چگونه پشتیبانی Emoji را به وبلاگ وردپرس خود اضافه کنیم

شکلک ها سرگرم کننده و زیبا هستند. آنها به شما اجازه می دهند بدون استفاده از کلمات زیاد خود را بیان کنید. به همین دلیل است که آنها در سایت های رسانه های اجتماعی و برنامه های پیام کوتاه بسیار محبوب هستند. بسیاری از کاربران وردپرس به دنبال روش هایی برای افزودن پشتیبانی Emoji به سایت وردپرس خود هستند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از WP Emoji One پشتیبانی از Emoji را به وبلاگ وردپرس خود اضافه کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن افزونه WP Emoji One . پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه به تنظیمات »WP Emoji One مراجعه کنید.

Settings page for WP Emoji One

این پلاگین دکمه ای را به حالت پیش فرض اضافه می کند ویرایشگر بصری وردپرس . اولین گزینه در صفحه تنظیمات این است که انتخاب کنید کدام دکمه می خواهید دکمه ظاهر شود. به طور پیش فرض انتخاب شده است که در ردیف اول باشد ، اما اگر می خواهید دکمه در ردیف دیگری ظاهر شود ، می توانید آن را تغییر دهید. پس از آن کافیست بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

برای دیدن شکلک های ایموجی ، به سادگی یک پست جدید ایجاد کنید یا یک پست موجود را ویرایش کنید. شما باید یک دکمه Emoji جدید را در ویرایشگر بصری وردپرس خود مشاهده کنید. اگر دکمه ای را نمی بینید ، احتمالاً از ویرایشگر متن چیست> استفاده می کنید / a>

Emoji button in WordPress visual editor

با کلیک بر روی دکمه یک پنجره بازشو ظاهر می شود که در آن می توانید Emoji مورد نظر جهت درج را با کلیک ساده بر روی آن انتخاب کنید. همچنین می توانید از اندازه های موجود 16 ، 18 ، 24 ، 32 و 64 پیکسل انتخاب کنید.

Emoji icons popup

در حال حاضر بیش از 840 شکلک برای استفاده در دسترس شماست. این شکلک ها به چهار دسته طبقه بندی شده اند و هر دسته تب مخصوص خود را دارد. با کلیک بر روی نماد دسته می توانید بین آنها جابجا شوید.

Switch between emoji icon by clicking on category tabs

مجموعه آیکون و پشتیبانی از شکلک بر اساس پروژه منبع باز Emoji One است. هدف این پروژه ارائه مجموعه ای جهانی از نمادهای شکلک است که در برنامه های وب و موبایل مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.

هنگام نوشتن این مقاله ، WP Emoji One از نمادهای Emoji در نظرات وردپرس پشتیبانی نمی کند. با این حال ، نویسنده پلاگین قصد دارد این ویژگی را در نسخه آینده اضافه کند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند پشتیبانی emoji را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. وردپرس با شکلک های قدیمی و قدیمی نیز همراه است. با مراجعه به تنظیمات »نوشتن و علامت زدن به کادر کنار ” تبدیل شکلک ها ” می توانید آنها را فعال کنید که به شما امکان می دهد شکلک های اولیه مانند :-)

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-emoji-support-to-your-wordpress-blog/.

دیدگاهتان را بنویسید