کارگران PHP: چه کسانی هستند و چه تعداد نیاز دارید (راهنمای پیشرفته)

وقتی زمان انتخاب یک برنامه میزبانی فرا می رسد ، مهم است که یکی را انتخاب کنید که با خواسته های سایت وردپرس شما مطابقت داشته باشد.

به عنوان مثال ، یک سایت href=”https://kinsta.com/blog/ecommerce-platforms/”> تجارت الکترونیک که هر ماه 50،000 بازدید کننده دارد ، معمولاً تقاضای بسیار بیشتری خواهد داشت منابعی نسبت به یک وبلاگ ساده با میزان بازدید بالا.

این امر به دلیل این واقعیت است که سایت های تجارت الکترونیکی ماهیتی معمولاً پویا دارند و برای منابع PHP و پایگاه داده به منابع بیشتری نیاز دارند.

در اینجا کارگران PHP بازی می کنند. در مورد کارگران PHP و نحوه استفاده از آنها برای تسریع در پردازش درخواست ها در سایت شما بیشتر بخوانید.

PHP Worker چیست؟ h2>

در زمینه وردپرس ، کارگران PHP صفحاتی را ایجاد می کنند ، کارهای پس زمینه برنامه ریزی شده را پردازش می کنند و موارد دیگر. از آنجا که کارگران PHP مستقیماً مسئولیت تولید صفحات HTML برای ارائه به بازدیدکنندگان سایت شما را دارند ، آنها تعیین می کنند تعداد درخواستهای غیرمستقیم همزمان سایت شما در هر زمان مشخص باشد.

به عنوان مثال ، فرض کنید سایت وردپرس شما به دو کارگر PHP مجهز باشد و هیچ تنظیم حافظه پنهان صفحه a > اگر چهار درخواست به طور همزمان به سایت شما بیایند ، دو مورد از آنها بلافاصله پردازش می شوند ، در حالی که دو مورد دیگر باید در صف منتظر بمانند تا پردازش دو مورد اول به پایان برسد.

در Kinsta ، ما از کارگران PHP به عنوان یکی از متغیرها برای طبقات مختلف طرح استفاده می کنیم. به عنوان مثال ، برنامه های Business 1 دارای 4 کارگر PHP در هر سایت هستند ، در حالی که برنامه های Enterprise 4 دارای 16 نفر هستند.

اگرچه ما حافظه پنهان را در سطح سرور پیاده سازی می کنیم ، اما برای درخواست هایی که حافظه پنهان توسط آنها حافظه داخلی رد می شود یا از دست می رود ، کارگران PHP مهم است زیرا آنها باید برای هر درخواست کار کنند.

به طور معمول ما بسیاری از درخواست های لغو شده در تجارت الکترونیکی و سایت های انجمن انجمن را مشاهده می کنیم. بنابراین ، این سایت ها به کارگران PHP اضافی نیاز دارند تا اطمینان حاصل شود که هر درخواست بدون تاخیر یا وقفه پردازش می شود.

اگر سایت شما بسیار بهینه شده است یا کد PHP زیادی ندارد (به عنوان مثال یک موضوع پیچیده یا بسیاری از افزونه های وردپرس) ) ، سپس پردازش هر درخواست باید تقریباً بلافاصله انجام شود. حتی با 2 کارگر PHP و 4 درخواست ، هر چهار درخواست خیلی سریع رسیدگی می شود.

به زبان ساده ، یک کارگر PHP یک فرایند پس زمینه در یک سرور است که کد PHP را اجرا می کند .

وردپرس چگونه از PHP Workers استفاده می کند؟ h2>

قبل از اینکه به چگونگی بهینه سازی استفاده از کارگران PHP برای وردپرس بپردازیم ، ابتدا باید بفهمیم که وردپرس در وهله اول چگونه از کارگران PHP استفاده می کند.

یک درخواست معمولی در یک محیط غیرمجاز چیزی شبیه به این است:

  1. وب سرور ( Nginx یا Apache ) درخواستی از یک بازدید کننده دریافت می کند. لی>
  2. Nginx درخواست را به PHP منتقل می کند.
  3. PHP در صورت لزوم از پایگاه داده MySQL درخواست می کند و از الگوهای PHP تم شما برای تولید صفحه HTML استفاده می کند.
  4. PHP یک صفحه HTML ارائه شده را به وب سرور تحویل می دهد.
  5. صفحه به بازدید کننده ارائه می شود.

در فرآیندی که در بالا مشخص شد ، مرحله 3 بیشترین زمان و مصرف منابع (CPU و RAM) است. سایتی کاملاً بهینه شده و کمترین جستجو در پایگاه داده و کد PHP کارآمد ، مرحله سوم را به سرعت طی می کند.

برعکس ، سایتی با کد PHP نادرست نوشته شده که بسیاری از درخواستهای پایگاه داده غیرضروری را ایجاد می کند ، زمان بیشتری را برای گذراندن مرحله 3 صرف خواهد کرد ، این بدان معناست که درخواست ها کارگران PHP را برای مدت طولانی تری اشغال می کند. p >

رابطه بین کارگران PHP و پردازنده h2>

وقتی صحبت از عملکرد وردپرس می شود ، رابطه بین کارگران PHP و CPU موجود نکته مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

اگر کمبود منابع CPU گلوگاه سایت شما باشد ، افزایش تعداد کارگران PHP عملکرد سایت شما را افزایش نمی دهد – این فقط به سایت شما امکان می دهد درخواست های بیشتری را همزمان با عملکرد پایین تر از هر درخواست پردازش کند.

بگذارید توضیح دهم.

یک شیر آتش نشانی را تصور کنید که یک شیلنگ به آن متصل است. با اتصال فقط یک شیلنگ ، هیدرانت قادر به ایجاد فشار آب مناسب است. حال ، اگر ده شلنگ به هیدرانت وصل کنیم ، چه اتفاقی می افتد؟

فشار محدود آب بر روی ده شلنگ پخش می شود ، به این معنی که هر یک از شیلنگ ها فشار آب کمتری برای انجام کار دارند. در این تشبیه ، هیدرانت آتش CPU است و شیلنگ ها کارگران PHP هستند.

با توجه به مطالب فوق ، اگر میزبان شما دائماً به شما توصیه می کند که برای افزایش کارگران PHP بدون ذکر CPU همچنین باید مراقب باشید.

در Kinsta ، کانتینرهای LXD سفارشی ما به CPU و RAM در مقیاس خودکار پیکربندی شده اند. ما همچنین برای کمک به از ماشین های مجازی C2 مجهز به محاسبات بهینه شده استفاده می کنیم. کارگران PHP سایت شما کارایی بیشتری دارند. ویژگی خودکارسنجی ما این اطمینان را می دهد که کارگران PHP سایت وردپرسی شما از منابع CPU کافی برای عملکرد در بالاترین عملکرد برخوردار هستند.

بیایید فقط برای لحظه ای به تشبیه شیر آتش نشانی برگردیم.

تصور کنید در شرایطی قرار دارید که باید ده آتش را با پنج شیلنگ خاموش کنید. پس از اتصال هر پنج شیلنگ ، متوجه می شوید که هیدرانت هنوز فشار آب کافی را تأمین می کند.

در این شرایط منطقی است که چند شیلنگ دیگر وصل کنیم زیرا فشار آب هیدرانت گلوگاه نیست.

به طور مشابه ، اگر سایت شما حتی با پردازنده کافی و حافظه RAM کافی عمل نمی کند ، در آن زمان است که باید افزایش تعداد کارگران PHP را به عنوان گزینه بهبود عملکرد .

نحوه بهینه سازی استفاده از PHP سایت سایت خود h2>

توضیح دادیم که کارگران PHP فرایندهای پس زمینه ای هستند که صفحات HTML را با کد PHP تولید می کنند. اکنون ، بارزترین روش برای کاهش و بهینه سازی استفاده از کارگران PHP ، کاهش میزان CPU و منابع PHP مورد نیاز برای تحقق درخواست ها به سایت شما است.

در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.

1 حافظه پنهان را برای سایت وردپرس خود تنظیم کنید h3>

اولین قدم برای کاهش استفاده از کارگران PHP ، تنظیم لایه های ذخیره برای سایت وردپرس شما است. به طور پیش فرض ، WordPress یک CMS پویا است که هر درخواست صفحه را در صورت تقاضا برآورده می کند.

برای بسیاری از سایت ها مانند وبلاگ ها ، مجلات آنلاین و نمونه کارها ، با استفاده از PHP برای ایجاد پویا صفحات برای هر درخواست غیرضروری است.

ذخیره صفحه h4>

پست وبلاگی که در حال حاضر می خوانید نمونه کامل صفحه ای است که نیازی به ایجاد پویا ندارد. مانند بسیاری از سایر پست ها ، محتوای این پست به صورت ایستا طراحی شده است ، بنابراین نیازی به صرف منابع CPU برای تولید نیست. صفحات یکسان به طور مداوم.

در عوض ، بهتر است PHP یک بار صفحه را تولید کند و سپس آن را حافظه پنهان کند. ذخیره صفحه مزایای آشکار بسیاری نسبت به تولید پویا صفحات با PHP دارد.

به عنوان مثال ، تصور کنید اگر یک پست وبلاگ در سایت شما ویروسی شود و 100000 بازدید صفحه داشته باشد ظرف چند ساعت از انتشار. بدون حافظه پنهان صفحه ، کارگران PHP شما دچار مشکل شده و سرور شما خراب می شود.

با ذخیره صفحه ، فقط نمای صفحه اول به صورت پویا تولید می شود. 99999 درخواست دیگر از حافظه پنهان صفحه شما ارائه می شود ، که از منابع CPU نسبتاً کمی استفاده می کند.

برای راه اندازی حافظه پنهان برای سایت وردپرس خود دو روش وجود دارد.

  1. ذخیره صفحه در سطح سرور با وب سروری مانند Nginx .
  2. حافظه پنهان پلاگین مبتنی بر پلاگین وردپرس مانند WP-Rocket .

برای حداکثر کارایی ، توصیه می کنیم تا حد امکان از حافظه پنهان صفحه در سطح سرور استفاده کنید. در Kinsta ، همه سایتهای ما برای عملکرد بسیار سریع از ماژول حافظه نهان FastCGI Nginx استفاده می کنند. p >

اگر میزبان شما گزینه ذخیره صفحه در سطح سرور را ارائه نمی دهد ، بهترین گزینه بعدی استفاده از ذخیره وردپرس است پلاگین برای اجرای حافظه پنهان صفحه در سطح برنامه.

ذخیره اشیا h4>

برای فروشگاه های ووکامرس ، انجمن های انجمن و سایر سایت های وردپرس که نمی توانند به طور م useثر از حافظه پنهان صفحه استفاده کنند ، افزودن حافظه پنهان شی object پایدار مانند Redis در مقابل پایگاه داده MySQL شما می تواند باعث افزایش عملکرد و کاهش بار کارگران PHP شود.

بدون حافظه پنهان شی object پایدار ، سeriesالات پایگاه داده MySQL برای هر درخواست حتی اگر نتیجه باشد اجرا می شود مشابه پرس و جو قبلی است.

به عنوان مثال ، یک سایت انجمن انجمن که حافظه پنهان صفحه را دور می زند ، پرس و جوهای یکسان جداگانه ای را برای پایگاه داده ایجاد می کند تا برای ایجاد صفحه ، داده های پست را بگیرید.

برای کد PHP شما است در زمینه وردپرس ، “بهینه سازی کد PHP” می تواند به معنی انواع مختلفی باشد ، بنابراین بیایید نگاه عمیق تری داشته باشیم.

یکی از محبوب ترین و منفورترین ویژگی های وردپرس (بسته به اینکه از چه کسی می خواهید) قابلیت گسترش آن از طریق پلاگین ها و قطعه کد است.

اگر می خواهید یک ابزارک تیکر سهام به سایت وردپرس خود اضافه کنید ، افزونه ای برای آن وجود دارد. به همین ترتیب ، اگر می خواهید قلم های سفارشی اضافه کنید ، توابع وجود دارد. قطعه کد php نیز برای آن.

گسترش هسته وردپرس با ویژگی های اضافی بسیار آسان شده است به طوری که بسیاری از اوقات بدون فکر کردن در مورد تأثیر احتمالی بر عملکرد سایت ، از حد خارج می شویم.

بنابراین ، اولین روش برای بهینه سازی کد PHP شما انجام یک ممیزی در سطح سایت برای تعیین اینکه پلاگین ها و قطعه کد واقعاً لازم هستند.

افزونه های کیفیت را انتخاب کنید h4>

اغلب ، تعداد افزونه های سایت WordPress شما به اندازه کیفیت پلاگین ها مهم نیست. اگر در شش ماه گذشته افزونه ای به روز نشده است ، توصیه می کنیم یکی دیگر از مواردی را که متناسب با این قانون است انتخاب کنید.

دلیل این امر وردپرس به طور مداوم در حال بهبود است . اگر افزونه ای در طول سالها به روز نشده باشد ، به احتمال زیاد کد آن از جدیدترین وردپرس و بهترین شیوه های امنیتی استفاده نمی کند.

برعکس ، اگر یک افزونه به طور مداوم به روز شود ، احتمال خوبی وجود دارد که توسعه دهنده در مورد کیفیت جدی است ، که باعث می شود گزینه خوبی برای سایت وردپرس شما باشد.

فقط در صورت لزوم از افزونه ها استفاده کنید h4>

اگر می خواهید یک کار ساده مانند افزودن جاوا اسکریپت یا CSS در سایت خود انجام دهید ، همیشه برای آن نیازی به افزونه ندارید. درعوض ، می توانید کد را مستقیماً به الگوهای PHP موضوع شما یا پرونده style.css با پرونده تم کودک .

دفعه دیگر در شرایطی قرار گرفتید که به فکر نصب نصب یک افزونه هستید a > ، مدتی را سپری کنید و بررسی کنید که آیا ابتدا 100٪ ضروری است. گاهی اوقات ، هیچ راهی برای نصب افزونه دیگری وجود ندارد و مشکلی نیست. در مواقعی دیگر ، ممکن است با نصب نکردن افزونه های غیر ضروری ، از افزودن نفخ کد اضافی جلوگیری کنید.

مضامین سبک را انتخاب کنید h4>

از تجربه ما در نظارت بر هزاران سایت وردپرس ، متوجه شده ایم که مضامین موضوعی گاهاً باعث عملکرد ضعیف PHP می شوند. برخی از توسعه دهندگان برای تهیه تطبیق پذیری وردپرس به عنوان CMS با هدف عمومی ، تم های کد را برای کار با انواع مختلف کدگذاری می کنند. موارد.

بارها ، این موضوع منجر به ایجاد مضامین کد دار و متورم می شود که از سوالات PHP و پایگاه داده به روشی کارآمد استفاده نمی کنند.

هنگام ساخت سایت وردپرس ، مهم است که موضوعی را انتخاب کنید که بیشترین عملکرد را داشته باشد و قابل تنظیم باشد – GeneratePress ، OceanWP و Astra

سه نمونه هستند. p >

3 میزبان وردپرس متمرکز بر عملکرد h3> را انتخاب کنید

باور کنید یا نکنید ، انتخاب میزبان مناسب وردپرس می تواند تأثیر بسزایی در عملکرد سایت شما داشته باشد. از آنجا که کارایی یک کارگر PHP با CPU و RAM ارتباط مستقیم دارد ، میزبانی سایت شما در یک سرور مدرن با جدیدترین سخت افزار می تواند به شما در بهینه سازی استفاده از PHP کارگر کمک کند.

در اینجا دو مثال نشان داده شده است که چرا انتخاب یک میزبان متمرکز بر عملکرد برای سایت های وردپرسی شما مهم است.

پردازنده های با عملکرد بالا h4>

PHP از منابع CPU برای اجرای کد استفاده می کند. پردازنده سریعتر به معنای اجرای سریعتر کد است. در Kinsta ، ما از سریعترین سرورهای Google Cloud استفاده می کنیم – C2 VM های بهینه شده را محاسبه کنید.

این ماشین های مجازی به جدیدترین پردازنده های Intel Xeon مجهز هستند که می توانند در تمام هسته های 3.8 گیگاهرتز کار کنند. در آزمون های معیار a > ، ما مشاهده کردیم که ماشین های C2 عملکرد 2-4 برابر در ماشین های سنتی N1 دارند.

ذخیره سریع SSD

سرعت ورودی و خروجی دیسک می تواند تأثیر مستقیمی بر اجرای کد و نمایش داده های پایگاه داده داشته باشد. اگر پایگاه داده شما روی یک دیسک مکانیکی کند یا یک SSD مبتنی بر ابر و بدون IOPS کافی (عملیات ورودی / خروجی در هر ثانیه) ذخیره شده باشد ، کارگران PHP شما مجبور می شوند زمان بیشتری را برای تحقق درخواست صرف کنند.

برای اطمینان از دسترسی سایت وردپرس به شما از حافظه SSD با عملکرد بالا Google Cloud Platform استفاده می کنیم. I / O دیسک سریع.

4 با یک متخصص عملکرد کار کنید (اختیاری) h3>

اگر درباره نحوه حل مشکل عملکرد در سایت خود مطمئن نیستید ، توصیه می کنیم برای تشخیص این مشکل با یک متخصص عملکرد واجد شرایط کار کنید. مشکل.

یک متخصص می تواند با استفاده از ابزارهای پیشرفته نظارتی مانند New Relic به شما کمک کند تا گلوگاه های خاصی را در کد خود شناسایی کنید. > یا افزونه Query Monitor وردپرس.

با بزرگنمایی و بررسی تک تک فرآیندهای PHP و نمایش داده های پایگاه داده ، می توانید بلوک های خاصی از کد و ویژگی های مربوط به آنها را که بار زیادی برای کارگران PHP سایت شما دارند ، شناسایی کنید.

برای جمع بندی بهینه سازی کارگر PHP ، نکات زیر را بخاطر داشته باشید.

  1. پردازنده و RAM باید مقیاس بندی شوند در کنار کارگران PHP. اگر میزان استفاده از CPU در 100٪ قفل شود ، افزودن تعداد بیشتری از PHP کارایی را بهبود نمی بخشد.
  2. میزبانی سایت خود با میزبان متمرکز بر عملکرد می تواند بسیاری از مشکلات عملکرد را برطرف کند.
  3. حافظه پنهان صفحه و ذخیره سازی اشیا

می تواند بار کارگر PHP را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

  • استفاده از افزونه ها و تم های با کیفیت وردپرس می تواند میزان نفوذ کد غیر ضروری در سایت شما را کاهش دهد.
  • در صورت لزوم ، برای شناسایی و حل مشکلات پیچیده ، با یک متخصص عملکرد کار کنید .
  • نتایج کارگران PHP کافی نیست h2>

    برای دستیابی به عملکرد سریع و قابل اعتماد برای سایت وردپرس خود ، مهم است که از به اندازه کافی کارگر PHP. وقتی کارگران PHP از قبل در سایتی مشغول باشند ، شروع به ایجاد صف می کنند.

