چگونه یک نظر خوب در وبلاگ بنویسیم و فیلتر Spam را در وردپرس دور بزنیم

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که یک وبلاگ خوب چه نظری دارد؟ آیا می خواهید از روشی مطمئن برای دور زدن فیلتر نظر هرزنامه در وردپرس مطلع شوید؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک نظر خوب در وبلاگ بنویسید و فیلتر اسپم را در وردپرس دور بزنید.

نظرات یک روش عالی برای تعامل با وبلاگهایی که می خوانید است. بیشتر صاحبان سایت نظرات را دوست دارند و هوس می کنند. از نظر آنها ، نظرات نشان می دهد که خوانندگان محتوای آنها را جذاب و مفید می دانند.

متأسفانه ، در حال حاضر نظرات توسط اسپمرها و ربات ها به عنوان مکانیزم تبلیغاتی و نه ابزاری برای گفتگوی خرد مورد استفاده قرار می گیرند. ما در اینجا WPBeginner نظرات زیادی را دریافت می کنیم ، و کسانی که برجسته هستند چندین ویژگی مشترک دارند.

بیایید نگاهی به نحوه نوشتن یک نظر خوب در مورد وبلاگ و جلب توجه بیندازیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

1 چرا می خواهید نظر دهید؟ h4>

Why?

قبل از ارسال نظر ، باید از خود بپرسید که چرا می خواهید آن نظر را بگذارید؟ برخی از افراد می خواهند با صاحب وبلاگ دوست شوند تا فرصت های شبکه را بررسی کنند. دیگران ممکن است فقط بخواهند تشکر کنند ، در حالی که برخی ممکن است مخالف باشند و بخواهند نظرات خود را بیان کنند.

قبل از نوشتن آنچه می خواهید نظر شما انجام دهد ، با صدای بلند فکر کنید. این به شما کمک می کند افکار خود را با دقت بیشتری جمع آوری کنید و به شما اجازه می دهد از فصاحت بیشتری برخوردار باشید.

2. محترم و مودب باشید h4>

Respect

ناگفته نماند که اگر می خواهید از شما شنیده و مورد توجه قرار گیرند ، پس باید مودب ، احترام و مهربان باشید.

حتی اگر با پست مخالف هستید ، باید نظرات خود را بدون بی ادبی با صاحب سایت یا سایر کاربران بیان کنید.

به یاد داشته باشید که مالک سایت می تواند نظر شما را حذف کند ، آن را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کند و یا به طور کلی IP شما را مسدود کند.

دوستان و خوش اخلاقی شما را در جایی که پول خرج نخواهد کرد حمل می کنند.

– مارگارت واکر

3 برای Backlink نظر ندهید h4>

Backlink

احتمالاً نظرات دارای پیوندهای برگشتی در پیام به عنوان هرزنامه علامت گذاری می شوند.

برخی از کاربران سعی می کنند پیوندهای امضا را در سایت خود در نظرات خود بگذارند. این اتلاف وقت شما است و به احتمال زیاد نظر شما توسط یک فیلتر هرزنامه یا در یک صف معتدل جلب خواهد شد.

اول از همه ، شما باید بدانید که به طور پیش فرض تمام پیوندهای موجود در نظرات وبلاگ دنبال نمی شوند. شما SEO SEO مورد انتظار را نخواهید یافت.

دوم ، چرا وقت خود را برای نوشتن نظرات هدر می دهید وقتی می توانید در هر وبلاگی برجسته شد در جهان. اگر مهارت نوشتن بسیار خوبی دارید و تنها چیزی که می خواهید تبلیغات است ، نوشتن پست های مهمان بیشتر از گذاشتن بک لینک در نظرات به شما سود می رساند.

اگر باید پیوندی را بگذارید ، مطمئن شوید که مربوط به پست است. پیوندهای خود تبلیغاتی معمولاً حذف می شوند مگر اینکه شما یک کاربر عادی وب سایت باشید.

4. مقداری را به بحث اضافه کنید h4>

Add Value

هنگام نوشتن نظر خود ، هدف شماره 1 شما باید ارزش افزودن به بحث اصلی باشد. روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد.

به عنوان مثال ، اگر درباره پست لیست نظر می دهید ، اطلاعات بیشتری در مورد مورد موجود در لیست اضافه کنید یا شاید مورد دیگری را پیشنهاد دهید.

پرسیدن س relevantالات مربوط می تواند به خوانندگان دیگر کمک کند ، و همچنین ساده ترین راه برای ایجاد ارزش در بحث است. با این حال ، شما باید در این مورد هوشمند باشید و فقط اگر واقعا سوالی دارید بپرسید.

بسیار مهم است که نظرات منتشر شده را بخوانید. این به شما ایده می دهد که مکالمه به کجا می انجامد و از تکرار مواردی که دیگران قبلاً گفته اند خودداری می کنید.

5. املا و تصحیح غلط h4>

Spellcheck & Proofread

شما هرگز نباید از تمام CAPS در نظر خود استفاده کنید (این خیلی بی ادبانه است).

برخی از دارندگان سایت در مورد دستور زبان و هجی ، بنابراین ممکن است بخواهید در آنجا بهترین تلاش خود را انجام دهید.

همه مرورگرها دارای ابزارهای املایی داخلی هستند که می توانید هنگام نوشتن از آنها برای تصحیح اشتباهات استفاده کنید. همچنین می توانید برنامه های افزودنی Chrome مانند Grammarly یا پس از مهلت قانونی برای تصحیح نظرات خود.

6. Retweet ، Share و Reblog

را بازنشر کنید

Share and Reblog

اگر پستی را به اندازه کافی شایسته نظر خود می دانید ، پس چرا آن را با بقیه جهان به اشتراک نمی گذارید. پیوند به پست یا نظر خود را توییت کنید. همچنین می توانید آن را در فیس بوک به اشتراک بگذارید یا در وبلاگ خود مجدداً بلاگ استفاده کنید. این همچنین به شما امکان می دهد افراد بیشتری را درگیر بحث کنید.

همچنین به صاحب سایت نشان می دهد که مقاله وی را دوست دارید و برای شما مهم است. این یکی از راه های عالی برای شروع شبکه با اینفلوئنسر و رادار شدن در آنها است.

7. بازخورد خصوصی h4>

Feedback

قرار است نظرات درباره مقاله و پستی باشد که می خوانید. اگر می خواهید به مالک سایت مراجعه کنید یا پیشنهاد دیگری دارید ، بهتر است به جای اینکه همه موارد را در نظر بگذارید ، از فرم تماس استفاده کنید.

وقتی نظر عالی می دهید و سپس از طریق فرم تماس با ما بازخورد مفیدی ارسال می کنید ، جایزه شماست. دو نکته لمسی سریع می تواند کمک زیادی به شما کند تا مورد توجه نویسنده قرار بگیرید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه یک نظر خوب درباره وبلاگ بنویسید و امیدواریم که نظرات شما فیلترهای هرزنامه را دور بزند. همچنین ممکن است بخواهید ضبط رایگان کارگاه وردپرس مبتدی .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-write-a-good-blog-comment-and-bypass-the-spam-filter-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید