10 روش سریع برای به دست آوردن پسندیدن بیشتر فیس بوک با استفاده از وردپرس

آیا به دنبال روش هایی برای پسندیدن بیشتر در صفحه فیس بوک خود هستید؟ Facebook Likes اثبات اجتماعی برای تجارت آنلاین شما اضافه می کند که باعث جذب بیشتر کاربران می شود و به شما کمک می کند تا دامنه اجتماعی خود را گسترش دهید. در این مقاله ، ما چند روش ساده و سریع را برای کسب لایک بیشتر در فیس بوک به شما نشان خواهیم داد.

Easy ways to get more Facebook likes

چرا باید بیشتر دوست داشته باشید در فیس بوک؟ h4>

فیس بوک برتر است رسانه های اجتماعی در جهان با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال. برای بازاریابان ، این فرصت های زیادی برای استفاده گسترده از فیس بوک برای رشد وب سایت ها و مشاغل خود به همراه دارد.

پسندیدن های Facebook برای کاربران و دوستانشان قابل مشاهده است ، به شما در افزایش دسترسی و یافتن مخاطبان جدید برای وب سایت کمک می کند. پسندیدن ها همچنین اثبات اجتماعی برای بازدید کنندگان جدید شما ، به شما کمک می کند اعتماد را جلب کنید و کاربران بیشتری را در Facebook با محتوای خود درگیر کنید.

با این اوصاف ، بیایید نگاهی به برخی از راه های سریع برای شروع لایک بیشتر در فیس بوک بیندازیم.

1 پلاگین صفحه Facebook را به وبلاگ خود اضافه کنید h4>

افزونه صفحه Facebook راهی آسان برای کسب پسندیدن بیشتر در صفحه کسب و کار شما است. به راهنمای ما در مورد نحوه افزونه صفحه Facebook را به وب سایت خود وردپرس اضافه کنید.

به طور معمول ، شما افزونه صفحه را به نوار کناری وبلاگ خود اضافه می کنید. با این حال ، این مورد کمتر مورد توجه قرار می گیرد و ممکن است به اندازه دلخواه شما لایک نداشته باشد.

اینجا جایی است که OptinMonster وارد می شود. این شماره یک است نرم افزار تولید سرب در بازار و به شما کمک می کند بازدید کنندگان وب سایت را به مشترکین و پیروان.

OptinMonster با پنجره های وردپرس که وقتی کاربران قصد دارند سایت شما را ترک کنند ، به پایین پیمایش کنند یا صفحات خاصی را مشاهده کنند ، می توانید آن را فعال کنید. این گزینه ها شامل پنجره های هدف خروج ، جعبه های کشویی ، پس از ارسال بنر و موارد دیگر است.

Facebook like box popup

برای جزئیات به راهنمای ما در مورد نحوه ایجاد زیبا پنجره Facebook Like Box در وردپرس .

2. دکمه های Facebook Like و Share را اضافه کنید h4>

Facebook social share button

دکمه های لایک و اشتراک فیس بوک به کاربران شما این امکان را می دهد تا بدون خروج از وب سایت خود ، پست های وبلاگ شما را پسندیده و به اشتراک بگذارند. این برای کاربران شما راحت تر و راحت تر است و اگر از آن با تعداد اشتراک استفاده می کنید ، اثبات اجتماعی را به پست های وبلاگ شما اضافه می کند.

یک تن > افزونه های رسانه های اجتماعی برای وردپرس موجود است. همه آنها می توانند به شما کمک کنند تا به راحتی دکمه های اشتراک و مانند آن را به سایت خود اضافه کنید. با این حال ، افزونه های اشتراک اجتماعی می توانند بر سرعت و عملکرد وردپرس a تأثیر بگذارند > با بارگیری بیش از حد زیاد اسکریپت های خارجی.

اکنون بسیاری از کاربران از ما می پرسند که برای نمایش دکمه های اشتراک اجتماعی در مقاله های WPBeginner از چه استفاده می کنیم؟ ما در واقع از یک راه حل کد سفارشی استفاده می کنیم که مخصوص وب سایت هایمان نوشته شده است.

اگر به دنبال چیزی مشابه هستید ، توصیه می کنیم تعداد مشترک Sharing پلاگین. استفاده از آن بسیار ساده و فوق العاده سریع است.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در نحوه افزودن دکمه های اشتراک اجتماعی در وردپرس .

3 محتوای خود را در سراسر فیس بوک به اشتراک بگذارید h4>

شما باید اطمینان حاصل کنید که صفحه فیس بوک شما فعال است و ساده ترین راه برای انجام این کار اشتراک گذاری منظم محتوا در صفحه فیس بوک شما است. شما می توانید از وردپرس به طور خودکار به فیس بوک ارسال کنید و نیازی به اشتراک دستی مقاله های خود ندارید.

Share content on Facebook

اکنون ، معمولاً کاربران فقط پستی را به اشتراک می گذارند و منتظر می مانند لایک ها دنبال شوند. اگر صفحه شما جدید است ، احتمال این وجود دارد که تعداد کمی از افراد پست را ببینند و تعداد کمتری روی دکمه Like کلیک کنند.

الگوریتم های Facebook محتوای مورد علاقه خود و دوستانشان را به کاربران نشان می دهد. این بدان معناست که اگر از ابتدا برای پست های خود لایک کافی داشته باشید ، پس فیس بوک شروع به نمایش محتوای شما به دنبال کنندگان شما می کند.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا توپ را نورد کنید.

  • از دوستان خود بخواهید که پستهای صفحه شما را دوست داشته و به اشتراک بگذارند
  • پستهای صفحه خود را در نمایه شخصی خود به اشتراک بگذارید
  • پست را در گروه های فیس بوک یا رویدادهایی که مرتبط و مفید است به اشتراک بگذارید

4. مسابقات / هدایا را اجرا کنید h4>

Starbucks Facebook contest

یکی از ساده ترین و سریع ترین راه برای کسب لایک بیشتر در صفحه فیس بوک خود ، اجرای مسابقات و مسابقات تبلیغاتی است. شما می توانید هدایای مفید و جذابی ارائه دهید که مربوط به کاربران شما باشد. در عوض ، آنها صفحه Facebook شما را پسندیده و مشغول فعالیت بیشتری می شوند.

نیازی نیست که مبلغ بسیار گران قیمت باشد. می توانید موردی را که کاربران ممکن است به آن نیاز داشته باشند انتخاب کرده و در صفحه فیس بوک خود ارسال کنید. هرچه تعداد هدایای بیشتری ارائه دهید ، لایک های بیشتری در صفحه فیس بوک خود دریافت می کنید.

برای اجرای این مسابقات حتی نیازی به برنامه های شخص ثالث ندارید. می توانید آنها را در وبلاگ یا پست خود در فیس بوک اعلام کنید و با لایک کردن پست ، گذاشتن نظر یا بارگذاری عکس به کاربران اجازه ورود دهید.

با این وجود بخش ویژه وردپرس پلاگین مانند RafflePress می تواند به طور قابل توجهی شانس شما را برای اجرای یک موفقیت موفق افزایش دهد با معرفی عناصر مختلف به اشتراک گذاری ویروسی همراه با ارائه راهی آسان برای مدیریت / اجرای هدایای خود ، giveaway را ارائه دهید.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در عنوان نحوه ایجاد یک هدایای تبلیغاتی در وردپرس .

5. زمانبندی وضعیت به روزرسانی ها h4>

برای به دست آوردن پسندیدن بیشتر در صفحه فیس بوک خود ، باید کاربران خود را با ارسال فعال به روزرسانی های جدید درگیر کنید. اگر این کار را به صورت دستی انجام دهید ، این زمان شما را می گیرد.

خوشبختانه ، شما نیازی به این کار ندارید. برنامه هایی مانند بافر برای برنامه ریزی وضعیت شما وجود دارد بروزرسانی در شبکه های اجتماعی.

Buffer

همچنین می توانید از افزونه هایی مانند استفاده کنید. پست های قدیمی را احیا کنید تا به صورت خودکار پست های وبلاگ قدیمی خود را در فیس بوک به اشتراک بگذارید .

برنامه ریزی به روزرسانی های وضعیت همزمان با به اشتراک گذاری خودکار پست های جدید وبلاگ وردپرس کار می کند. اطمینان حاصل کنید که هر دو به روزرسانی را برنامه ریزی کرده اید تا در حداکثر دسترسی در زمان های مختلف ظاهر شوند.

6. پاسخ به نظرات h4>

نظرات باعث زنده شدن هر سیستم عامل اجتماعی از جمله فیس بوک می شود. آنها ساده ترین راه برای جذب کاربران شما و ایجاد یک جامعه پر رونق در اطراف وب سایت و نام تجاری شما هستند.

هنگامی که کاربران در صفحه فیس بوک شما نظر می گذارند ، فیس بوک شروع به نشان دادن پست های شما بیشتر به آنها می کند. برای تقویت این اثر می توانید کاربران را به راحتی با پاسخ دادن به نظرات آنها در صفحه فیس بوک خود ترغیب کنید که نظرات بیشتری بگذارند.

Build user engagement by answering comments on your Facebook page

7. هدف قرار دادن بازدید کنندگان وب سایت در فیس بوک h4>

آیا تا به حال از وب سایتی بازدید کرده اید و سپس تبلیغات آنها را در فید فیس بوک خود مشاهده کرده اید؟ به این موارد تبلیغات بازاریابی مجدد یا هدف گذاری مجدد می گویند.

اساساً ، شما یک کوکی در وب سایت خود نصب می کنید که به فیس بوک کمک می کند تا آن کاربر را شناسایی کند. پس از آن ، شما تبلیغات فیس بوک را خریداری می کنید و بازدید کنندگان وب سایت خود را به عنوان مخاطب هدف انتخاب می کنید.

Custom audience website visitors

برخلاف تصور رایج ، هزینه تبلیغات فیس بوک آنقدر زیاد نیست و می توانید میزان پولی را که می خواهید خرج کنید کنترل کنید. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در مورد چگونگی عنوان نصب پیکسل هدفگذاری مجدد فیس بوک در وردپرس .

8. ارسال های خود را با نمودار باز h4> به حالت ایستاده درآورید

Open Graph فراداده ای است که می توانید به محتوای خود اضافه کرده و نحوه نمایش آن را هنگام اشتراک گذاری در وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند Twitter و Facebook کنترل کنید.

Open Graph image in Facebook feed

به طور معمول فیس بوک به طور خودکار می تواند عنوان و توضیحات صحیح محتوای شما را دریافت کند. با این حال ، اگر صریحاً به او نگویید کدام تصویر را استفاده کند ، به طور تصادفی هر تصویری را از مقاله شما انتخاب می کند که ممکن است خوب به نظر نرسد.

ساده ترین راه استفاده از فراداده Open Graph در وب سایت خود استفاده از Yoast SEO . پس از نصب پلاگین ، به سادگی یک پست را ویرایش کنید و به پایین به جعبه Yoast SEO بروید. روی برگه اشتراک گذاری اجتماعی کلیک کنید و سپس تصویر Open Graph خود را بارگذاری کنید.

Facebook Open Graph image

وقتی می خواهیم کاربران شما را کلیک کنند ، تصاویر مانند جذابیت عمل می کنند. این ما را به نکته بعدی می رساند.

9. عکس ها و تصاویر را برای دریافت پسندیدن های بیشتر بارگذاری کنید h4>

مطالعه انجام شده توسط HubSpot نشان داد که عکس ها در فیس بوک 53٪ پسندیدن بیشتر و 104٪ نظر بیشتر از یک پست متوسط ​​ایجاد می کنند. به همین دلیل مارک های برتر را مشاهده می کنید که تعداد زیادی عکس را در صفحات فیس بوک خود بارگذاری می کنند.

Facebook study results

عکس های محصولات ، خدمات ، کارمندان ، تعطیلات یا حتی نقل قول های تصادفی در فیس بوک بسیار خوب کار می کنند. برای ایجاد اینفوگرافیک زیبا ، نقل قول ها و موارد دیگر می توانید از ابزارهای رایگان مانند Canva استفاده کنید تصاویر برای استفاده در صفحه فیس بوک خود.

10. کاربران فیس بوک خود را در وردپرس پیگیری کنید h4>

حال ممکن است این س beال برای شما پیش بیاید که چگونه تمام تلاشهای من برای بدست آوردن لایک های فیس بوک در حال جواب دادن است ، چگونه پیگیری کنم؟ پاسخ واضح این است که به گزارش Facebook Insights صفحه خود نگاه کنید.

با این وجود ، به شما نمی گوید که چقدر از Facebook به وب سایت خود بازدید می کنید و نحوه تبدیل کاربران از این طریق است.

برای این منظور ، شما باید Google Analytics را در وردپرس نصب کنید . پس از تنظیم آن ، می توانید ترافیک Facebook خود را در گزارش اکتساب »کانال ها» اجتماعی مشاهده کنید.

Social channels in Google Analytics

برای جزئیات بیشتر ، به این مقاله گام به گام در مورد نحوه کاربران فیس بوک خود را در Google Analytics ردیابی کنید .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا راههای کسب لایک بیشتر در فیس بوک را پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را با عنوان بهترین افزونه های SEO WordPress برای رشد بازدید وب سایت خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/5-quick-ways-to-get-more-facebook-likes-using-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید