چیست: تم پیش فرض

وردپرس با تم پیش فرض برای نمایش جلوی وب سایت همراه است. این اولین موضوعی است که هنگام شروع نصب وردپرس را مشاهده می کنید . سپس کاربر می تواند آن را با هر تم WordPress دیگری جایگزین کند.

قالب پیش فرض وردپرس برای به نمایش گذاشتن ویژگی های وردپرس استفاده می شود ، بنابراین معمولاً دارای ویژگی های غنی است و می تواند برای ایجاد اساسی ترین وب سایت ها استفاده شود. طرح زمینه پیش فرض همچنین با هدف یک موضوع جایگزین ارائه می شود. درصورتی که تم وردپرس نصب شده کاربر پاک شود یا مشکلی پیش بیاید ، وردپرس به طور خودکار به طرح زمینه پیش فرض بازمی گردد.

اولین قالب وردپرس توسط Matt Mullenweg هنگام انتشار وردپرس در سال 2003 ایجاد شد. در این زمان کاربران هنوز توانایی تغییر طرح زمینه را ندارند. پس از تم اصلی ، قالب کلاسیک وردپرس با وردپرس 1.2 آمد. همین بود که موضوع کوبریک با وردپرس 1.5 منتشر شد و به کاربران امکان تغییر مضامین داده شد. اگرچه بسیاری از کاربران مضامین خود را تغییر دادند ، کوبریک همچنان موضوع پیش فرض وردپرس بود تا اینکه با TwentyTen در وردپرس 3.0 جایگزین شد.

از سال 2010 هر ساله تیم پشتیبان وردپرس با موضوع پیش فرض جدیدی روبرو می شود که نام آن سال است. TwentyTen همچنان یکی از محبوب ترین موضوعات از نظر تعداد بارگیری است.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید