نحوه افزودن صفحه نقشه سایت HTML در وردپرس

آیا به دنبال ایجاد نقشه سایت HTML در وردپرس هستید؟ برخلاف نقشه های سایت XML که برای خزیدن بهتر به موتورهای جستجو ارسال می کنید ، نقشه های سایت HTML لیستی از صفحات شما را برای کاربران خود نشان می دهد. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن صفحه نقشه سایت HTML در وردپرس را نشان خواهیم داد.

چه تفاوتی بین نقشه های سایت XML و HTML وجود دارد h4>

عنوان نقشه سایت XML به زبان علامت گذاری XML مورد نظر موتورهای جستجو نوشته یا تولید می شود. شما می توانید نقشه سایت XML به ابزارهای وب مستر برای بهبود و کنترل میزان خزیدن سایت شما توسط موتورهای جستجو.

نقشه سایت HTML از طرف دیگر قرار است به سمت بازدیدکنندگان وب سایت واقعی شما باشد. در HTML ساده نوشته شده یا تولید می شود و معمولاً تمام صفحات / پست های موجود در سایت وردپرس شما را لیست می کند.

اکنون که این تفاوت را دانستید ، اجازه دهید یک صفحه نقشه سایت HTML در وردپرس اضافه کنیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

افزودن نقشه سایت HTML با همه پست ها و صفحات h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که نقشه سلسله مراتبی HTML . افزونه خارج از جعبه کار می کند و صفحه تنظیماتی برای آن وجود ندارد.

به سادگی صفحه جدیدی ایجاد کنید که می خواهید نقشه سایت خود را نمایش دهید. بعد ، این کد کوتاه ساده را در داخل محتوا اضافه کنید.

[نمایش hpmlmap]

این پلاگین چگونه نقشه سایت شما را نشان می دهد. در بالا ، دسته های شما با تعداد پست ها در هر دسته زیر لیست های پست های شما و سپس در آخر صفحات شما نشان داده می شود.

HTML Sitemap in WordPress with categories and posts

حتی اگر افزونه صفحه تنظیمات نداشته باشد ، کد کوتاه با تعدادی پارامتر همراه است. با این کار می توانید نقشه سایت HTML خود را به هر طریقی که می خواهید تنظیم کنید. برای مشاهده لیست کامل پارامترها و نحوه استفاده از آنها ، به صفحه بارگیری پلاگین مراجعه کنید.

ایجاد یک نقشه سایت HTML در وردپرس که فقط صفحات را نشان می دهد h4>

بسیاری از دارندگان سایت از WordPress به عنوان CMS استفاده می کنند که محتوای اصلی آنها به عنوان صفحات ارائه می شود (به راهنمای ما در تفاوت بین پست ها و صفحات ).

در این حالت ، شما می خواهید در نقشه سایت HTML خود صفحات را به ترتیب سلسله مراتبی مناسب نشان دهید. در اینجا نحوه می توان نقشه سایت HTML را فقط با صفحات اضافه کرد.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که صفحه نقشه سایت WP . پس از فعال سازی ، به سادگی این کد کوتاه را به صفحه ای که می خواهید نقشه سایت HTML خود را نمایش دهید اضافه کنید.

[فقط wp_sitemap_page = “صفحه” display_title = “نادرست”]

با این روش نقشه سایت HTML شما با تمام صفحات وردپرس شما که در یک لیست سلسله مراتبی ذکر شده اند ، نمایش داده می شود.

HTML sitemap showing only WordPress pages

صفحه نقشه سایت WP گزینه های زیادی دارد و می توانید با مراجعه به تنظیمات »صفحه نقشه سایت WP در منطقه مدیر وردپرس آنها را پیکربندی کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید صفحه نقشه سایت HTML را در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست هدف 9 بهترین افزونه و ابزار جستجوگر WordPress که باید استفاده کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-an-html-sitemap-page-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید