چگونه پست های منتشر شده زنده در وردپرس را به درستی به روز کنیم

آیا تا به حال مجبور شده اید در یک پست وردپرس که قبلا منتشر شده است ، ویرایش های قابل توجهی انجام دهید؟ شاید شما در حال بازنویسی مقاله قدیمی هستید یا باید تصاویر صفحه را به روز کنید زیرا قدیمی است. از آنجا که ما باید این کار را به صورت منظم در WPBeginner و مستندات خود برای انجام دهیم مجموعه محصولات ، ما گردش کاری ایجاد کرده ایم که کارساز است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پست های منتشر شده زنده در وردپرس را به درستی به روز کنید.

How to update live posts in WordPress

مشکل به روزرسانی پست های زنده در وردپرس h4>

وردپرس کار ایجاد و ویرایش پست ها . می توانید همه پست ها را هر زمان که بخواهید ویرایش کنید ، حتی پس از انتشار آنها.

اما ، هنگام ویرایش پست های زنده ، نمی توانید آنها را ذخیره کنید تا زمانی که ویرایش انجام شود. ذخیره پست های زنده بلافاصله تغییرات شما را قابل مشاهده می کند.

این به دلایل مختلف کمی مشکل ساز است.

اگر عنوان سایت وردپرس چند نویسنده کسی ممکن است لازم باشد تغییرات را قبل از شروع به کار تایید کند.

لازم به ذکر نیست ، زمانهایی وجود دارد که ممکن است نتوانید همه تغییرات را در یک جلسه به پایان برسانید.

یک راه حل آسان برای این مسئله کپی کردن یک پست و جایگذاری آن به عنوان پیش نویس جدید است. می توانید پیش نویس را ویرایش کرده و سپس در پست اصلی جای گذاری کنید.

مشکل این روش این است که شما نمی توانید تصاویر برجسته ، تصویر بند انگشتی پست فیس بوک ، برچسب ها یا دسته ها و غیره به این معنی است که شما یا یک ویرایشگر باید آن تغییرات را اعمال کنید روی یک پست زنده

خوب اگر با هر یک از این مشکلات روبرو شدید ، این مقاله خبر خوبی برای شما است.

ما به شما نشان می دهیم چگونه پست های زنده را به درستی به روز کنید در حالی که امکان ذخیره آنها و ایجاد تغییر بدون تأثیر بر نسخه زنده را دارید.

آماده هستید؟ بیایید شروع کنیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

به روزرسانی مناسب پست های زنده در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی تجدید نظر در پلاگین برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال کردن افزونه ، باید از Posts »All Posts در سرپرست وردپرس خود بازدید کنید. این جایی است که وردپرس تمام پست ها و پیش نویس های منتشر شده شما را لیست می کند.

All posts

ماوس را به سمت پستی که می خواهید ویرایش کنید ببرید و سپس روی پیوند تجدید نظر کلیک کنید. این کار با شبیه سازی پست موجود ، تجدیدنظر جدیدی برای پست منتشر شده شما ایجاد می کند.

Revision of a published post

می توانید مانند هر پیش نویس منتشر نشده ای ، پست را ویرایش کنید. می توانید تغییرات خود را هر چند بار که خواستید ذخیره کنید بدون اینکه روی پست زنده تأثیر بگذارد.

شما می توانید ناظر یا سردبیر خود تغییرات را برای تأیید آنها بررسی کنند. شما همچنین می توانید از پیش نمایش پست عمومی تا آن را با افراد خارج از سازمان خود به اشتراک بگذارید.

پس از پایان ویرایش ، می توانید بر روی دکمه انتشار کلیک کنید. سپس این افزونه جایگزین پست زنده شما با نسخه جدید می شود.

پیش نویس چه اتفاقی می افتد؟

همچنان به عنوان پیش نویس ویرایش ذخیره می شود ، به شما امکان می دهد برای ویرایش مجدد همان پست منتشر شده دوباره از آن استفاده مجدد کنید.

Revision draft

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه پست های زنده را به درستی در وردپرس به روز کنید. همچنین ممکن است بخواهید این 14 نکته برای تسلط بر ویرایشگر بصری وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-properly-update-live-published-posts-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید