چیست: چارچوب تم

اصطلاح قالب قالب وردپرس اغلب به کتابخانه کدهایی گفته می شود که برای تسهیل توسعه موضوع استفاده می شود. در زمان های قدیمی وردپرس ، مشکلات اساسی در نحوه توسعه و نگهداری مضامین وجود داشت. هیچ راهی مناسب برای به روزرسانی تم های وردپرس بدون از دست دادن تمام گزینه های یک ظاهر طراحی شده سفارشی وجود نداشت. هیچ راهی برای جلوگیری از کپی کردن و جایگذاری کد عملکرد مشابه در همه مضامین وجود نداشت. اگرچه این دو مسئله برای یک کاربر عادی ممکن است مشکل ساز به نظر نرسد ، اما این موارد به چند دلیل می تواند فاجعه بار باشد.

اگر فهمیدید که همان کدی که در همه مضامین خود استفاده می کردید دارای سو security استفاده امنیتی است. از این مهمتر ، اگر این مضمون چیزی بود که به صورت عمومی برای بارگیری و شخصی سازی دیگران منتشر می کردید ، چه می شد. بله ، این هرج و مرج است که در انتظار وقوع است. تیم اصلی و انجمن تصمیم گرفتند با معرفی مفهوم تم والدین و تم کودک ، موارد ذکر شده در بالا را برطرف کنند.

چارچوب های قالب وردپرس در نظر گرفته شده است تا به عنوان یک الگوی تم اصلی در همه ویژگی ها استفاده شود. سپس توسعه دهندگان می توانند یک تم کودک ایجاد کنند تا ضمن اینکه جنبه های عملکردی آن را به چارچوب می سپارند ، یک سبک خاص را اضافه کنند. این امکان را برای مکانی متمرکز فراهم می کند که همه توابع در آن میزبانی شوند. اگر تیم توسعه دهنده اصلی تصمیم به لغو عملکرد وردپرس بگیرد ، یا مشکلی در یک چارچوب تم خاص پیدا شود ، خیلی راحت است که یک نسخه به روزرسانی را بدون تغییر دادن آنچه در زمینه کودک دارد تغییر دهید. این روش به شما امکان می دهد “چارچوب” سایت خود را بدون تغییر در شکل ظاهری آن قوی نگه دارید.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید