نحوه وارد کردن و صادرات انواع پست سفارشی در وردپرس

بسیار آسان است سایت وردپرس خود را منتقل کنید با استفاده از یک افزونه پشتیبان. اما اگر فقط بخواهید یک

صادر کردن انواع پست های سفارشی و طبقه بندی ها در وردپرس h4>

بعضی از کاربران ترجیح می دهند انواع پست ها و طبقه بندی های سفارشی خود را با افزودن کد در موضوع خود ایجاد کنند فایل توابع.php یا افزونه اختصاصی سایت . در این صورت ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آن کد را کپی کرده و در سایتی که می خواهید آنها را وارد کنید ، جای گذاری کنید.

با این وجود ، در بعضی موارد ممکن است نتوانید کد را پیدا کنید. نگران نباشید هنوز می توانید همان نوع پست سفارشی را در سایت جدید ایجاد کنید.

تنها چیزی که باید بدانید مقدار کلید post است. این نامی است که برای نوع پست در پایگاه داده وردپرس شما استفاده می شود. با مراجعه به نوع پست در قسمت مدیریت وردپرس ، می توانید آن را پیدا کنید.

Getting the post type key

پس از استفاده از کلید ارسال ، به سایتی که می خواهید نوع پست را در آن وارد کنید مراجعه کرده و از پلاگین انواع پست سفارشی به نوع پست سفارشی خود را ایجاد کنید .

Creating post type in CPT UI

با مشاهده ساده طبقه بندی سفارشی در قسمت سرپرست ، می توانید کلید طبقه بندی سفارشی نیز دریافت کنید.

Getting taxonomy key in WordPress

برای ایجاد همان طبقه بندی در سایت مورد نظر که می خواهید طبقه بندی را در آن وارد کنید ، از پلاگین CPT UI استفاده کنید.

Create Taxonomy in CPT UI plugin

روند را برای همه انواع پست سفارشی و طبقه بندی هایی که می خواهید وارد کنید ، تکرار کنید.

نکته پاداش: اگر از پلاگین CPT UI برای ایجاد نوع پست خود استفاده کرده اید ، می توانید از آن برای انتقال آنها نیز استفاده کنید. اما این تنها در صورتی جواب می دهد که نوع اصلی پست سفارشی با استفاده از این افزونه ایجاد شده باشد. از قسمت واردات / صادرات در تنظیمات افزونه بازدید کرده و دستورالعملهای روی صفحه را دنبال کنید.

انواع پست سفارشی و طبقه بندی های ایجاد شده توسط پلاگین ها h4>

بسیاری از افزونه های محبوب وردپرس از انواع پست ها و طبقه بندی های سفارشی برای رسیدگی به انواع محتوای سفارشی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، Soliloquy از آنها برای ایجاد اسلایدر استفاده می کند ، افزونه های eCommere از آنها برای ایجاد محصولات و غیره استفاده می کند.

اگر می خواهید از آن افزونه ها استفاده کنید ، دیگر نیازی به وارد کردن CPT ندارید. به سادگی افزونه را در سایت مورد نظر نصب کنید و انواع پست سفارشی و طبقه بندی ها را در سایت خود آماده خواهید کرد.

بسیاری از این افزونه ها دارای ویژگی های واردات / صادرات خاص خود هستند اما اگر افزونه آن ویژگی را نداشته باشد ، همچنان می توانید داده ها را صادر کنید.

صادرات / وارد کردن داده های سفارشی نوع پست و طبقه بندی ها در وردپرس h4>

وردپرس با یک ابزار واردات / صادرات قدرتمند همراه است که به شما امکان می دهد داده های وردپرس را صادر و وارد کنید. کافی است به ابزارها »صادرات بروید.

Exporting custom post type in an XML file using WordPress built in export tool

همه انواع پست های خود را که در آن لیست شده اند مشاهده خواهید کرد. انواع پستی را که می خواهید صادر کنید انتخاب کرده و دکمه بارگیری پرونده صادرات را فشار دهید.

وردپرس اکنون یک فایل صادرات XML آماده می کند و مرورگر شما شروع به بارگیری آن می کند.

اکنون به سایت مورد نظر خود بروید ، جایی که می خواهید این داده ها را وارد کنید. به ابزارها »وارد کردن بروید. تعدادی گزینه خواهید دید ، بر روی وردپرس کلیک کنید.

WordPress import tool

با این کار پنجره ای ظاهر می شود که از شما می خواهد افزونه وارد کننده وردپرس را نصب کنید. روی دکمه نصب کلیک کنید و سپس روی پیوند فعال سازی افزونه و اجرای وارد کننده کلیک کنید.

Installing WordPress importer plugin

در صفحه وارد کننده ، باید روی دکمه Choose file کلیک کنید و سپس فایل XML را که قبلاً بارگیری کرده اید ، انتخاب کنید. بعد ، روی دکمه بارگذاری پرونده و صادرات کلیک کنید.

Importing WordPress using XML export file

وردپرس اکنون داده های سفارشی نوع پست شما را وارد می کند. همه انواع پست سفارشی که قبلاً انتخاب کرده اید وارد می شوند. وردپرس همچنین به طور خودکار شرایط را به طبقه بندی های سفارشی اضافه می کند.

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند انواع پست سفارشی و طبقه بندی ها را در وردپرس وارد و صادر کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-exportimport-custom-post-types-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید