چیست: میزبانی مشترک

میزبانی مشترک اصطلاحی است که برای برنامه های سرویس میزبانی وب استفاده می شود که در آن چندین وب سایت منابع یک سرور وب بزرگ را به اشتراک می گذارند. بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی وب وردپرس برنامه های میزبانی مشترک را با نرخ های بسیار مقرون به صرفه از 3.95 دلار در ماه تا 9.95 دلار در ماه ارائه می دهند. برنامه های میزبانی وب مشترک از ارزانترین و مقرون به صرفه ترین برنامه های میزبانی وب مانند VPS یا سرور اختصاصی است.

به دلیل هزینه کم ، برنامه های میزبانی وب مشترک برای کسب و کارهای کوچک ، وبلاگ ها و وب سایت های نمونه کارها ایده آل تلقی می شود. بیشتر مبتدیان به چیزی بیشتر از میزبانی وب مشترک نیاز ندارند. ما همیشه توصیه می کنیم هنگام شروع کار هزینه های خود را پایین نگه دارید و کار خود را ادامه دهید. نیازی نیست که برای منابع غیر ضروری هزینه کنید.

آیا تعجب می کنید که چرا میزبانی اشتراکی اینقدر ارزان است؟ خوب ، با داشتن چندین سایت در یک سرور ، شرکت های میزبان وب می توانند خدمات را با قیمت بسیار مقرون به صرفه تری ارائه دهند. به این روش فکر کنید. اگر خودتان خانه ای اجاره کنید ، پس شما مسئولیت پرداخت کل اجاره را بر عهده دارید. اگر هم اتاقی دارید ، اجاره را بین همه تقسیم می کنید و این باعث می شود مبلغ بدهی هر شخص بسیار کمتر شود. برای قرار دادن موضوعات در نظر گرفته شده ، یک وب سرور اختصاصی از حدود 150 دلار در ماه شروع می شود و می تواند هزاران دلار در ماه داشته باشد.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید