نحوه اضافه کردن زیرنویس برای پست ها و صفحات در وردپرس

آیا تا به حال احساس کرده اید که برای پست ها و صفحات خود به زیرنویس احتیاج دارید؟ اخیراً در یکی از پروژه های خود ، ThemeLab ، لازم بود زیرنویس ها را به برخی از صفحات خود اضافه کنیم . ما احساس کردیم که ممکن است دیگران نیز به آن نیاز داشته باشند ، بنابراین در این مقاله به شما نحوه افزودن عنوان یا زیرنویس جایگزین ثانویه در پست ها و صفحات وردپرس را نشان خواهیم داد.

نمایش زنده آنچه در سایت ThemeLab به نظر می رسد:

ThemeLab Subtitle

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی پلاگین عنوان ثانویه . پس از فعال شدن ، به صورت خودکار یک قسمت عنوان اضافی در زیر عنوان اصلی خود در صفحه ویرایش پست خود مشاهده خواهید کرد.

Alternate title box for the secondary title in WordPress post editor

اگر فقط می خواهید از آن در صفحات یا صفحه دیگر استفاده کنید نگران نباشید نوع پست سفارشی . این افزونه دارای گزینه های پیکربندی خاص خود است که به شما امکان می دهد نحوه نمایش عناوین ثانویه را در بخش مدیریت و قالب های وردپرس خود تنظیم کنید.

اگر می خواهید آن گزینه ها را تغییر دهید ، پس باید روی منوی تنظیمات »عنوان ثانیه در منوی مدیر وردپرس کلیک کنید.

Secondary Title Settings

در صفحه تنظیمات ، می توانید انواع پست ها ، دسته ها و / یا شناسه های خاص پست را در جایی که می خواهید عنوان ثانویه نمایش داده شود ، انتخاب کنید. همچنین می توانید موقعیت جعبه ورودی را در صفحه ویرایشگر پست انتخاب کنید. با این کار می توانید جعبه عنوان ثانویه را در بالا یا پایین جعبه عنوان عنوان اصلی نمایش دهید.

به طور پیش فرض پلاگین به صورت خودکار عناوین ثانویه را نمایش می دهد اما می توانید با انتخاب نه کنار گزینه درج خودکار این کار را متوقف کنید.

با استفاده از برچسب الگو در پرونده های تم خود. این به شما امکان کنترل حداکثر سبک را می دهد.

قالب پیش فرض عنوان ثانویه را در کنار عنوان پست با دو نقطه از هم جدا می کند ، مانند این نمایش می دهد:

عنوان پست: عنوان ثانویه

می توانید با تعیین قالب خود در گزینه عنوان عنوان در صفحه تنظیمات افزونه ، این مورد را تغییر دهید.

Choose the display format for secondary title

این به نظر می رسد که در موضوع پیش فرض بیست و سیزده وجود دارد.

A WordPress post with secondary title

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند عنوان ثانویه یا زیرنویس جایگزین را به پست ها و صفحات وردپرس اضافه کنید. ما همچنین یک آموزش در مورد نحوه

پنهان کردن عنوان برای پستها و صفحات انتخابی وردپرس درصورت نیاز به انجام آن. </p> <p> اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در <a title="WPBeginner در YouTube " href="http://youtube.com/wpbeginner" target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer"> کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های بیشتر ویدیویی وردپرس. همچنین می توانید در </a><a title="WPBeginner on Twitter" href="http://twitter.com/wpbeginner" target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer"> Twitter </a> و <a title="به ما بپیوندید" wpbeginner google https: _ blank nofollow> Google+ </a>. </p> <p>

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-subtitle-for-posts-and-pages-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید