چگونه پست های وردپرس را بازگردانیم خطای 404

وردپرس یک CMS قدرتمند است. گاهی اوقات با ایجاد یک تغییر جزئی ، وب سایت شما غیرقابل دسترسی می شود. با این حال ، یافتن راه حل برای هر مشکل وردپرس بسیار آسان است ( نحوه درخواست صحیح پشتیبانی از وردپرس و دریافت آن ). در گذشته برخی از رایج ترین مشکلاتی که کاربران وردپرس با آن روبرو هستند را پوشش داده ایم. مانند خطای داخلی سرور یا خطا در ایجاد اتصال پایگاه داده . یکی دیگر از مشکلات رایج که اکثر کاربران وردپرس در برخی از مواقع با آن روبرو هستند پست های وردپرس است که خطای 404 را بازگرداند. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پست های وردپرس را برای بازگشت خطای 404 برطرف کنید.

Fixing WordPress posts returning 404 error

معمولاً در این سناریو کاربر می تواند به قسمت مدیریت وردپرس خود ، صفحه اصلی وبلاگ خود دسترسی پیدا کند ، اما هنگام دسترسی به یک پست تنها با خطای 404 یافت نشد مواجه می شود. اول از همه ، بیشتر اوقات وحشت نکنید که پست های شما هنوز در آنجا هستند و کاملاً ایمن هستند. این معمولاً در صورت پاک شدن پرونده .htaccess شما رخ می دهد یا مشکلی در قوانین بازنویسی رخ داده است. کاری که باید انجام دهید این است که تنظیمات پیوندهای ثابت خود را اصلاح کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

به تنظیمات »پیوندهای ثابت بروید و به سادگی بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

Update permalink settings

با این کار تنظیمات پیوندهای ثابت و قوانین بازنویسی سریع به روز می شود. در بیشتر موارد این راه حل خطای 404 ارسال وردپرس را برطرف می کند. با این حال ، اگر به درد شما نمی خورد ، احتمالاً باید پرونده .htaccess خود را به صورت دستی به روز کنید.

با استفاده از FTP به سرور خود وارد شوید و پرونده .htaccess که در همان مکانی قرار دارد که پوشه هایی مانند / wp-content / و / wp-περιλαμβάνει / قرار دارند. ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با تغییر مجوزها به 666 ، پرونده را به طور موقت قابل نوشتن کنید و سپس راه حل اصلی را تکرار کنید. فراموش نکنید که مجوزها را به 660 تغییر دهید. همچنین می توانید این کد را به صورت دستی در پرونده .htaccess خود اضافه کنید:

# شروع وردپرس

بازنویسی موتور روشن
بازنویسی پایگاه /
RewriteRule ^ index  .php $ - [L]
RewriteCond٪ {REQUEST_FILENAME}! -f
RewriteCond٪ {REQUEST_FILENAME}! -d
بازنویسی قانون /index.php [L]

# پایان وردپرس

رفع مشکل برای سرورهای محلی h4>

اغلب طراحان و توسعه دهندگان نصب وردپرس در رایانه های خود با استفاده از یک سرور محلی برای اهداف آزمایش. اگر می خواهید از پیوندهای نرم افزاری زیبا استفاده کنید ، پس باید rewrite_module را در پیکربندی Apache MAMP ، WAMP یا XXAMP خود فعال کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در رفع پستهای بازگشت خطای 404 در وردپرس کمک کرده باشد. آیا این راه حل برای شما مفید بود؟ آیا راه حل دیگری دارید که به دردتان بخورد؟ لطفاً آن را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید. ما می خواهیم این مقاله را به یک منبع جامع برای کاربرانی تبدیل کنیم که با این مشکل روبرو هستند.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-fix-wordpress-posts-returning-404-error/.

دیدگاهتان را بنویسید