نحوه دریافت تأییدیه تأیید شده Google برای وبلاگ وردپرس خود

همه در مورد چگونگی جستجوی اجتماعی صحبت می کنند. دکمه های +1 Google اکنون در وب سایت ها ، نتایج جستجو و حتی در Google Ads ادغام شده اند. خوب همه اینها مهم است ، اما اکنون شاهد افزایش میزان تأیید تأیید شده برای نتایج جستجوی Google هستیم.

بروزرسانی (28 آگوست 2014): Google اعلام کرد که آنها نویسنده را می کشند و نتایج جستجو دیگر نام یا عکس نویسنده را نشان نمی دهد.

سرانجام با طراحی جدید ، آن را در WPBeginner نیز اضافه کردیم. اکنون هنگام جستجوی مقالات ما ، تصویر بنیانگذار ما سید بلخی را در نتایج مانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد:

Google's Verified Authorship Results

افرادی را شنیدیم که ادعا می کنند این باعث افزایش نرخ کلیک و بعضا رتبه بندی نیز می شود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید تأیید اعتبار گوگل را برای وبلاگ وردپرس خود دریافت کنید.

شما باید کد زیر را در بخش طرح زمینه خود اضافه کنید. (فراموش نکنید که URL نمایه + Google را به آدرس خود تغییر دهید). به طور معمول می توانید این کار را با ویرایش فایل header.php انجام دهید

 

اگر از چارچوب موضوعی استفاده می کنید یا می خواهید این مورد را به صورت تابعی قرار دهید ، می توانید با اتصال به wp_head () این مورد را اضافه کنید. کد زیر را در پرونده functions.php طرح زمینه خود جایگذاری کنید.

add_action ('wp_head'، 'add_google_rel_author')؛
تابع add_google_rel_author () {
echo ''؛
}

کار بعدی که باید انجام دهید این است که به نمایه + Google خود بروید a > ، و لینک را به وب سایت خود در بخش همکاران اضافه کنید.

Add Website to Google+ Contributor Section

در آخر ، اطمینان حاصل کنید که 1+ های شما در نمایه + Google شما عمومی هستند ، در غیر این صورت کار نمی کند.

اکنون کار شما تمام شده است. کافی است منتظر بمانید تا Google صفحات شما را دوباره بچرخد و چهره خود را در کنار آن نشان دهد. با مراجعه به Google Webmasters می توانید بررسی کنید که آیا همه کارها را درست انجام داده اید ابزار آزمایش قطعه های غنی . در زیر تصویری از شکل ظاهری آن آورده شده است.

Google Rich Snippet Testing Tool Preview

این ترفند برای سایتهایی که دارای نویسندگان خاص هستند عالی خواهد بود. اگر در حال اجرای یک وبلاگ چند نویسنده هستید ، باید کمی مهارت بیشتری داشته باشید. شما می توانید قسمت نمایه کاربر اضافی برای + Google. سپس یک دستور شرطی را در قسمت سرصفحه اجرا کنید تا ببینید نویسنده چه کسی است و URL مناسب را نمایش دهید. Yoast’s WordPress SEO پلاگین خواهد شد اکنون این ویژگی را در جدیدترین نسخه شامل می شود.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-get-googles-verified-authorship-for-your-wordpress-blog/.

دیدگاهتان را بنویسید