چگونه قابلیت جستجوی صوتی را به وردپرس خود اضافه کنیم

اگر تلفن هوشمند دارید ، پس احتمالاً با جستجوی صوتی با استفاده از Siri ، Google Now یا Cortana آشنا هستید. خوب نیست اگر بتوانید قابلیت جستجوی صوتی را به سایت وردپرس خود بیاورید؟ در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن جستجوی صوتی در وردپرس را نشان خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن پلاگین جستجوی صوتی .

پس از فعال شدن ، این افزونه خارج از جعبه کار می کند و تنظیمات خاصی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به قسمت Appearance »Widgets در منطقه مدیر خود بروید. بعد ، ابزارک جستجوی پیش فرض وردپرس را به یک نوار کناری اضافه کنید.

اگر از قبل یک ابزارک جستجو به نوار کناری خود اضافه کرده اید ، نیازی به انجام کاری نیست.

به سادگی از وب سایت خود بازدید کنید ، و می توانید نماد میکروفون را در جعبه جستجوی وردپرس مشاهده کنید. هنگامی که کاربر بر روی نماد میکروفون کلیک می کند ، متن “شروع صحبت” را نشان می دهد و کاربران می توانند کلماتی را که می خواهند جستجو کنند بیان کنند.

Preview of voice search in WordPress

پلاگین جستجوی صوتی در وردپرس چگونه کار می کند؟ h4>

افزونه جستجوی صوتی از API گفتار وب برای گرفتن ورودی صدا استفاده می کند. در حال حاضر این افزونه فقط در مرورگرهای وب Safari و Chrome برای تلفن همراه و دسک تاپ کار می کند.

* انتظار می رود Firefox به زودی گفتار وب را اجرا کند.

این افزونه فرم جستجوی پیش فرض وردپرس را اصلاح کرده و ورودی صوتی javascript را به جستجوی پیش فرض وصل می کند. این به این معنی است که اگر از یک راه حل جستجوی سفارشی مانند عنوان جستجوی Google برای وردپرس یا SearchWP ، این افزونه با فرم جستجوی شما کار نمی کند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند جستجوی صوتی را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی افزودن ابزارک های وردپرس در حالت دسترسی .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-voice-search-to-your-wordpress-site/.

دیدگاهتان را بنویسید