کمپین فعال: راهنمای شروع گام به گام در این ارائه دهنده بازاریابی ایمیل با شکوه [با فیلم]

active-campaign-guia

نکته مهم: اگر می خواهید ادامه دهید از این مقاله برای یادگیری دقیق و علاقه مند به دوره Active Campaign هستید ، توصیه می کنم پیوند موجود در آن پیوند را ببینید.

آنچه در این مقاله می خواهیم ببینیم:

کمپین فعال چیست و چرا همه از آن استفاده می کنند؟

کمپین فعال در یک ارائه دهنده ایمیل بازاریابی ، مانند MailChimp ، GetResponse ، ConvertKit و غیره …

وظیفه آن این است که مدیریت خرید مشترکان از وب سایت خود را از طریق فرم های اشتراک خود مدیریت کنید و بعداً بتوانید یک سری اقدامات را با آنها انجام دهید.

این اقدامات می تواند به عنوان مثال باشد:

  1. برای آنها ایمیل ارسال کنید خوش آمدید.
  2. آهنربای سرب خود را برای آنها بفرستید یا ادعای اشتراک کنید.
  3. دریافت یک سری ایمیل خودکار.
  4. برای آنها ایمیل های خاصی را با هر آنچه که می خواهید ارسال کنید یا اینکه آنها یک خبرنامه با فرکانس تعیین شده شما دریافت کنند.
  5. آنها را بر اساس علایق یا ویژگی های دیگر تقسیم بندی و برچسب گذاری کنید.
  6. کاری کنید که بسته به برچسب و / یا ایمیل آنها یک سری ایمیل دیگر داشته باشند. اقدامات موجود در ایمیل ها.

اینها فقط چند نمونه است ، همه کاره بودن Active Campaign واقعاً “بازی” را بی پایان می کند.

چرا-افرادی-که-این-استفاده-استفاده-فعال کمپین و نه ارائه دهنده دیگری؟

دلایل مختلفی وجود دارد.

اول ، زیرا امروز به خوبی شناخته شده است که آینده تقسیم بندی است پیشرفته.

با ارائه دهندگان دیگر نیز می توانید این کار را انجام دهید ، اما با Active Campaign این کار بسیار ساده تر است.

از سوی دیگر ، روند بسیار مهم دیگر روند مسئله سفارشی سازی محموله ها بر اساس رفتار کاربر ، چیزی که این ارائه دهنده هنوز در آن منتشر می کند مزیت بسیار بیشتری نسبت به بقیه رقبا.

من برای شما مثالی می زنم.

بسته به پاسخ مشترک شما تصور کنید که ایمیل ارسال می کنید و می خواهید. بعد از این ایمیل شما بعد از 2 روز ایمیل “A” دیگری دریافت می کنید یا اگر گزینه دیگری را انتخاب کنید که پس از 5 روز ایمیل “B” را دریافت کنید.

این کار با قرار دادن دو پیوند در داخل ایمیل اول و انجام این کار انجام می شود بگذارید آنها “راه اندازها” باشند (راه اندازهای رویداد).

به این ترتیب ، اگر مشترک روی “پیوند 1” کلیک کند ، برچسب X به او اختصاص داده می شود ، و اگر روی “پیوند 2” کلیک کند برچسب Y به آن اختصاص داده شده است.

سپس ، در داخل “قیف” (قیف ایمیل خودکار) خود پس از ارسال اولین نامه چک می کنیم.

– آیا مشترک دارای این ویژگی است؟ بعد از آن ایمیل برچسب X اختصاص داده شد؟ در این صورت ، نامه بعدی “A” برای شما ارسال می شود.

– آیا مشترک به شما برچسب Y اختصاص داده شده است؟ سپس “از طریق” دریافت نامه “B” انجام می شود.

همچنین در صورت نداشتن هیچ یک از این دو برچسب ، یعنی در صورت که از ما گذشته است و روی هیچ یک از دو گزینه کلیک نکرده است (یا شاید آن ایمیل را باز نکرده باشد).

من می دانم که با کلمات توضیح داده می شود پیچیده به نظر می رسد ، و بسته به اینکه چه چیزی باشد که ما می خواهیم خودمان را پیچیده کنیم ، اما واقعاً این است که با تمرین شما شروع به درک چک ها ، تکالیف و منطق مشروط می کنید … و سپس یک رذیله است p

برای گسترش بیش از حد خودم ، نقاط قوت من می بینم که Active Campaign چنین خواهد بود:

  • تقسیم بندی در انتهای مشترکان با استفاده از برچسب ها.
  • اتوماسیون پیشرفته ای که امکانات را در حد تصور شما رها می کند.
  • با وجود همه چیز ، منحنی یادگیری آن بیش از حد پیچیده نیست.
  • 100٪ با بسیاری از برنامه هایی که روزانه استفاده می کنیم (Thrive Leads، GoToWebinar، WebinarJam و غیره …) ادغام می شود
  • قیمت حتی از بسیاری از رقبای آن پایین تر است.

اکنون گام به گام از طریق یک سری فیلم ها عمیق تر خواهیم شد.

اکنون می توانم به شما بگویم که این یک آموزش کامل در مورد Active Campaign نیست (من در آکادمی خود بیشتر دارم) اما به شما در دستیابی به مفاهیم کلی استفاده بسیار کمک می کند.

اگر می خواهید آن را بیشتر و بیشتر کنترل کنید ، در انتهای پست من اطلاعاتی را درباره یک دوره برای شما می گذارم (این مربوط به من نیست).

مقدمه عمومی در Active Campaign.

خوب ، ما قصد داریم با دیدن یک مقدمه بسیار کلی در مورد کمپین فعال و نحوه استخدام آن ، قیمت ها و موارد دیگر

نمای کلی رابط کنترل پنل.

هنگامی که قرارداد خود را بستیم و حساب خود را با آنها ایجاد کردیم ، به کنترل پنل خود دسترسی خواهیم داشت. p >

در آن می توانیم به تمام قسمتهای مهم مربوط به مدیریت مشترکین خود دسترسی پیدا کنیم.

یعنی به بخشهای زیر:

  • مخاطبین (مدیریت مشترک مشترکین شما)
  • کمپین ها (برای محموله های خاص یا خبرنامه)
  • اتوماسیون (آنچه در ارائه دهندگان دیگر به عنوان “مجموعه پاسخ دهندگان خودکار” می شناسیم)
  • لیست (لیستی که مشترکان شما بدون توجه به برچسب آنها در آن قرار خواهند گرفت)
  • فرم (جایی که می توانید مخفی شوید پیوند را با فرمهایی به عنوان مثال Thrive Leads برای جذب مشترکین خود پیکربندی کنید)
  • گزارشات (طیف گسترده ای از آمار در مورد مشترکان شما ، محموله های شما و غیره …)

آیا می توانیم آن را در این ویدئو بهتر ببینیم؟

نحوه ایجاد و پیکربندی لیست ها و فرم های خود در Active Campaign.

به نظر من ضروری است که یک فیلم خاص درباره پیکربندی لیست ها و فرم های خود

اساساً مراحل کار به شرح زیر است.

می توانید یک فرم در وب سایت خود با پیشروها رشد می کند یا هر پلاگین دیگر (می گویم همیشه به این دلیل که این یکی است که من استفاده می کنم)

خوب ، اما این فقط دو جعبه خالی است که در آن یک نام و یک ایمیل قرار دهید … و سپس چه؟

آن فرم هایی که شما این پلاگین ها را طراحی و درج می کنید ، آنها به یک ارائه دهنده بازاریابی از طریق ایمیل نیاز دارند که از سایر موارد مراقبت کند.

به طور خاص از reco ستونی که داده های مشترک (نام و ایمیل) را در یک “لیست” قرار می دهد ، شاید در ابتدا یک سری از برچسب ها را به آن اختصاص دهد و البته دارای ایمیل یا یک سری ایمیل هایی است که می خواهیم به صورت خودکار وارد شود.

سپس در این دو بخش همه موارد را پیکربندی می کنید.

از یک طرف ، “لیست ها” رمز و راز بیش از ایجاد لیست های مورد نظر شما نیست ، آنها را نام ببرید و اجرا کنید از طرف دیگر ، فرم پیچیده تر است زیرا شما مجبورید آنها را در Active Campaign ایجاد کنید و آنها را به گونه ای پیکربندی کنید که وقتی خواننده ای از طریق فرم گفته شده مشترک می شود ، وارد شود X را لیست کنید یا برچسب Y را اختصاص دهید.

اکنون مراقب باشید زیرا اگر Active Campaign را از طریق API با Thrive Leas ادغام کنید ، می توانید آن را در Thrive Leads خود نشان دهید ، که گاهی اوقات کمی انجام می شود اگر آن را در یک مکان یا مکان دیگر قرار دهید گیج می شوید. به هر حال ، به هیچ وجه لیست ها یا برچسب ها تکراری نیستند.

بیایید آن را در این ویدیو ببینیم زیرا من سر شما را مانند یک هیاهوی تبلیغاتی زیاد می کنم …

نحوه ایجاد کمپین های فردی خود (ارسال نامه های عادی به شما مشترکین)

هنگامی که مشترکین خود را اسیر کرده و به لیست آنها و / یا برچسب ها باید چیزی برای آنها ارسال کنند ، درست است؟

برای این منظور ما بخش “کمپین ها” را داریم

من اساساً از آن برای آنچه می خوانم استفاده می کنم “محموله های فردی”.

یعنی اگر من پست جدیدی را منتشر کرده ام و علاقه مندم که آن را به همه مشترکان خود برسانم ، کاری که می کنم ایجاد یک کمپین جدید است ، نشان می دهم که می خواهم آن را به کدام لیست ارسال کنم ، من آن ایمیل را با پیوندهایی به پست جدید می نویسم و ​​آن را برای شما ارسال می کنم.

البته می توانم بلافاصله آن ایمیل را ارسال کنم یا آن را برای زمان و تاریخ مشخصی بگذارم. من در ویدئو توضیح می دهم ، اما اجازه دهید کمی در مورد موضوع صحبت کنیم ” خبرنامه “.

من مدت زیادی است که دوست داشتن یک خبرنامه خودکار برای محتوای جدید خود نیستم و اگر کمی به آنچه بسیاری از منابع شما انجام می دهند نگاه کنید ، می بینید که هیچ یک از آنها آنها این کار را انجام می دهند.

شما می توانید این کار را با Active Campaign انجام دهید و در قسمت Campaign پیکربندی شده است ، اما آنچه من توصیه می کنم این است که برای هر بار که می خواهید محتوای جدیدی به اشتراک بگذارید یک کمپین جدید و فردی ایجاد کنید.

چرا؟ خوب ، زیرا کار کمی بیشتر طول می کشد اما با این کار می توانید متن ایمیل را روی مقاله مورد نظر متمرکز کنید ، و با ایجاد نوعی سرب ، علاقه مشترک را برای خواندن آن بیدار کنید که باعث ایجاد دسیسه یا انتظار برای خواندن پست می شود.

در غیر این صورت ، یک خبرنامه چیزی بیشتر از یک پیوند یا یک سری پیوندها به آخرین چیزی است که در وبلاگ ، دوره دارید.

در اینجا در متن به شما می گویم “چهار چیز” ، فیلم ها را تماشا کنید زیرا در هر بخش پارچه های بیشتری برای برش وجود دارد.

div >

اتوماسیون پایه برای ایجاد یک دوره کوتاه در Active Campaign.

به بخشی می رسیم که این همه جالب تر می شود: اتوماسیون. strong >

اول از همه ، این ایده را به شما منتقل کنید که همان “پاسخ دهندگان خودکار” در سایر ارائه دهندگان هستند.

اما … آه دوست من ، در کمپین فعال این مفهوم است بسیار قدرتمندتر از رقبای خود.

برای تلاش برای ترسیم وضعیت ، فکر کنید که از یک طرف مشترکین خود را دارید:

  • سازماندهی شده توسط لیست ها.
  • سازماندهی شده توسط برچسب ها.
  • کدام یک تاریخ دارند اشتراک.
  • اینکه او توانسته است از یک URL خاص بازدید کند یا نه.
  • آن جدید برچسب ها بر اساس عملکردهایشان.
  • (و عوامل یا راه های بیشتری برای “تمایز” بین برخی مشترکین و دیگران)
  • خوب است ، و از طرف دیگر وقتی می خواهید یک کمپین بفرستید یا می خواهید مشترک شما به یک روش یا یک راه دیگر در یک قیف ایمیل خودکار برود ، می توانید این را براساس:

    • اگر در لیست خاصی است یا نه.
    • اگر برچسب خاصی دارد یا نه.
    • ترکیبی از اگر در یک بله باشد اما در دیگری (یا سایر موارد) نه ، هم برای لیست ها و هم برای برچسب ها.
    • اگر روی پیوند خاصی در ایمیل های خود کلیک کرده اید .
    • اگر ایمیل باز کرده اید یا نه.
    • اگر به ایمیل پاسخ داده اید یا نه.
    • اگر دریافت یک سری ایمیل خاص را به پایان رسانده اید.
    • اگر هنوز در آن هستید.
    • اگر از طریق خاصی مشترک شده اید فرم یا موارد دیگر.
    • اگر قبل یا بعد از تعیین مشترک شوید این تاریخ را می دهد.
    • اگر از کشوری خاص یا کشور دیگری باشد.
    • تا بی نهایت و فراتر از آن …..

    همانطور که مشاهده کردید ، من به شما دروغ نمی گفتم وقتی به شما گفتم امکانات کارهایی که می توانید انجام دهید نامحدود است.

    فقط تصورات شما تصمیم می گیرد که تقسیم بندی و ترکیب موارد ممکن را برای در نظر گرفتن مشترکین خود به پایان برسانید.

    کسانی هستند که دیوانه نمی شوند و در ابتدایی ترین و عادی ترین عملکردها باقی می مانند ، و کسانی هستند که از چگونگی کوتوله ها با ایجاد منطق مشروط پیشرفته ، ایمیل های بسیار پیچیده ایمیل ایجاد می کنند.

    من یکی از آن ثانیه ها هستم اما بدون اینکه به حد افراط برسم من واقعاً دوست دارم یک قیف ایمیل خوب با در نظر گرفتن یک سری چیزها طراحی کنم ، اما سرم نمی خواهد حلقه را حلقه کند زیرا در نهایت من در بعضی موارد حتی آن را ضد محصول می دانم.

    اما سلام ، به هر حال باشد ، در اینجا شما خیلی عمیق نخواهید رفت.

    من این ویدیو را به شما معرفی می کنم به عنوان مقدمه ای برای اتوماسیون ها ، جایی که کم نیست ، شما می توانید یاد بگیرید که چگونه یک قیف یا یک سری ایمیل برای ایجاد کنید حالت “مینی کورس” که مشترکین شما می توانند به طور خودکار دریافت کنند.

    data

وارد کردن و به روزرسانی مشترکان (مهاجرت از یک ارائه دهنده دیگر)

ویدئوی دیگری که نمی خواستم در اینجا متوقف کنم ، ویدیوی مربوط به وارد کردن مشترکان در کمپین فعال است.

به عبارت دیگر: هنگام مهاجرت از MailChimp به کمپین فعال یا رفتن به موارد دیگر ، چه مواردی را باید در نظر بگیریم. p >

فرایندی که در اینجا در فیلم خلاصه و گسترش یافته است ، به شرح زیر است.

اول از همه ، توجه داشته باشید که روشهای مختلفی برای انجام این کار وجود دارد ، بعضی بیشتر و دیگران کمتر سازمان یافته.

به عنوان مثال می توانید همه مشترکین خود را به یک پرونده .CSV صادر کنید و سپس آنها را بلافاصله در Active Campaign وارد کنید ، اما اگر این کار را انجام دهید ، همه مشترکین خود را در یک لیست قرار می دهید ، یک کشوی فاجعه برای همه بدون هیچ گونه تقسیم بندی. / p>

مناسب ترین گزینه صادر کردن پرونده های .CSV مختلف از ارائه دهنده فعلی شما بر اساس تقسیم بندی شماست.

عادی ترین کار این است که با MailChimp یا هر چیز دیگری کار کنید ، حداکثر یک سری لیست باشد. اگر با ConvertKit کار می کنید ، ممکن است از قبل برچسب ها را تقسیم بندی کنید ، خوب.

ایده این است که صادر کردن یک پرونده .CSV برای هر لیست ، برچسب یا “گروه” مشترکانی که قبلاً داشته اید و سپس آن پرونده ها را به طور مستقل در Active Campaign وارد کنید.

به این ترتیب ، برای هر وارد کننده و مشترکانی که وارد می کنید ، می توانید لیست یا لیست های خاص و همچنین یک برچسب برای آنها اختصاص دهید. یا برچسب های خاص ، همه از قبل در ارائه دهنده جدید است.

به عبارت دیگر: اگر به عنوان مثال ، 3000 مشترک را از یک سایت به سایت دیگر بدون هیچ گونه تمایلی می آورید ، بیایید ببینیم که چه کسی در آن مکان خوش تیپ است کمپین فعال موفق به تقسیم بندی آنها می شود. بله ، شما می توانید برای آنها ایمیل ارسال کنید و با استفاده از “محرک هایی” که قبلاً مشاهده کردیم ، آنها را از طریق اقدامات خود “بخش بندی خود” کنید ، اما … در اینجا شما از قبل به نرخ باز شدن محموله ها و مشترکان شما می خواهند در آنچه شما به آنها پیشنهاد می دهید مشارکت کنند.

به هر حال ، این ویدیوی آخر را به شما می سپارم و به خواندن ادامه می دهم ، زیرا اگر بخواهید Active Campaign را کاملاً بیاموزید چیزهای جالبی به شما می گویم. strong >

نتیجه گیری و نحوه قراردادن یا تعمیق بیشتر. h2 >

جمع بندی: کمپین فعال ، امروزه و به دلایل بسیاری ، بهترین ارائه دهنده بازاریابی از طریق ایمیل است.

حداقل برای من درک کنید (این همان موردی است که من استفاده می کنم) و بسیاری از افراد دیگر.

من قبلاً در مورد تمام مزایای آن و پتانسیل بالقوه آن به شما گفته ام. اگر مجبور باشم “نکته منفی” بگذارم ، این احتمال وجود دارد که چنین پتانسیلی منحنی یادگیری را تا حدی بالاتر از سایر ارائه دهندگان نشان دهد.

آیا ارزش رفتن به Active Campaign و یادگیری موارد ضروری را دارد؟ ؟

بله.

نه تنها در مورد اهمیت رابطه با مشترکان خود که از طریق ایمیل است فکر کنید ، بلکه این همچنین فروش هایی که می توانید برای تبدیل آنها به مشتری خدمات یا محصولات اطلاعاتی خود انجام دهید ، تا حدود زیادی به ایمیل بستگی دارد. (

همانطور که گفته شد ، من شما را تشویق می کنم با استفاده از دکمه ای که من در اینجا می گذارم ، همین الان به کمپین فعال بروید

Y کمی بیشتر. فقط امیدوارم که این راهنمای مقدماتی برای شما مفید واقع شده باشد و شما را به استفاده از این ارائه دهنده بازاریابی ایمیلی ترغیب کند.

همچنین شما را به شرکت در نظرات تشویق می کنم:

  • در حال حاضر از چه ارائه دهنده ای استفاده می کنید و چه مشکلاتی دارید؟
  • آیا تاکنون فکر کرده اید که به Active Campaign بروید؟
  • شاید قبلاً از آن استفاده می کنید؟
  • در مورد تجربه خود یا هر آنچه می خواهید بگویید ، خوب؟

    یک آغوش بزرگ!

    منبع:
    https://www.haciaelautoempleo.com/active-campaign-guia-con-videos/.

    دیدگاهتان را بنویسید