ضبط رایگان: کارگاه وردپرس برای مبتدیان

تعداد زیادی WordCamps و گروه های ملاقات وردپرس کارگاه های آموزشی مبتدی را برگزار می کنند. متأسفانه ، بیشتر موارد ضبط نشده است. در این مقاله ، فیلم های آموزشی رایگان وردپرس را به اشتراک خواهیم گذاشت که شامل تمام موضوعات مورد بحث در یک کارگاه آموزشی مبتدیان وردپرس است.

WordPress Workshop

هدف کارگاه مبتدی وردپرس کمک به کاربران جدید برای شروع کار است. موضوعات مورد بحث عبارتند از:

وردپرس چیست؟ چرا وردپرس رایگان است ؟ چرا ؟

تفاوت بین WordPress.com در مقابل WordPress.org ؟

چگونه بهترین میزبانی وردپرس را انتخاب کنیم؟ – ما یا Bluehost / a> یا سایت سایت .

چگونه نصب وردپرس چگونه نصب می شود؟

نحوه استفاده از وردپرس (ایجاد پست ، افزودن صفحات ، جاسازی تصاویر و فیلم ها ، تغییر الگو ، افزودن ابزارک ، سفارشی کردن منوها ، نصب افزونه ها و نکات و ترفندهای مختلف دیگر).

همه این مباحث را در فیلم های آموزشی رایگان وردپرس (23 آموزش تصویری مرحله به مرحله) )

Free WordPress Training Videos

همچنین باید مشترک شدن در کانال YouTube ما را در نظر بگیرید که در آن بیش از 370 فیلم آموزشی رایگان وردپرس داریم که بیش از 1.5 میلیون نفر آنها را مشاهده کرده اند. ما هر روز یک آموزش تصویری رایگان جدید منتشر می کنیم.

منابع اضافی:

برخی از منابع مفید دیگر که اغلب در کارگاه های مبتدی ذکر می شوند عبارتند از:

نحوه شرکت در کارگاه آموزشی مبتدیان وردپرس به صورت زنده h4>

بهترین راه برای حضور حضوری در یک کارگاه آموزشی مبتدی وردپرس به صورت حضوری یافتن یک WordCamp یا یک گروه ملاقات وردپرس در نزدیکی شما است.

WordCamp یک کنفرانس غیرانتفاعی است که بر روی همه وردپرس تمرکز دارد. WordCamp تقریباً هر هفته در سراسر جهان برگزار می شود. می توانید برای دیدن اینکه آیا در این برنامه قرار دارد ، برنامه کامل را مشاهده کنید. مکانی در نزدیکی شما.

همچنین می توانید یک گروه محلی وردپرس برای ملاقات ها در منطقه شما در حال حاضر بیش از 490 گروه محلی برای ملاقات وردپرس در 59 کشور وجود دارد.

WordPress meetups

بر خلاف WordCamps ، گروه های ملاقات وردپرس کوچکتر هستند و فرصت بیشتری را برای مبتدیان فراهم می کنند تا با متخصصان وردپرس در منطقه خود تعامل و تلفیق کنند.

توجه به این نکته مهم است که همه گروه های WordCamp یا WordPress ورک شاپ برای کارگاه های مبتدی برگزار نمی کنند. برای اطمینان از ارائه آن باید برنامه را بررسی کنید.

در غیر اینصورت ، همیشه می توانید با برگزارکنندگان تماس بگیرید تا ببینید آیا امکان ارائه کارگاه مبتدی زنده به آنها وجود دارد. بیشتر اوقات ، برگزارکنندگان Meetup و WordCamp بسیار پذیرای پیشنهادات هستند.

امیدواریم که فیلم های آموزشی وردپرس ما را به عنوان جایگزینی مفید برای کارگاه های آموزشی مبتدی وردپرس پیدا کرده باشید. همچنین باید مقاله ما را در نحوه یادگیری وردپرس به صورت رایگان در یک هفته یا کمتر.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/free-recording-wordpress-workshop-for-beginners/.

دیدگاهتان را بنویسید