نحوه نصب بازاریابی مجدد / تجدید هدفگذاری Pixel در وردپرس در Facebook

آیا به دنبال تبلیغات مجدد در Facebook هستید؟ آیا می خواهید پیکسل بازاریابی مجدد / هدفگذاری مجدد فیس بوک را در وردپرس نصب کنید؟ در این مقاله ، ما به شما نحوه نصب پیکسل بازاریابی مجدد / هدفگذاری مجدد فیس بوک در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Adding Facebook Retargeting Pixel in WordPress

چرا برای تقویت دسترسی اجتماعی خود از Pixel Retargeting Facebook استفاده کنید h4>

سید بلخی ، بنیانگذار و مدیرعامل ما ، مطالعه موردی را در مورد چگونگی تقویت WPBeginner منتشر کرد میزان بازدید فیس بوک در سال 2015 با 332٪ . این امر باعث جلب توجه شدید خوانندگان ما شد که می خواستند بدانند چگونه می توانند همین کار را برای وب سایت های خود انجام دهند.

وقتی پست های صفحه فیس بوک را با استفاده از تبلیغات فیس بوک تقویت می کنید ، می توانید طیف وسیعی از مخاطبان هدف را انتخاب کنید. هدف گذاری مجدد به شما امکان می دهد مخاطب خود را محدود کنید و با هزینه کمتری نتیجه بهتری بگیرید.

شما می توانید تبلیغات خود را به افرادی که از قبل به وب سایت شما علاقه مند هستند نشان دهید. این افراد به احتمال زیاد به پست ها و تبلیغات افزایش یافته شما در فیس بوک پاسخ می دهند.

Pixel Retargeting Facebook چیست؟ h4>

آیا متوجه شده اید که پس از بازدید از یک وب سایت ، شروع به دیدن تبلیغات آنها در فیس بوک می کنید؟ به این کار هدف گیری مجدد یا بازاریابی مجدد می گویند.

آن وب سایت ها از فناوری هدف گیری مجدد فیس بوک استفاده می کنند که معمولاً با نام Facebook Pixel شناخته می شود.

پیکسل هدفگذاری مجدد چیزی قابل مشاهده در وب سایت شما اضافه نمی کند. این به سادگی یک کوکی مرورگر را برای بازدید کنندگان شما ارسال می کند.

این به فیس بوک اجازه می دهد تا کاربرانی را که از وب سایت شما در فیس بوک بازدید می کنند ، هدف مجدد قرار دهد.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید پیکسل هدفگذاری مجدد فیس بوک را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

ایجاد Pixel هدفگذاری مجدد فیس بوک h4>

برای سهولت کار ، ما یک آموزش ویدئویی در مورد نحوه نصب یک افزونه وردپرس ایجاد کرده ایم که می توانید در زیر مشاهده کنید.

مشترک شدن در WPBeginner

اما اگر فقط می خواهید دستورالعمل های متنی را دنبال کنید ، می توانید آموزش گام به گام ما را در مورد نحوه نصب Facebook’s Retargeting Pixel در وردپرس دنبال کنید.

ابتدا باید به حساب فیس بوک خود وارد شوید و از مدیر تبلیغات a دیدن کنید. > بعد ، روی ابزارها »Pixels کلیک کنید تا پیکسل فیس بوک خود را ایجاد کنید.

Creating Facebook Pixel

وقتی روی دکمه ایجاد pixel کلیک می کنید ، یک پنجره به شما نمایش داده می شود. کافی است نامی برای پیکسل خود وارد کنید که می تواند نامی از تجارت یا محصول شما باشد و سپس برای ادامه دکمه ایجاد پیکسل را فشار دهید.

Enter a name for Facebook Pixel

یک پیام موفقیت با شناسه منحصر به فرد پیکسل خود مشاهده خواهید کرد.

اگر شخص دیگری کارهای فنی وب سایت شما را مدیریت می کند ، می توانید کد پیکسل را برای او ایمیل کنید. در غیر این صورت ، روی دکمه “نصب Pixel Now” کلیک کنید تا خودتان نصب کنید.

Facebook Pixel is ready for installation

اکنون فیس بوک کد Pixel را که باید در سایت وردپرس خود نصب کنید به شما نشان می دهد. به سادگی کد پیکسل را کپی کنید ، و ما به شما نحوه نصب آن را در وردپرس نشان خواهیم داد.

Copy the Facebook Pixel code

نصب Facebook Pixel در وردپرس h4>

شما باید کد Facebook Pixel را دقیقاً قبل از در قالب وردپرس خود اضافه کنید.

ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از درج سرصفحه ها و پاورقی ها . پس از نصب و فعال سازی افزونه ، باید به صفحه تنظیمات »درج سرصفحه ها و پاورقی ها بروید.

Adding Facebook pixel code using insert headers and footers plugin in WordPress

می توانید کد Facebook Pixel خود را در قسمت سرصفحه جایگذاری کنید و برای ذخیره تغییرات خود بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید. راهنمای ما را در نحوه افزودن کد هدر و پاورقی در وردپرس برای دستورالعمل های دقیق.

این همه ، شما با موفقیت Facebook Pixel را در وب سایت وردپرس خود نصب کرده اید.

مرحله جایزه: ایجاد مخاطبان سفارشی با استفاده از Facebook Pixel

اکنون که Facebook Pixel را با موفقیت در سایت وردپرس خود نصب کرده اید. گام بعدی ایجاد مخاطبان سفارشی برای مبارزات مجدد خود در فیس بوک است.

مخاطبان سفارشی به شما امکان می دهند کاربرانی را که از قبل می شناسید برای تبلیغات فیس بوک خود هدف قرار دهید. این کاربران می توانند بازدید کنندگان وب سایت شما ، کاربرانی که صفحه شما را دوست دارند یا کاربرانی که در لیست نامه های پستی شما ثبت نام کرده اند باشند.

در اینجا نحوه ایجاد مخاطبان سفارشی در فیس بوک آورده شده است.

به سادگی از داشبورد مدیر تبلیغات Facebook بازدید کرده و به بخش ابزارها »مخاطبان بروید.

Facebook custom audiences

با این کار پنجره ای ظاهر می شود که در آن شما باید نوع مخاطبی را که می خواهید در فیس بوک هدف قرار دهید انتخاب کنید.

می توانید لیست مشتری ، ترافیک وب سایت یا فعالیت برنامه را انتخاب کنید. به خاطر این آموزش ، ما قصد داریم ترافیک وب سایت را انتخاب کنیم.

Choose a Type of Custom Audience

اکنون فیس بوک از شما می پرسد کدام مخاطب وب سایت را می خواهید هدف قرار دهید. می توانید همه بازدید کنندگان وب سایت ، افرادی که از صفحات خاص بازدید می کنند ، افرادی که از صفحات خاص بازدید نمی کنند و غیره انتخاب کنید. همچنین می توانید ترکیب های سفارشی ایجاد کنید.

Selecting audience from website traffic

در مرحله بعدی باید مدت زمان را به تعداد روز انتخاب کنید. در آخر ، شما باید یک نام مخاطب ارائه دهید. از چیزی استفاده کنید که به شما کمک می کند این بینندگان را در بینش خود به راحتی شناسایی کنید.

پس از پایان کار ، بر روی دکمه ایجاد مخاطب کلیک کنید تا اولین مخاطب سفارشی خود را به پایان برسانید.

برای ایجاد مخاطبان سفارشی بیشتر با استفاده مجدد از فیس بوک ، این فرایند را تکرار کنید.

نمایش تبلیغات خود به مخاطبان سفارشی با استفاده از Pixel تغییر هدف مجدد Facebook

لذت واقعی با درگیر کردن مخاطبان سفارشی شما با استفاده از تبلیغات Facebook آغاز می شود.

با ایجاد یک تبلیغ جدید در Facebook شروع کنید. برای اهداف مختلف می توانید انواع مختلفی از تبلیغات را اجرا کنید. مانند تقویت پستهای صفحه ، ارسال بازدید به وب سایت ، افزایش تبدیل و غیره.

بسته به اینکه چه هدفی را انتخاب می کنید ، می توانید در دوره ای از ایجاد تبلیغ ، مخاطب هدف را انتخاب کنید.

در همان انتخاب مخاطب ، Facebook مخاطبان سفارشی را به شما نشان می دهد و شما می توانید آن را برای هدف قرار دادن تبلیغات تبلیغاتی خود انتخاب کنید.

Retargeting custom audience on Facebook

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند پیکسل بازاریابی مجدد / هدفگذاری مجدد فیس بوک را در وردپرس نصب کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه نصب و تنظیم نظرات فیس بوک در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-install-facebook-remarketingretargeting-pixel-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید