چگونه می توان Snowflakes Falling را در وبلاگ وردپرس خود اضافه کرد

آیا سایت هایی را مشاهده کرده اید که به دلیل فصل تعطیلات ، دانه های برف را اضافه می کنند؟ تغییر روند طراحی سایت یا افزودن به روزرسانی های جزئی برای انعکاس فصل خاص یک روند معمول است. در بیشتر وب سایت ها ، این نوع جلوه ها را در فصل زمستان مشاهده می کنیم. در این مقاله ، ما چگونگی افزودن دانه های برف در حال سقوط را در وبلاگ وردپرس خود به اشتراک خواهیم گذاشت.

Adding Snowflakes in WordPress

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن WP Super Snow . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

با فعال شدن ، مورد جدید “Super Snow” را در نوار مدیر وردپرس خود مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی آن ، به صفحه تنظیمات افزونه منتقل می شوید.

WP Super Snow settings page

برای فعال کردن افزونه باید روی دکمه “Yes enable Super Snow” کلیک کنید و روی دکمه ذخیره همه تغییرات در پایین کلیک کنید.

اکنون می توانید برای دیدن دانه های برف و بارش برف به وب سایت خود مراجعه کنید.

Snowflakes in WordPress

تنظیمات اصلی افزونه برای اکثر وب سایت ها مفید است. با این حال ، اگر می خواهید چیزی را تغییر دهید ، می توانید روی برگه “Virtual Snow Blower” کلیک کنید.

در اینجا شما می توانید جهت بارش برف را تغییر دهید و تصاویر خود را بارگذاری کنید تا برای بارش برف و دانه های برف استفاده شود.

Advanced snowfall settings

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه می توانید دانه های برف در حال سقوط را در وبلاگ وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از 25 ابزارک مفید وردپرس برای سایت شما .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-falling-snowflakes-in-your-wordpress-blog/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35