چگونه می توان به صورت خودکار عنوان رسانه را در وردپرس اضافه کرد

تصاویر بخش مهمی از یک وب سایت پرمحتوا هستند. استفاده از عناوین مناسب و متن جایگزین برای تصاویر می تواند آنها را دوستانه سئو کند. با این وجود اگر تصاویر زیادی بارگذاری کنید ، احتمالاً ممکن است گاهی اوقات فراموش کنید که عنوان مناسب و متن alt را برای پرونده های رسانه ای وردپرس خود اضافه کنید. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن خودکار عنوان رسانه در وردپرس را نشان خواهیم داد.

نحوه مدیریت عناوین رسانه توسط وردپرس h4>

وردپرس به طور خودکار از نام پرونده به عنوان عنوان برای همه پرونده های رسانه ای که با استفاده از رسانه آپلود کننده بارگذاری می کنید ، استفاده می کند. وردپرس قسمت متن alt را برای پر کردن شما خالی می گذارد. ناگفته نماند که عنوان رسانه در وردپرس فقط به صورت داخلی استفاده می شود و به عنوان پارامتر عنوان در برچسب تصویر استفاده نمی شود. به راهنمای مبتدیان ما در متن متن تصویر در مقابل عنوان تصویر در وردپرس .

Default WordPress media title field filled with image file name

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

قالب بندی خودکار عنوان رسانه در وردپرس h4>

اولین کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال کردن عنوان رسانه را قالب بندی کنید. پس از فعال سازی ، برای پیکربندی پلاگین به صفحه تنظیمات »قالب عنوان رسانه بروید.

Format media title settings

این افزونه به شما امکان می دهد تا خط و زیر خط را از نام پرونده های رسانه حذف کنید. به عنوان مثال ، اگر نام پرونده رسانه شما میوه-basket.jpeg باشد ، در قسمت عنوان تصویر شما به سبد میوه تبدیل می شود. به طور پیش فرض ، این پلاگین خط فاصله و زیر خط را حذف می کند ، اما می توانید از آن برای حذف حروف ، دوره و بعلاوه کاراکترها از نام پرونده استفاده کنید.

قالب عنوان رسانه همچنین می تواند کلمات را در قسمت عنوان بزرگ بنویسد. تعداد گزینه های موجود وجود دارد. فقط می توانید کلمات یا کلمه اول را با حروف بزرگ بنویسید. برای همه کلمات می توانید از حروف کوچک و بزرگ نیز استفاده کنید.

تحت متفرقه بخش گزینه ها ، می توانید عنوان رسانه قالب بندی شده خود را به متن ، توضیحات و عناوین عناوین جایگزین اضافه کنید. ما به شما توصیه می کنیم قسمت متن جایگزین را بررسی کنید ، به این ترتیب حتی اگر فراموش کنید متن دیگری را برای تصویر خود اضافه کنید ، این پلاگین به طور خودکار از عنوان رسانه قالب بندی شده به عنوان متن alt استفاده می کند.

اکنون هر زمان که تصویر جدیدی بارگذاری می کنید ، عنوان های قالب بندی شده به طور خودکار نام پرونده مورد استفاده در عنوان را قالب بندی می کند تا قابل خواندن و سازگار با سئو باشد.

Title and Alt text fields automatically filled

توجه داشته باشید که افزونه هنوز از عنوان رسانه قالب بندی شده شما به عنوان پارامتر عنوان در برچسب img استفاده نمی کند. برای این منظور باید دستورالعمل های آموزش ما را در مورد نحوه به راحتی ویژگی عنوان را در وردپرس به تصاویر اضافه کنید

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند به صورت خودکار عناوین رسانه را در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد سرعت بخشیدن به سایت وردپرس خود را با ذخیره تصاویر بهینه شده برای وب .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-automatically-add-media-titles-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید