چیست: صفحه اول استاتیک

یک وب سایت وردپرس می تواند یک صفحه اول مانند یک وبلاگ پویا یا یک صفحه اول ایستا داشته باشد که برای نمایش محتوای سفارشی استفاده می شود.

به طور پیش فرض ، وردپرس با نمایش آخرین پست های شما در صفحه اول ، از اولین گزینه استفاده می کند. برخی از کاربران گزینه دوم را ترجیح می دهند که به عنوان “صفحه چلپ چلوپ” یا “صفحه اصلی سفارشی” نیز شناخته می شود.

این ویژگی به ویژه برای وب سایت هایی که می خواهند وبلاگی را از سایر بخشهای وب سایت خود جدا نگه دارند یا برای کاربرانی که می خواهند محتوای دیگری غیر از پستهای وبلاگ را در صفحه اول وب سایت خود به نمایش بگذارند ، مفید است.

همچنین می تواند باعث شود سایت کمتر مانند وبلاگ و بیشتر شبیه وب سایت کامل ویژگی باشد. غالباً این ویژگی در سایتهای تجاری استفاده می شود.

قبل از اینکه بتوانید یک صفحه اول استاتیک برای سایت خود تنظیم کنید ، باید صفحه ای را که می خواهید به عنوان صفحه اول استاتیک استفاده کنید ، ایجاد و منتشر کنید.

می توانید هر نام دلخواه را برای آن بگذارید و الگوی صفحه مورد نظر خود را انتخاب کنید یا آن را به عنوان پیش فرض بگذارید. تنظیمات صفحه اول ثابت را می توان در صفحه تنظیمات »خواندن پیکربندی کرد.

Static front page in WordPress

هر صفحه وردپرس می تواند به عنوان صفحه اول ایستا استفاده شود ، اما شما فقط می توانید صفحه ای را که قبلا منتشر شده است انتخاب کنید.

همچنین باید برگردید و صفحه دوم ایجاد کنید که دارای عنوان باشد و در امتداد “وبلاگ” باشد. این صفحه برای نگهداری پستهای اخیر شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، خواه تصمیم بگیرید که واقعاً آن را در وب سایت خود نمایش دهید یا خیر. برخی از تم های وردپرس مجهز به الگوهایی هستند که می توانند برای صفحه اول استاتیک استفاده شوند.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید