چگونه Favicon را به وبلاگ وردپرس خود اضافه کنیم

Favicon یا Site Icon تصویر کوچکی است که در کنار عنوان وب سایت شما در مرورگر ظاهر می شود. این به کاربران شما کمک می کند وب سایت شما را شناسایی کنند و بازدیدکنندگان بیشتر سایت شما تشخیص فوری برای آن تصویر کوچک ایجاد می کنند. این شناخت برند شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا در بین مخاطبان اعتماد ایجاد کنید. در مقاله ما درباره رایج ترین وردپرس اشتباهات ، عدم افزودن یک فاوکون در بین 25 مورد برتر بود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک وب سایت را به وبلاگ وردپرس خود اضافه کنید.

چرا باید Favicon را به سایت وردپرس خود اضافه کنید؟ h4>

همانطور که قبلاً اشاره کردیم هویت وب سایت شما را مشخص می کند. با این حال ، همچنین قابلیت استفاده و تجربه کاربر سایت شما را بهبود می بخشد. این تصویر به شما کمک می کند آن را بهتر درک کنید:

Favicons in Browser Tabs

اکثر کاربران معمولاً بسیاری از برگه ها را در پنجره مرورگر خود باز می کنند. با افزایش تعداد برگه ها ، عنوان وب سایت شما مخفی می شود. favicon به کاربر کمک می کند وب سایت شما را شناسایی کرده و به سرعت به برگه مورد نظر خود روی بیاورد.

می توانید از کاربران خود بخواهید سایت خود را به صفحه اصلی خود در دستگاه های تلفن همراه اضافه کنید. از آیکون یا favicon سایت شما نیز هنگامی استفاده می شود که کاربر سایت شما را از طریق دستگاه همراه به صفحه اصلی خود اضافه می کند.

Site icon displayed as the app icon on the homescreen of a mobile device

نحوه ایجاد Favicon h4>

شما می توانید از آرم برند خود به عنوان نماد سایت یا نماد خود استفاده کنید. اندازه پیشنهادی برای تصویر نماد سایت شما از نظر عرض و ارتفاع حداقل 512 پیکسل است. تصویر نماد سایت باید یک مربع باشد ، شما می توانید از یک تصویر مستطیل بزرگتر استفاده کنید و وردپرس به شما امکان می دهد هنگام اضافه کردن تصویر ، آن را برش دهید.

Creating a site icon for your WordPress blog using Adobe Photoshop

برای ایجاد یک نماد سایت دقیقاً 512 × 512 پیکسل ، توصیه می کنیم از یک برنامه ویرایش تصویر مانند Adobe Photoshop یا Gimp استفاده کنید. به این ترتیب می توانید نسبت های دقیق تصویر خود را حفظ کنید. می توانید از تصویر شفاف استفاده کنید و یا تصویر را با رنگ زمینه مورد نظر خود پر کنید. این تصویر می تواند در قالب png ، jpeg یا gif باشد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

افزودن نماد سایت یا Favicon در وردپرس h4>

از وردپرس 4.3 ، می توانید نماد favicon یا سایت را از وردپرس اضافه کنید منطقه مدیر . کافی است به Appearance »Customize بروید و روی برگه Id Identity Site’ کلیک کنید.

Site identity in Customizer

بخش هویت سایت در سفارشی ساز به شما امکان می دهد عنوان سایت ، توضیحات را تغییر داده و کنترل کنید که آیا می خواهید آنها را در هدر نمایش دهید یا خیر. همچنین به شما امکان می دهد نماد سایت خود را بارگذاری کنید. کافیست بر روی دکمه انتخاب پرونده کلیک کنید و سپس تصویری را که می خواهید به عنوان نماد سایت استفاده کنید بارگذاری کنید.

Adding site icon and favicon in WordPress

اگر تصویری که بارگذاری می کنید بیش از اندازه توصیه شده است ، وردپرس به شما امکان می دهد آن را برش دهید. اگر دقیقاً با اندازه پیشنهادی مطابقت داشته باشد ، می توانید تغییرات خود را ذخیره کنید.

این تنها چیزی است که اکنون می توانید سایت خود را پیش نمایش کرده و فاعل خود را در عمل مشاهده کنید. همچنین می توانید از طریق دستگاه همراه به سایت خود مراجعه کرده و سپس از منوی مرورگر “افزودن به صفحه اصلی” را انتخاب کنید. مشاهده خواهید کرد که نماد سایت شما در صفحه اصلی نشان داده می شود.

افزودن Favicon به وردپرس قدیمی (4.2 یا پایین تر) h4>

با استفاده از FTP نماد دلخواه خود را در فهرست ریشه وب سایت خود بارگذاری کنید. پس از آن می توانید به سادگی این کد را در پرونده header.php طرح زمینه خود وارد کنید.

آدرس wpbeginner.com را با آدرس سایت خود جایگزین کنید و می توانید از این طریق استفاده کنید. اگر طرح زمینه شما دارای پرونده header.php نیست ، یا نمی توانید آن را پیدا کنید ، پس نگران نباشید ما یک افزونه برای شما داریم. درج سرصفحه ها و پاورقی ها را نصب و فعال کنید پلاگین پس از فعال کردن افزونه به تنظیمات »درج سرصفحه ها و پاورقی ها بروید و کدهای ارائه شده در بالا را در بخش سرصفحه جایگذاری کنید و تنظیمات خود را ذخیره کنید.

اگر به هیچ وجه نمی خواهید با FTP سر و کار داشته باشید ، می توانید از پلاگین همه در یک فاویکون .

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا فاویکون را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. برای س questionsال و بازخورد می توانید در زیر نظر بگذارید یا ما را در توییتر جلب کنید

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-a-favicon-to-your-wordpress-blog/.

دیدگاهتان را بنویسید