افزونه Hello Dolly WordPress چیست؟ آیا باید آن را حذف کنید؟

اخیراً یکی از کاربران ما پرسید افزونه Hello Dolly در وردپرس چه کاری انجام می دهد؟ اگر به تازگی با وردپرس شروع به کار کرده اید ، احتمالاً متوجه شده اید که Hello Dolly با وصف بسیار مبهم از قبل در وردپرس نصب شده است. در این مقاله ، ما در مورد پلاگین Hello Dolly چیست و چرا باید آن را حذف کنید صحبت خواهیم کرد؟

Hello Dolly plugin page on WordPress.org

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

افزونه وردپرس Hello Dolly چیست؟ h4>

Hello Dolly یک افزونه ساده وردپرس است که از قبل در وردپرس نصب شده است. اگر افزونه را فعال کنید ، خطی از متن آهنگ Hello Dolly نمایش داده می شود که مشهورترین آن را لویی آرمسترانگ اجرا می کند.

A line from the lyrics of Hello Dolly

اگر توضیحات افزونه را بخوانید ، بسیار مبهم است و مفید بودن این افزونه را توضیح نمی دهد.

این فقط یک پلاگین نیست ، بلکه نماد امید و اشتیاق یک نسل کل است که در دو کلمه معروف ترین لویی آرمسترانگ خوانده شده است.

در صورت تعجب ، بله این افزونه برای همه اهداف عملی کاملاً بی فایده است.

پس چرا آنجاست؟

سابقه افزونه Hello Dolly WordPress

سلام دالی یکی از اولین افزونه های وردپرس بود که ایجاد شد. در ماه مه 2004 با انتشار وردپرس 1.2 ارائه شد که معماری افزونه را برای وردپرس معرفی کرد.

سلام دالی توسط مت مولن وگ ، بنیانگذار وردپرس نوشته شده است. به غیر از Hello Dolly ، چهار افزونه دیگر نیز در نسخه قبلی از پیش نصب شده وجود داشت. این پلاگین ها عبارتند از:

First WordPress plugins screen

از آن زمان سلام دالی با هر نسخه از وردپرس ارسال شده است.

هدف سلام دالی در وردپرس چیست؟ h4>

جدا از ارزشهای احساسی ، سلام دالی هیچ هدف عملی ندارد. بحث هایی در جامعه وجود داشت که خواستار بسته بندی آن از نصب اصلی نیست اما با این وجود پس از 11 سال هنوز بخشی از تمام نصب های پیش فرض است.

دلیل اصلی / بهانه فعلی درج آن این است که به توسعه دهندگان جدید کمک می کند تا با نوشتن پلاگین شروع کنند.

با این وجود ، در واقع ، این نمونه خوبی برای مطالعه توسعه پلاگین وردپرس نیست. منابع بهتری مانند کتابچه راهنمای افزونه ها و تعداد بیشماری وجود دارد سایر آموزش ها / فیلم ها.

ما معتقدیم دلیل درج آن به عنوان یک افزونه پیش فرض عمدتاً سنتی است. برای بسیاری از پذیرندگان اولیه وردپرس ، سلام دالی یادآور روزهای خوب گذشته و وردپرس است.

آیا باید افزونه وردپرس Hello Dolly را حذف کنم؟ h4>

بله ، قطعاً می توانید سلام دالی را بدون تأثیر بر سایت خود حذف کنید.

اغلب افراد آن را نصب و غیرفعال می کنند. طبق تجربه ما ، ما هکرهایی را پیدا کرده ایم که کدهای مخرب را در تم ها و پلاگین های پیش فرض وردپرس قدیمی مخفی می کنند زیرا این آخرین مکانی است که بیشتر مبتدیان به آن نگاه می کنند.

بدانید در حالی که تم ها و افزونه های پیش فرض دلیل هک شدن وب سایت شما نیستند ، این یکی از نقاط بسیاری است که هکرها معمولاً کد پشت درب مخرب

اکیداً توصیه می کنیم همه افزونه هایی را که در سایت خود استفاده نمی کنید (نه فقط Hello Dolly) حذف کنید.

امیدواریم این مقاله به س yourالات شما در مورد افزونه Hello Dolly WordPress پاسخ داده باشد. اگر به دنبال چند افزونه وردپرس بسیار عالی برای نصب هستید ، این 20 افزونه وردپرس برای سال 2015 باید داشته باشد .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/what-is-the-hello-dolly-wordpress-plugin-should-you-delete-it/.

دیدگاهتان را بنویسید