چرا و چگونه باید از iFrames برای فیلم ها در وردپرس استفاده کنید؟

آن برچسب های تعبیه شده قدیمی را در ویدیوها به خاطر می آورید؟ بله ، به زودی وب به HTML5 منتقل می شود. تقریباً همه سایت های اصلی ویدیو از استفاده از جاسازی شده ویدئوهای Flash به سمت استفاده از HTML5 روی می آورند و ما توصیه می کنیم در مورد وبلاگ وردپرس خود نیز فکر کنید. با استفاده از برچسب iFrame برای فیلم های خود ، اطمینان حاصل می کنید که فیلم های شما برای افراد در رایانه ، iPhone ، iPad یا هر دستگاه دیگری که ممکن است در آینده نزدیک ارائه شود برای افراد نمایش داده می شود. میزان ترافیک از دستگاه های تلفن همراه با سرعت بالایی در حال افزایش است و این چیزی است که همه باید برای آن آماده باشیم.

Youtube ، Vimeo ، و دیگران قبلاً به استفاده از نسخه iFrame به عنوان روش پیش فرض خود برای جاسازی فیلم ها در وب روی آورده اند. اما به دلایل امنیتی ، برچسب iFrame در وردپرس هنگام تغییر حالت از حالت ویژوال به حالت HTML یا برعکس ناپدید می شود. اگر نمی دانید چرا این اتفاق می افتد ، می تواند بسیار ناامید کننده باشد. شما حتی ممکن است پستی را منتشر کنید تا متوجه شوید ویدیوی شما هرگز در آن قرار نگرفته است. ممکن است فکر کنید این یک اشکال یا مشکل در نصب وردپرس شماست ، اما اینگونه نیست. اما نگران نباشید ، ما راهی برای استفاده از iFrames برای فیلم ها در وردپرس بدون دردسر داریم.

یک راه این است که حذف ویرایشگر بصری در وردپرس ، و دیگر هرگز نگران از بین رفتن iFrames نخواهید بود. اما با این کار ، توانایی استفاده از ویژگی پیوند داخلی را که در وردپرس 3.1 . بنابراین این گزینه چندان مناسب نیست.

بهترین گزینه استفاده از افزونه ای به نام Iframe است. این افزونه راهی آسان برای قرار دادن iFrames در پست های شما فراهم می کند. در اینجا یک راهنمای گام به گام وجود دارد. برای نصب یک افزونه .

پس از نصب و فعال سازی Iframe ، یک کد کوتاه جدید برای استفاده در پست خود. [iframe:]

به عنوان مثال ، به طور پیش فرض کد جاسازی iFrame در Youtube به این شکل است:

  

با پلاگین Iframe ، می توانید کد را به سادگی تغییر دهید:

[iframe width = “480 ″ height =” 390 ″ src = “http://www.youtube.com/embed/fUfgmRCPI0E؟rel=0 ″ frameborder =” 0 ″]

ما توصیه می کنیم از همین حالا از iFrames برای فیلم های خود استفاده کنید و سایت خود را برای خوانندگان موبایل قابل دسترسی کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/why-and-how-you-should-be-using-iframes-for-videos-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید