چیست: تنظیمات رسانه

تنظیمات رسانه یک صفحه فرعی است که در قسمت تنظیمات »رسانه قرار دارد. یک سرپرست می تواند تنظیمات را برای بارگذاری رسانه های وردپرس در این پانل فرعی تعریف کند.

اولین گزینه در این صفحه برای اندازه های تصویر است. وقتی کاربر تصویری را آپلود می کند ، وردپرس تصویر اصلی را ذخیره می کند و همچنین سه نسخه دیگر برای اندازه تصویر کوچک ، متوسط ​​و بزرگ ایجاد می کند. سرپرست می تواند این اندازه ها را در این صفحه تنظیم کند. به عنوان مثال ، مدیر می تواند اندازه تصاویر کوچک را 64 × 64 (عرض 64 پیکسل ، ارتفاع 64 پیکسل) تنظیم کند. وردپرس حتی تصاویر ریز عکسها را برش می دهد تا تصاویری را که دقیقاً در ابعاد تعریف شده در اینجا نمی گنجند ، حساب کند. برای تصاویر با اندازه متوسط ​​و تصاویر با اندازه بزرگ ، می توان حداکثر عرض و حداکثر ارتفاع را تعریف کرد تا در هنگام اندازه گیری ، از ابعاد تعریف شده فراتر نرود ، در حالی که نسبت ابعاد مربوطه آنها حفظ شود.

بخش دوم به شما امکان می دهد محل ذخیره رسانه بارگذاری شده را انتخاب کنید. در این بخش ، گزینه ای نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد آپلودها را در پوشه های سال و ماه سازماندهی کنید یا نه. به طور پیش فرض وردپرس تصاویر را در پوشه های مبتنی بر سال و ماه در فهرست بارگذاری ها ذخیره می کند ، مانند این: / wp-content / uploads / 2013/04 / . اگر این کادر را بردارید ، وردپرس تمام تصاویر را در دایرکتوری / wp-content / uploads / ذخیره می کند.

WordPress Media Settings Screen

تنظیمات رسانه می تواند با طراحی سایت کار کند تا اندازه تصاویر را به عرض و ارتفاع مناسب محدود کند ، این یکی از روش هایی است که به شما کمک می کند تا تصاویر خیلی بزرگ نمایش وب سایت را مخدوش نکنند.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید