چیست: نوار ابزار

نوار ابزار ، که قبلاً به عنوان نوار مدیر شناخته می شد ، ناحیه ای است که معمولاً برای ورود به سیستم کاربران وردپرس در بالای صفحه قابل مشاهده است. این یک نوار افقی با عرض کامل است که شامل میانبرهایی برای بخشهای مختلف صفحه های مدیریت وردپرس است ، مانند “ایجاد پیام جدید” ، “ویرایش نمایه” ، “خروج از سیستم” و غیره gravatar کاربر در گوشه بالا سمت راست صفحه.

The toolbar in WordPress

نوار ابزار معمولاً برای همه کاربران وارد شده به طور پیش فرض قابل مشاهده است. با این وجود ، پیوندهای موجود در نوار ابزار بر اساس نقش و قابلیت های کاربر در وب سایت تغییر می کنند. همچنین کاربران می توانند با ویرایش نمایه و برداشتن کادر کنار گزینه نوار ابزار ، نمایش نوار ابزار در قسمت جلویی سایت را مخفی کنند.

Hide toolbar when viewing front-end of a website

نوار ابزار وردپرس را می توان با تم ها و پلاگین های وردپرس گسترش داد تا میانبرهای خاص خود را به نوار ابزار اضافه کند. نوار ابزار وردپرس میانبرها را به صورت پویا نمایش می دهد. به عنوان مثال وقتی نوع پست سفارشی جدیدی به یک سایت WordPress اضافه می شود ، به طور خودکار در زیر منوی + جدید ظاهر می شود. همچنین هنگام مشاهده نوع پست سفارشی یا ویرایش آن ، نوار ابزار پیوندها را در همان زمینه نشان می دهد.

آرم وردپرس در گوشه بالا سمت چپ صفحه پیوندی به صفحه About.php است که معمولاً کاربر را به صفحه “Welcome to WordPress” می برد که حاوی ویژگی ها و تغییرات موجود در نسخه نصب شده WordPress است. با بردن ماوس به سمت آرم وردپرس در نوار ابزار ، زیر منویی از پیوندها به WordPress.org ، اسناد پشتیبانی وردپرس و انجمن ها نشان داده می شود.

بعد از آرم وردپرس ، مورد بعدی معمولاً پیوندی با عنوان وب سایت به عنوان لنگر متن و یک نماد صفحه اصلی قبل از آن است. هنگام مشاهده این صفحه از صفحه مدیریت ، مکان هدف این پیوند تنظیم می شود. هنگامی که از انتهای سایت مشاهده می شود ، این پیوند یک منوی فرعی با پیوندهایی به بخشهای مختلف به عنوان مثال داشبورد ، مضامین ، منوها و غیره نشان می دهد.

نوار ابزار همچنین پیوندی به نظرات نشان داده شده توسط نماد حباب گفتار را نشان می دهد. وقتی نظراتی در انتظار تأیید وجود دارد ، وردپرس تعداد نظرات را در انتظار تأیید نمایش می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های نوار ابزار ، نمایش نماد به روزرسانی در صورت وجود به روزرسانی برای وردپرس ، مضامین وردپرس یا پلاگین نصب شده است.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید