چگونه می توان نظرات خود را در صفحه اصلی قالب وردپرس خود نشان داد

اخیراً هنگام کار بر روی یک پروژه کاملاً مخفی ، نیازی به نمایش نظرات در صفحه اصلی سایت یافتیم. به طور معمول ، در صفحات منفرد می توانید comments_template ()؛ را فراخوانی کنید و باید نمایش داده شود ، اما در حال نمایش نبود. تنها چیزی که به دست آوردیم یک ظرف سفید بود. پس از جستجوی سریع آنلاین ، توانستیم جواب آن را پیدا کنیم. در این مقاله ، ما به شما نحوه نمایش نظرات در صفحه اصلی سایت وردپرس خود را نشان خواهیم داد.

درست قبل از پایان حلقه ، به سادگی کد زیر را اضافه کنید:

  

تک خط $ با نتیجه تفاوت ایجاد می کند.

توجه: این یک سایت بسیار ساده یک صفحه ای بود که ما پرتاب کردیم. بنابراین عناصر تم فایل style.css ، index.php و comments.php بودند. ما در حال فراخوانی یک حلقه برای نمایش یک صفحه خاص در فایل index.php همراه با موارد دیگر بودیم.

امیدواریم که این به برخی از شما کمک کند. حتی ممکن است بعضی از شما روش بهتری برای این کار داشته باشید. اگر چنین کردید ، لطفاً آن را با ما در نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-show-comments-on-the-homepage-of-your-wordpress-theme/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35