چگونه می توان Facebook Like Box / Fan Box را در وردپرس اضافه کرد

جعبه مانند فیس بوک که به عنوان جعبه فن فیس بوک نیز شناخته می شود برای بسیاری از وب سایت ها به عنصری ضروری تبدیل شده است. به صاحبان وب سایت این امکان را می دهد تا راهی آسان برای عضویت در انجمن فیس بوک و به روزرسانی مستقیم در خبرخوان فیس بوک به کاربران خود ارائه دهند. اخیراً یکی از کاربران ما توجه ما را جلب کرده است که ما در مورد چگونگی افزودن جعبه فیس بوک مانند جعبه در وردپرس بحث نکرده ایم. اگرچه نحوه افزودن دکمه Like facebook ، دکمه ارسال فیس بوک ، و نظرات فیس بوک . در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه جعبه فن فیس بوک را در وردپرس اضافه کنید.

افزودن Like Box با استفاده از پلاگین رسمی Facebook برای وردپرس h4>

شاید ساده ترین راه برای افزودن فیس بوک مانند جعبه به سایت وردپرس خود استفاده از افزونه رسمی فیس بوک برای وردپرس باشد. اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی فیس بوک plugin. پس از فعال کردن افزونه ، به Appearance »Widgets بروید. به سادگی ویجت جعبه فیس بوک را به نوار کناری خود بکشید و رها کنید. باید URL صفحه فن فیس بوک خود را در تنظیمات ویجت ارائه دهید.

Facebook like box / fan box widget settings

ویجت دارای گزینه های مشابه پلاگین های اجتماعی فیس بوک برای وب سایت ها است. می توانید انتخاب کنید که یک جریان نمایش داده شود ، چهره ها نمایش داده شود ، سرصفحه حذف شود ، رنگ حاشیه تغییر کند. در حال حاضر فقط دو موضوع روشن و تاریک وجود دارد.

اضافه کردن مانند جعبه بصورت دستی و بدون استفاده از هیچ افزونه h4>

امکان افزودن فیس بوک مانند جعبه به صورت دستی و بدون استفاده از هیچ افزونه ای وجود دارد. به Facebook بروید صفحه افزونه اجتماعی مانند جعبه مانند. URL صفحه فیس بوک خود را ارائه دهید و شکل کادر مشابه را پیکربندی کنید.

Getting the code to manually add Facebook like box in WordPress

برای دریافت کد جعبه Like ، دکمه دریافت کد را فشار دهید.

فیس بوک چندین روش برای افزودن کد جعبه مشابه در وب سایت شما فراهم می کند. می توانید HTML5 ، XFBML و iframe را انتخاب کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه هر یک از آنها را اضافه کنید اما شما باید یکی را انتخاب کنید. به نظر ما HTML5 برای اکثر وب سایت های دارای وردپرس گزینه مناسبی است. XFBML برای افرادی که از پلاگین های دیگر Facebook که از XFBML برای نمایش دکمه های Facebook استفاده می کنند استفاده می کند. اگر دو گزینه اول برای شما مناسب نیستند از iframe استفاده کنید.

Facebook like box is available in multiple code formats

افزودن HTML5 Facebook Like Box Code در وردپرس h4>

از پنجره کد بر روی زبانه HTML5 کلیک کنید و قسمت اول کد را کپی کنید. آنها توصیه می کنند که آن را بلافاصله بعد از برچسب که معمولاً در پرونده header.php شما وجود دارد ، جایگذاری کنید. با این حال ، در هر نقطه از بدن کار خواهد کرد. برای اینکه کارها را راحت کنید ، می توانید با استفاده از درج افزونه سرصفحه ها و پاورقی ها . قسمت اول کد به این شکل است:

این javascript وب سایت شما را به کتابخانه javascript فیس بوک متصل می کند. اکنون قسمت دوم کد را کپی کنید ، چیزی شبیه به این است:

این قسمت از کد به javascript که قبلاً بارگیری کرده اید برای نمایش کادر مشابه در این مکان و با این پارامترها می گوید. به خاطر این مثال ، ما این کد را در ابزارک های نوار کناری جایگذاری خواهیم کرد. به ظاهر »ابزارک ها بروید. یک ابزارک متن را در نوار کناری خود بکشید و رها کنید و کد را درون آن بچسبانید. ابزارک خود را ذخیره کنید و وب سایت خود را بررسی کنید.

این مورد در هر قسمت دیگری از سایت شما نیز کار خواهد کرد. اگر اهل کد هستید ، می توانید این مورد را در پاورقی ، پس از ارسال و غیره جایگذاری کنید.

فراموش نکنید که URL صفحه طرفداران فیس بوک را به URL صفحه خود تغییر دهید.

افزودن XFBML Facebook Like Box Code در وردپرس h4>

برای دریافت کد جعبه XFBML Facebook like بر روی زبانه XFBML کلیک کنید. برای افزودن XFBML Facebook Like Box باید سه قطعه کد کوچک در وردپرس اضافه کنید.

اولین قطعه کد را کپی کرده و پس از برچسب در فایل header.php طرح زمینه خود قرار دهید. مشابه کد آخر ، این کد در هر نقطه از بدن کار خواهد کرد. برای اینکه کارها را راحت کنید ، می توانید با استفاده از درج افزونه سرصفحه ها و پاورقی ها . این کد چیزی شبیه به این را می خواهد:

این عملکرد کوچک javascript وب سایت شما را به کتابخانه javascript فیس بوک متصل می کند.

خط دوم کد ، اعلامیه فضای نامی XML است و شما باید آن را در برچسب سایت خود اضافه کنید. ساده ترین راه باز کردن پرونده توابع.php طرح زمینه خود است ، کد زیر را جای گذاری کنید:

// افزودن نمودار باز در صفات زبان
تابع add_opengraph_doctype ($ خروجی) {
بازده $ 'xmlns: og = "http://ogp.me/ns#" xmlns: fb = "http://ogp.me/ns/fb#"'؛
}
add_filter ('ویژگیهای_زبانی' ، 'add_opengraph_doctype')؛

سرانجام ، خط سوم کد را کپی کنید که ظاهراً به این شکل است:

 fb: like-box>

این کد به javascript که در مرحله اول بارگیری کرده اید ، می گوید که جعبه مشابه را در این مکان و با این پارامترها نمایش دهد. به ظاهر »ابزارک ها بروید. یک ابزارک متن را به نوار کناری خود بکشید و رها کنید و داخل آن ابزارک متن خط سوم کد را جای گذاری کنید. تغییرات خود را ذخیره کرده و از وب سایت خود پیش نمایش کنید.

افزودن iframe فیس بوک Likebox در وردپرس h4>

برای کپی کردن کد iframe بر روی تب IFRAME کلیک کنید. به Appearance »Widgets بروید و یک ابزارک Text را در نوار کناری خود بکشید و رها کنید. کد iframe را درون ابزارک متن جایگذاری کنید و تغییرات را ذخیره کنید. سایت خود را برای پیش نمایش جعبه طرفداران فیس بوک باز کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند جعبه Facebook / Fan Like را در سایت وردپرس خود اضافه کنید. برای س questionsالات و بازخورد لطفاً نظر دهید همچنین می توانید ما را در فیس بوک دنبال کنید .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-the-facebook-like-box-fan-box-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید