش داده می شود.

Sender pricing

قیمت فرستنده

گرچه تا حدودی از ویژگی های محدودی برخوردار است ، اما شامل ادغام بومی ووکامرس با کمپین های کنار گذاشتن سبد خرید و تقسیم بندی براساس تاریخچه خرید است. بنابراین اگر شما هستید ، این می تواند یک گزینه بسیار مقرون به صرفه باشد ، در حالی که هنوز موارد ضروری بازاریابی از طریق ایمیل را به شما ارائه می دهد.

7. SendPulse

sendpulse

SendPulse

Sendpulse یک سیستم عامل چند کاناله دیگر است که شامل ایمیل ، اعلان های فشاری ، ربات های گپ و گفتگو است پیام کوتاه.

یک مسئله این است که هیچ برنامه جامع چند کاناله ای وجود ندارد ، بنابراین شما باید برنامه هر کانال را در برابر رقبا به طور جداگانه ارزیابی کنید.

تمرکز اصلی مقایسه ما ، تجزیه و تحلیل سرویس ایمیل آنها به ویژه خواهد بود.

ویژگی ها h4>

  • سازنده ایمیل.
  • الگوهای ایمیل.
  • تقسیم بندی و شخصی سازی.
  • تست A / B.
  • تجزیه و تحلیل ایمیل.
  • گردش کار اتوماسیون بازاریابی.
  • API / Webhooks.
  • ایمیل های معاملاتی.
  • اعلان های تحت فشار وب (قیمت گذاری جداگانه).
  • مسنجر فیس بوک (قیمت گذاری جداگانه).
  • پیام کوتاه (قیمت جداگانه).
  • ادغام تجارت الکترونیک / هدف گیری رفتاری (WooCommerce ، Opencart).

طرح رایگان h4>

این طرح رایگان فقط شامل 1-500 مشترک است و برخی از ویژگی ها را محدود می کند. شما به تقسیم بندی پیشرفته ، سطح دسترسی کاربر یا تجزیه و تحلیل و گزارش پیشرفته دسترسی نخواهید داشت.

اما با دسترسی به سازنده ایمیل ، الگوها ، پنج قانون اتوماسیون و تقسیم بندی اساسی ، قطعاً برای مشاغل اولیه این امکان وجود دارد که آن را برای یک درایو تست طولانی مدت بدون سرمایه گذاری در یک برنامه پرداختی انجام دهند. p >

برنامه ها و قیمت های پرداختی h4>

برای بازاریابی از طریق ایمیل ، Sendpulse یک اشتراک اصلی اصلی به همراه یک مدل پرداخت به عنوان کار شما ارائه می دهد.

SendPulse است ، و شما می توانید از برنامه های رایگان برای اعلان های فشار وب (حداکثر 10،000 مشترک) و Facebook Messenger (حداکثر 10،000 پیام در ماه) استفاده کنید و از آن به عنوان یک بستر چند کانال برای قیمت ایمیل استفاده کنید. به تنهایی

8. کمپین های زوهو h3>

zoho campaigns

کمپین های زوهو div >

Zoho Campaigns پیشنهاد بازاریابی از طریق ایمیل از Zoho CRM بزرگ و بستر بازاریابی این ویژگی های بازاریابی از طریق ایمیل قوی مانند تقسیم بندی ، آزمایش A / B ، محتوای پویا و یکپارچه سازی بومی با Zoho CRM را ارائه می دهد.

ویژگی ها h4>

  • سازنده ایمیل.
  • الگوهای ایمیل.
  • تقسیم بندی و شخصی سازی.
  • تست A / B.
  • تجزیه و تحلیل ایمیل.
  • گردش کار اتوماسیون بازاریابی.
  • ادغام تجارت الکترونیکی / هدف گیری رفتاری (WooCommerce ، BigCommerce ).
  • ادغام Native Zoho CRM.
  • ارسال شبکه های اجتماعی.
  • حساب های چند کاربره.

طرح رایگان h4>

برنامه رایگان آنها شامل حداکثر 2000 مشترک ، 12000 ایمیل و پنج کاربر در هر حساب است. این شامل مهمترین ویژگیهای بازاریابی از طریق ایمیل ، از جمله تقسیم بندی ، آزمایش a / b و شخصی سازی از طریق برچسب های ادغام و محتوای پویا است.

اما شامل ادغام تجارت الکترونیکی و گردش کار اتوماسیون بازاریابی هوشمند نیست.

علاوه بر این ، مارک تجاری Zoho Campaigns در تمام ایمیل های شما موجود خواهد بود.

برنامه ها و قیمت های پرداختی h4>

Zoho سه برنامه پرداخت متفاوت ، اشتراک ماهانه مشترک ، اشتراک ماهانه ایمیل و پرداخت هزینه کار را ارائه می دهد.

تنها طرحی که شامل گردش کار پیشرفته و ادغام تجارت الکترونیکی است ، مدل مبتنی بر مشترک است ، بنابراین این همان طرحی است که ما روی آن تمرکز خواهیم کرد.

Zoho campaigns pricing

قیمت گذاری کمپین های Zoho

با کمتر از 5 دلار در ماه ، طرح مبتنی بر مشترک آنها قیمت مناسبی دارد. با داشتن ویژگی های کمی بهتر از ملزومات Mailchimp ، هر تعداد مشترک بیشتر با یکدیگر تفاوت داشته باشید.

اگر به یک CRM مدرن با ادغام های بازاریابی و وردپرس نیز نیاز دارید ، Zoho گزینه خوبی است.

گزینه های پرداختی برای Mailchimp h2>

اگر فروشگاه تجارت الکترونیکی تاسیس شده یا تجارت آنلاین دارید ، احتمالاً به صورت رایگان در بازار نیستید طرح. در زیر گزینه های Mailchimp پرداخت شده را بررسی می کنیم و به شما کمک می کنیم گزینه مناسب شرکت خود را پیدا کنید.

9. کلاویو h3>

ویژگی ها h4>

10.

ویژگی ها h4>

11

ویژگی ها h4>

12

ویژگی ها h4>

13.

ویژگی ها h4>

14.

ویژگی ها h4>

15.

ویژگی ها h4>

16.

ویژگی ها h4>

17.

ویژگی ها h4>

18

ویژگی ها h4>

19.

ویژگی ها h4>

20

ویژگی ها h4>

21.

ویژگی ها h4>

مشکلی نیست

خلاصه h2>


اگر از این مقاله لذت بردید ، پس از آن دوست دارید Kinsta’s WordPress platform hosting. وب سایت خود را توربوشارژ کرده و از تیم پیشکسوت وردپرس ما پشتیبانی 24/7 ساعته دریافت کنید. زیرساختهای Google Cloud ما بر مقیاس گذاری خودکار ، عملکرد و امنیت تمرکز دارند. بگذارید تفاوت Kinsta را به شما نشان دهیم! برنامه های ما را بررسی کنید a >

منبع:
https://kinsta.com/blog/mailchimp-alternatives/.

دیدگاهتان را بنویسید