    هنگامی که به حداکثر تعداد کارگران PHP خود رسیدید ، صف شروع به بیرون کشیدن درخواست های قدیمی می کند که می تواند منجر به 504 شود خطاهای یا درخواست های ناقص.

    خطای رایج دیگری که به دلیل کمبود کارگران PHP مشاهده می کنیم ، 502 خطای دروازه بد است. اینها با خطاهای 504 کمی متفاوت است زیرا این خطا پس از وقفه 60 ثانیه ای در صف کارگران PHP رخ می دهد.

    این خطاها نه تنها تجربه کاربری بدی را برای بازدیدکنندگان شما ایجاد می کنند ، بلکه می توانند تأثیرات منفی بر سئو سایت شما داشته باشند. .

    A 502 (Bad Gateway) error.

    خطای 502 (دروازه بد).

    تعدادی از عوامل مختلف وجود دارد که می تواند باعث کند شدن بارگذاری صفحه یا خطا شود. به عنوان مثال ، اگر یک درخواست غیرمستقیم به داده های زیادی از پایگاه داده احتیاج داشته باشد ، تکمیل جستجوی حاصل ممکن است 20-30 ثانیه طول بکشد.

    در این شرایط ، یک کارگر PHP حداقل برای نیم دقیقه اشغال می شود. اگر سایت شما فقط دو کارگر PHP دارد ، فقط دو یا سه مورد از این درخواست های طولانی می تواند برای ایجاد خطا کافی باشد.

    برای حل این مشکل ، پایگاه داده MySQL را بهینه سازی کنید و اگر CPU در حال حاضر نیست ، کارگران PHP را افزایش دهید حداکثر می تواند عملکرد را بهبود بخشد.

    برآورد تعداد کارگران PHP مورد نیاز h2>

    هر یک از برنامه های میزبانی در Kinsta شامل تعداد مشخصی از کارگران PHP است. تعداد کارگران PHP شامل معیارهای استفاده از منابع تاریخی است که طی چند سال گذشته جمع آوری کرده ایم. به طور کلی ، سایت هایی که محتوای آنها در درجه اول ثابت است – مقالات ، صفحات ثابت و نمونه کارها – به کارگران PHP زیادی نیاز ندارند.

    برای سایتهای بزرگتر وردپرس با عملکرد پویاتر مانند تجارت الکترونیک یا انجمن های گفتگو ، ما 4 کارگر PHP را نقطه شروع خوبی یافتیم. با این حال ، این می تواند در هر سایت متفاوت باشد زیرا هر یک از مجموعه های منحصر به فرد خود را از مضامین ، پلاگین ها ، درخواست های پایگاه داده و نسبت حافظه پنهان به غیر جدا شده دارند.

    در برخی موارد ، برای عملکرد سریع و قابل اعتماد ممکن است تعداد بیشتری از کارگران PHP مورد نیاز باشد. اگر درباره اینکه PHP سایت شما در Kinsta به چه تعداد کارگر PHP نیاز دارد مطمئن نیستید ، تیم های فروش و پشتیبانی ما می توانند به شما در یافتن اطلاعات کمک کنند.

    نمودار محدودیت کارگر PHP

    نمودار حد کارگر PHP در تجزیه و تحلیل MyKinsta به شما امکان می دهد ببینید که چند بار موتور PHP گزارش داده است که به حداکثر تخصیص یافته رسیده است شماره کارگر در گزارش خطای آن. این نمودار می تواند به شما کمک کند که بهینه سازی عملکرد بر میزان استفاده از PHP کارگر شما تأثیر می گذارد یا نه.

    Top cache bypasses

    بای پس برتر حافظه پنهان.

    به عنوان مثال ، اگر نسخه PHP سایت خود را از 5.6 به 7.4 تغییر دهید ، احتمالاً یک کاهش در محدودیت های کارگر PHP زیرا PHP 7.4 بسیار سریعتر از 5.6 است.

    به همین ترتیب ، اگر برای حل درخواستهای پایگاه داده طولانی با یک متخصص عملکرد کار کرده اید و به موضوع سبک تر بروید a > ، می توانید از نمودار حد کارگر PHP برای مشاهده تفاوت های قبل و بعد از بهینه سازی ها استفاده کنید.

    نمودار تجزیه و تحلیل حافظه پنهان h3>

    همچنین می توانید از گزارش تجزیه و تحلیل حافظه پنهان در MyKinsta برای تعیین تعداد بازدید حافظه پنهان ، بای پس ، بازمانده و انقضا استفاده کنید. این داده ها به ویژه هنگام بهینه سازی استفاده سایت شما از کارگران PHP می توانند مفید باشند.

    بای پس حافظه پنهان با رشته های پرس و جو h4>

    به طور پیش فرض ، URL هایی با رشته های پرس و جو مانند https://kinstalife.com/؟query=123 حافظه پنهان صفحه را دور می زنند. در برخی موارد ، رشته های پرس و جو می تواند منجر به افزایش زیادی استفاده غیرضروری از PHP و CPU شود.

    به عنوان مثال ، اگر از پیوندی از فیس بوک بازدید کنید ، اغلب رشته پرسش ؟ fbclid = را در انتهای URL مشاهده خواهید کرد. به همین ترتیب ، ممکن است پارامترهای ردیابی UTM را پس از کلیک کردن روی پیوند در خبرنامه ایمیل مشاهده کنید.

    A URL with a query string (?querystring=123).

    نشانی اینترنتی با رشته پرس و جو (؟ querystring = 123).

    اگر پستی در سایت شما ویروسی شود و به طور مداوم با یک رشته جستجو به آن دسترسی داشته باشید ، می توانید URL خاص را با گزارش تجزیه و تحلیل حافظه پنهان شناسایی کنید.

    با آن اطلاعات مهم ، می توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا URL خاص را برای کاهش حافظه پنهان ذخیره کنید کارگران PHP شما.

    شناسایی افزونه های سنگین منابع h3>

    در برخی موارد ، از نمودار تجزیه و تحلیل حافظه پنهان نیز می توان برای شناسایی افزونه ها و فرآیندهای سنگین منابع استفاده کرد.

    به عنوان مثال ، اگر می بینید که آدرس URL دور زدن حافظه پنهان بالا به فایلی در فهرست راهنمای یک افزونه خاص اشاره دارد ، احتمال زیادی وجود دارد که این افزونه مسئول استفاده بالای کارگر PHP باشد.

    اگر در لیست بای پس کش حافظه پنهان خود تعداد زیادی درخواست مربوط به افزونه مشاهده می کنید ، می توانید با توسعه دهنده کار کنید برای حل این مشکل یا تغییر به افزونه ای که از منابع کمتری استفاده می کند.

    خلاصه h2>

    هدف از حفظ سایت وردپرس سریع به حداکثر رساندن کارایی باطن است. وقتی کارگران PHP با یافتن تعادل بین تعداد کارگران ، میزان استفاده از پردازنده و بهینه سازی کد به درستی استفاده می شوند ، وردپرس می تواند یک CMS بسیار کارآمد باشد.

    اگر در مورد تعداد کارگران PHP مورد نیاز خود س questionsالی دارید یا فکر می کنید به دلیل کمبود کارگران PHP خطاهایی مشاهده می کنید ، لطفا برای کمک ، با تیم پشتیبانی ما بلیط را باز کنید.

    اکنون نوبت شماست: از چه راهکارهای بهینه سازی برای عملکرد روان سایت وردپرس خود استفاده می کنید؟ به ما در کامنت ها اطلاع دهید!

    منبع:
    https://kinsta.com/blog/php-workers/.

    دیدگاهتان را بنویسید