نحوه ویرایش تصویر اولیه در وردپرس (برش ، چرخش ، مقیاس ، تلنگر)

آیا می دانید می توانید ویرایش اولیه تصویر را در قسمت مدیریت وردپرس انجام دهید؟ این شامل برش تصویر ، چرخش ، مقیاس گذاری اندازه تصویر و ورق زدن آنها به صورت عمودی یا افقی است.

هنگامی که از کامپیوتر اصلی خود دور نیستید و تصاویر را در حال بارگذاری می کنید ، این ویژگی ها به درد شما می خورند. وردپرس به شما امکان می دهد بدون استفاده از یک نرم افزار ویرایش تصویر ، اندازه تصاویر را سریع تغییر دهید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از وردپرس به عنوان ویرایشگر اصلی تصویر استفاده کنید که به شما امکان می دهد تصاویر را برش دهید ، بچرخانید ، مقیاس بندی کنید و تلنگر بزنید.

How to do basic image editing in WordPress

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

ویرایش تصاویر در بخش مدیریت وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید بارگذاری تصویر خود در وردپرس است. شما می توانید هنگام نوشتن پست ، یا با مراجعه به صفحه رسانه» افزودن جدید یک تصویر را از طریق ویرایشگر پست بارگذاری کنید “.

Uploading an image via media uploader in WordPress

پس از بارگذاری تصویر ، باید از صفحه رسانه »کتابخانه بازدید کنید. اکنون تصویری را که آپلود کرده اید پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.

Select an image to edit in WordPress media library

با این کار تصویر در یک پنجره بازشو باز می شود. جزئیات تصویر را در ستون سمت راست و پیش نمایش تصویر را در سمت چپ مشاهده خواهید کرد.

اکنون دو روش برای باز کردن تصویر با ویرایشگر داخلی وردپرس وجود دارد.

اولین گزینه کلیک بر روی دکمه “ویرایش تصویر” در زیر پیش نمایش تصویر است که ویرایشگر تصویر را در پنجره بازشو باز می کند. گزینه دوم کلیک روی پیوند “ویرایش جزئیات تصویر” است

Image editing options

با کلیک بر روی پیوند ویرایش جزئیات تصویر ، پنجره بازشو بسته می شود و شما را به صفحه ویرایش رسانه می برد.

Edit media page

از اینجا می توانید بر روی دکمه “ویرایش تصویر” در زیر پیش نمایش تصویر کلیک کنید. با این کار صفحه ویرایش تصویر باز می شود.

Edit image screen

یک نوار ابزار با چند دکمه در بالای تصویر خود خواهید دید. در ستون سمت راست ، یک سری گزینه برای تغییر اندازه تصویر مشاهده خواهید کرد.

بیایید نگاهی به آنچه هر یک از این گزینه ها انجام می دهد و نحوه استفاده از آنها برای ویرایش تصویر خود در وردپرس بیاندازیم.

Image toolbar buttons

1 برش – به شما امکان می دهد تصاویر را به راحتی بر روی دکمه کلیک کرده و سپس منطقه تصویری را که می خواهید از تصویر اصلی برش دهید انتخاب کنید.

2. چرخش – دو دکمه چرخش به شما امکان می دهد یک تصویر را بصورت ساعت و ضد ساعت بچرخانید.

3. تلنگر – دکمه های تلنگر به شما امکان می دهد یک تصویر را به صورت افقی یا عمودی تلنگر کنید.

4. لغو / انجام مجدد – اگر تغییری را ایجاد نمی کنید ، به سادگی تغییرات خود را واگرد کنید یا آنها را دوباره انجام دهید تا دوباره برگردانده شود.

اکنون بیایید گزینه هایی را که در ستون سمت راست صفحه ویرایش تصویر دارید ، بررسی کنیم.

Image edit settings

1 مقیاس تصویر – می توانید از این گزینه برای مقیاس دستی تصویر با حفظ نسبت های اصلی استفاده کنید. قبل از برش تصویر از این گزینه استفاده کنید در غیر این صورت ممکن است نتوانید نسبت تصویر را حفظ کنید.

توجه: فقط می توانید یک تصویر را در وردپرس کاهش دهید. شما نمی توانید تصاویر را با افزایش ابعاد بزرگتر کنید.

2. نسبت تصویر – اگر می خواهید نسبت ابعادی خاصی را دست نخورده نگه دارید ، این گزینه به شما امکان می دهد آن را تنظیم کنید. پس از آن ، می توانید با کلیک بر روی دکمه برش ، منطقه را در حالی که از نسبت تعریف شده خود استفاده می کنید ، انتخاب کنید.

3. تنظیمات تصویر بند – از اینجا می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید این تغییرات را در همه اندازه های تصویر ، فقط در تصویر بند انگشتی یا همه اندازه های تصویر به جز تصویر بند انگشتی اعمال کنید. بخاطر داشته باشید که این تصویر کوچکترین کوچک است اندازه تصویر ایجاد شده توسط وردپرس برای این تصویر. این همان تصویر برجسته یا تصویر کوچک پست نیست.

بعد از اینکه از تغییراتی که ایجاد کردید راضی بودید ، فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات روی دکمه ذخیره ، مقیاس یا به روزرسانی کلیک کنید.

وردپرس تغییرات شما را در تصویر اعمال می کند و نسخه جدیدی از تصویر را در سرور شما ایجاد می کند.

نحوه بازیابی تصویر اصلی پس از ویرایش h4>

اگر از تصویر ویرایش شده راضی نیستید ، می توانید به راحتی به نسخه اصلی برگردید. به سادگی تصویر را دوباره ویرایش کنید ، و این بار متوجه جعبه متای جدیدی با عنوان “بازیابی تصویر اصلی” می شوید.

Restore image after editing it in WordPress

برای گسترش آن کلیک کنید و سپس بر روی دکمه “بازیابی تصویر” کلیک کنید. وردپرس اکنون تصویر اصلی شما را بازیابی می کند و شما می توانید دوباره آن را ویرایش کنید یا همانطور که هست بگذارید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه ویرایش تصویر اولیه را در قسمت مدیریت وردپرس انجام دهید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از مشکلات معمول تصویر در وردپرس و نحوه رفع آنها.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-crop-rotate-scale-and-flip-images-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید