چگونه می توان به طور مناسب از Squarespace به وردپرس منتقل کرد

آیا می خواهید وب سایت Squarespace خود را به وردپرس منتقل کنید؟ بسیاری از کاربران وب سایت های خود را با استفاده از سیستم عامل های مختلف راه اندازی می کنند. دیر یا زود آنها به محدودیت های سیستم عامل پی می برند و می خواهند به گزینه بهتر و انعطاف پذیرتری مانند وردپرس بروند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از Squarespace به وردپرس بروید.

Properly moving from Squarespace to WordPress

چرا باید از Squarespace به وردپرس بروید h4>

Squarespace یک بستر آسان برای ایجاد و ساخت وب سایت فراهم می کند. با این حال ، خیلی از کاربران خیلی زود متوجه می شوند که این از نظر کاری که می توانید در وب سایت خود انجام دهید محدود است.

وردپرس بسیار انعطاف پذیرتر است و به شما امکان می دهد هر نوع وب سایتی را که می خواهید ایجاد کنید. برای مقایسه همزمان ، نگاهی به مقاله ما در Squarespace در مقابل وردپرس با موافقان و مخالفان هر دو سیستم عامل.

همچنین توجه داشته باشید که وقتی می گوییم وردپرس ، منظورمان سایت WordPress.org خود میزبان است و نه سرویس میزبانی وبلاگ WordPress.com. راهنمای ما را در تفاوت بین WordPress.org در مقابل WordPress.com برای اطلاعات بیشتر.

مرحله 0. شروع به کار h4>

برای شروع کار با وردپرس ، باید برای یک حساب میزبانی وب وارد شوید و . p >

ما توصیه می کنیم از Bluehost استفاده کنید. آنها یکی از بزرگترین شرکتهای میزبان در جهان هستند و به طور رسمی ارائه دهنده میزبانی وردپرس را توصیه می کنند.

آنها توافق کرده اند که یک نام دامنه و تخفیف میزبانی رایگان به کاربران WPBeginner ارائه دهند. اساساً می توانید با پرداخت 2.75 دلار در ماه شروع کنید.

to برای ادعا اینجا را کلیک کنید این پیشنهاد اختصاصی Bluehost ←

اگر سایت Squarespace شما نام دامنه خاص خود را دارد ، ممکن است بخواهید آن دامنه را به میزبان وب جدید خود نیز منتقل کنید.

در حین انتقال دامنه و پس از آن ، شما می توانید به وب سایت Squarespace خود دسترسی پیدا کنید زیرا از زیر دامنه داخلی Squarespace استفاده می کند.

مرحله 1. نصب وردپرس h4>

بعد از ثبت نام در یک میزبان وب ، مرحله بعدی نصب وردپرس است. As the most سازنده وب سایت محبوب در جهان ، وردپرس به دلیل نصب 5 دقیقه ای معروف خود شناخته شده است.

اگر در Bluehost هستید ، سپس آنها به طور خودکار وردپرس را برای شما نصب می کنند.

بیشتر موارد دیگر شرکت های میزبان برتر وردپرس همچنین به شما امکان می دهد وردپرس را با یک کلیک از داشبورد میزبانی خود نصب کنید. همچنین می توانید دستورالعمل های گام به گام راهنمای نصب وردپرس برای مبتدیان.

پس از نصب وردپرس ، می توانید به داشبورد مدیریت وردپرس خود وارد شوید.

WordPress dashboard

مرحله 2. صادرات محتوای فضای مربع h4>

پس از نصب وردپرس بر روی میزبان وب جدید خود ، مرحله بعدی صادر کردن محتوای خود از Squarespace است.

Squarespace قابلیت صادرات محدودی را ارائه می دهد. بسته به محتوایی که در سایت خود دارید ، مقداری از آن صادر می شود. بقیه مطالب در دامنه داخلی Squarespace شما باقی می ماند و شما باید کپی را به صورت دستی کپی کنید.

در اینجا محتوایی وجود دارد که می تواند به طور خودکار صادر شود.

  • تمام صفحات اصلی شما به عنوان صفحات وردپرس صادر می شوند.
  • یک صفحه وبلاگ صادر می شود و در صفحات وردپرس با عنوان Blog ظاهر می شود
  • تمام پست های وبلاگ شما در زیر آن یک صفحه وبلاگ به عنوان پست های وردپرس صادر می شود
  • صفحات گالری شما صادر می شود
  • متن ، تصویر و بلوک های Embed صادر می شوند

محتوای زیر صادر نمی شود.

  • صفحات محصول ، صفحات آلبوم و صفحات رویداد صادر نمی شوند
  • بلوک های صوتی ، تصویری و محصولات صادر نمی شوند
  • تغییر سبک و CSS سفارشی
  • پوشه ها و صفحه های فهرست خارج می شوند
  • اگر بیش از یک صفحه وبلاگ داشته باشید ، فقط یکی از آنها صادر می شود

توجه: در طی فرآیند وارد کردن ، تصاویر Squarespace شما وارد نمی شوند. بعداً نحوه وارد کردن آنها را به شما نشان خواهیم داد.

حالا که می دانید SquareSpace چگونه محدود است ، بیایید پیش برویم و محتوا را صادر کنیم ، بنابراین می توانید شروع جدیدی با وردپرس داشته باشید و وب سایت خود را به روش صحیح رشد دهید.

به حساب Squarespace خود وارد شوید و به منوی تنظیمات »پیشرفته» واردات / صادرات بروید.

Export menu in Squarespace

با این کار می توانید وارد تنظیمات واردات / صادرات شوید. بعد ، برای ادامه روی دکمه صادرات کلیک کنید.

Export Squarespace

اکنون Squarespace یک پنجره بازشو با یک آرم وردپرس به شما نشان می دهد. Squarespace فقط محتوا را در قالبی مناسب برای وردپرس صادر می کند. اگر محصولی در سایت خود داشتید ، می توانید داده های محصولات را به عنوان یک فایل CSV جداگانه بارگیری کنید.

برای ادامه بر روی آرم وردپرس کلیک کنید.

Export Squarespace data in WordPress format

در زیر دکمه های واردات و صادرات پیشرفت روند صادرات را مشاهده خواهید کرد. پس از پایان صادرات ، یک دکمه برای بارگیری پرونده صادرات خود مشاهده خواهید کرد.

Download export file

پیش بروید و پرونده صادرات را در رایانه خود بارگیری کنید. هنگام وارد کردن محتوا به سایت وردپرس جدید ، در مرحله بعدی به آن نیاز خواهید داشت.

مرحله 3. وارد کردن محتوا از Squarespace به وردپرس h4>

مرحله بعدی وارد کردن محتوایی است که از Squarespace بارگیری کرده اید به سایت وردپرس خود وارد شوید.

وارد قسمت مدیریت WordPress خود شوید و به صفحه Tools »Import بروید. لیستی از سیستم عامل ها را برای انتخاب مشاهده خواهید کرد.

Squarespace در آنجا لیست نخواهد شد زیرا محتوا را در قالب فایل XML سازگار با وردپرس صادر می کند. این بدان معنی است که برای ادامه کار باید بر روی دکمه “اکنون نصب شود” در زیر وردپرس کلیک کنید.

Install WordPress importer

اکنون وردپرس واردکننده را برای شما واکشی کرده و نصب می کند. پس از پایان کار ، برای ادامه باید روی پیوند “اجرای وارد کننده” کلیک کنید.

Launch importer

در صفحه بعدی ، روی دکمه Choose file کلیک کنید تا پرونده صادراتی را که قبلا از Squarespace بارگیری کرده اید بارگذاری کنید.

Upload export file

اکنون وردپرس پرونده صادرات Squarespace شما را بارگذاری و بررسی می کند. اگر همه چیز مرتب باشد ، صفحه تنظیمات واردات را به شما نشان می دهد.

در این صفحه ، باید نام نویسنده را برای محتوای وارد شده انتخاب کنید. وردپرس همچنین می تواند کاربر Squarespace را وارد کرده و به عنوان مشترک در سایت وردپرس شما اضافه کند. همچنین می توانید یک کاربر سرپرست موجود را به عنوان نویسنده انتخاب کنید یا حتی یک کاربر جدید ایجاد کنید.

گزینه ای برای وارد کردن تصاویر پیوست وجود دارد ، اما کار نمی کند. نگران نباشید ، بعداً به شما نشان خواهیم داد که چگونه این مشکل را برطرف کنید.

Import settings

پیش بروید و بر روی دکمه ارسال کلیک کنید ، بنابراین وردپرس می تواند وارد کردن محتوا از پرونده صادرات Squarespace شما را شروع کند.

پس از اتمام ، پیام موفقیت را مشاهده خواهید کرد. اکنون می توانید برای مرور محتوای وارد شده به صفحات و پست های موجود در وردپرس مراجعه کنید.

مرحله 4. وارد کردن تصاویر از Squarespace

متأسفانه ، وارد کننده وردپرس نمی تواند تصاویر را از وب سایت Squarespace شما وارد کند. شما باید آن تصاویر را به صورت دستی وارد کنید ، اما یک روش اتوماتیک برای انجام آن وجود دارد.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی بارگذاری خودکار تصاویر پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید تمام پست ها و صفحات حاوی تصاویر را ویرایش کنید. این پلاگین هنگام ذخیره نوع پست ، فرآیند وارد کردن تصویر را آغاز می کند.

خوشبختانه وردپرس به شما امکان می دهد مطالب را بصورت انبوه به روز کنید ، بنابراین می توانید این کار را فقط با چند کلیک انجام دهید به جای اینکه این کار را بصورت دستی انجام دهید. به سادگی به صفحه ارسال ها »همه پست ها بروید و سپس بر روی دکمه گزینه های صفحه کلیک کنید. بالا.

Show more posts

شما باید در قسمت “تعداد موارد در هر صفحه” تعداد را به 999 برسانید و روی دکمه اعمال کلیک کنید.

وردپرس صفحه را بارگیری می کند و این بار هر بار 999 پست را نشان می دهد. در مرحله بعدی ، باید تمام پست های خود را انتخاب کنید و سپس ویرایش را در زیر فهرست عمده اقدامات انتخاب کنید.

Select all posts

بعد از آن ، باید روی دکمه اعمال کلیک کنید. وردپرس یک جعبه ویرایش سریع با تمام پست های انتخاب شده به شما نشان می دهد. شما فقط باید روی دکمه بروزرسانی کلیک کنید و وردپرس تمام پست های شما را به روز می کند.

به یاد داشته باشید که در جعبه چیزی تغییر نمی دهید. فقط روی دکمه بروزرسانی کلیک کنید.

با این کار پلاگین برای وارد کردن تصاویر خارجی از وب سایت Squarespace شما ذخیره می شود و آنها را در کتابخانه رسانه وردپرس خود ذخیره می کند.

مرحله 5: رفع Permalinks h4>

ما باید مطمئن شویم که از طریق پیوندهای وب سایت Squarespace قدیمی خود ، ترافیکی را از دست نمی دهید. وردپرس از SEO دوستانه ساختار URL ، که به شما امکان می دهد ساختار پیوند را به روش های مختلف سفارشی کنید.

هدف در اینجا این است که ساختار پیوند ما مشابه وب سایت Squarespace شما باشد. Squarespace از سال / ماه / روز / نام پست بعنوان قالب پیوند برای پستهای وبلاگ استفاده می کند. همچنین از پیشوندی مانند وبلاگ یا blog-1 در URL های پست استفاده می شود.

URL معمولی پست وبلاگ با استفاده از نام دامنه Squarespace داخلی پیش فرض ممکن است به این شکل باشد:

https://example-website.squarespace.com/blog-1/2016/3/6/post-title

اگر از نام دامنه خود با Squarespace استفاده می کنید ، یک URL پست وبلاگ معمولی ممکن است به این شکل باشد:

https://www.yourdomain.com/blog-1/2016/3/6/post-title

در قسمت سرپرست وردپرس ، باید به صفحه تنظیمات »پیوندهای ثابت بروید. در آنجا لیستی از گزینه های ساختار URL را مشاهده خواهید کرد. نزدیکترین تطبیق با آدرس قدیمی Squarespace شما “روز و نام” است.

Permalinks page

بر روی گزینه Day and Name کلیک کنید و سپس به ساختار سفارشی بروید. خواهید دید که بخش ساختار سفارشی به طور خودکار با برچسب های سال ، ماه ، روز و نام پست پر می شود.

شما فقط باید پیشوند Blog-1 را قبل از هر چیز دیگری اضافه کنید. مانند این:

/blog-1/٪year٪/٪monthnum٪/٪day٪/٪postname٪/

برای ذخیره تنظیمات خود ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید. در این مرحله اطمینان حاصل می شود که کاربرانی که از موتورهای جستجو و سایر منابع از وب سایت شما بازدید می کنند برای تصحیح پست ها و صفحات سایت جدید وردپرس هدایت می شوند.

هنوز این احتمال وجود دارد که برخی از پیوندهای شما منجر به 404 خطا در وردپرس شود. در اینجا نحوه 404 صفحه را ردیابی کنید و آنها را در وردپرس هدایت کنید .

مرحله 6: وارد کردن سایر مطالب از Squarespace به وردپرس h4>

Squarespace فقط به شما امکان صادرات محتوای محدود را می دهد. اگر از ویژگی های تجارت الکترونیکی ، رویدادها یا میزبان فایل های ویدیویی صوتی آنها استفاده می کنید ، باید همه آنها را به صورت دستی در سایت وردپرس خود وارد کنید.

بسته به میزان محتوایی که در آنجا دارید ، این فرایند ممکن است مدتی طول بکشد.

برای محصولات شما به یک افزونه تجارت الکترونیکی وردپرس نیاز دارید ، مانند ووکامرس .

برای پرونده های ویدیویی خود ، ما به شما توصیه می کنیم که آنها را در سرویس های میزبانی ویدیوی شخص ثالث مانند YouTube و ویمئو . راهنمای ما را در مورد اینکه چرا باید هرگز فیلم را در سایت وردپرس خود بارگذاری نکنید .

برای سایر مطالب ، این راهنماها را بررسی کنید:

مرحله 7: آشنایی با وردپرس h4>

وردپرس یک پلتفرم قدرتمند با انعطاف پذیری باورنکردنی است. هزاران قالب رایگان و برتر وردپرس حرفه ای طراحی شده است که می توانید از آنها در سایت خود استفاده کنید. راهنمای ما را در مورد چگونگی قالب مناسب وردپرس را برای سایت خود انتخاب کنید.

قدرت واقعی وردپرس از هزاران افزونه آن ناشی می شود. این پلاگین ها ویژگی های بیشتری به سایت وردپرس شما اضافه می کنند. به بررسی تخصصی افزونه های ضروری وردپرس که باید نصب کنید.

استفاده از وردپرس ساده تر و آسان تر است. با این حال ، هر از گاهی ممکن است با چیزهای جدیدی برای یادگیری روبرو شوید. اینجا جایی است که WPBeginner می تواند کمک کند.

WPBeginner بزرگترین سایت منابع وردپرس برای مبتدیان است. ما محتوای مفیدی داریم که به طور خاص برای مبتدیان ، صاحبان مشاغل و وبلاگ نویسان ایجاد شده است.

در زیر چند منبع مفیدی که در WPBeginner پیدا خواهید کرد (همه آنها کاملا رایگان هستند).

  • وبلاگ WPBeginner – مکان اصلی برای همه آموزشها و راهنماهای WordPress.
  • دیکشنری WPBeginner – واژه نامه وردپرس ما بهترین مکان برای آشنایی با زبان وردپرس است
  • فیلم های WPBeginner – کاربران جدید وردپرس می توانند با استفاده از این 23 فیلم برای تسلط بر وردپرس شروع کنند.
  • WPBeginner در YouTube – نیاز دارید دستورالعمل های ویدیویی بیشتر؟ با بیش از 110،000 مشترک و 10 میلیون بازدید + در کانال YouTube ما مشترک شوید.
  • طرح WPBeginner – افزونه ها ، ابزارها و سرویس هایی را که در WPBeginner استفاده می کنیم بررسی کنید. لی>
  • معاملات WPBeginner – تخفیف های ویژه محصولات و خدمات WordPress برای کاربران WPBeginner.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا از Squarespace به وردپرس بروید. همچنین ممکن است بخواهید لیست 40 ابزار مفید برای مدیریت و رشد سایت وردپرس خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-properly-move-from-squarespace-to-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید