چگونه می توان کلید واژه ها را به طور خودکار با پیوندهای وابسته در وردپرس پیوند داد

بسیاری از ناشران محتوا از بازاریابی وابسته برای عنوان کسب درآمد آنلاین . مشکل این است که گاهی اوقات ممکن است فراموش کنید لینک های وابسته را در مقاله خود اضافه کنید و در نتیجه پول را روی میز بگذارید. خوشبختانه ، یک راه حل آسان برای بازیابی این درآمد وجود دارد. در این مقاله ، ما به شما نحوه پیوند دادن خودکار کلمات کلیدی با پیوندهای وابسته در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Adding automatic links to keywords with affiliate links in WordPress

پیوندهای وابسته خودکار در وردپرس چگونه کار می کند؟ h4>

افزونه های پیوند وابسته به صورت خودکار به شما امکان می دهند کلمات کلیدی خاص یا نام های تجاری را به پیوندهای وابسته تبدیل کنید. این به شما کمک می کند درآمد بیشتری از پست های وبلاگ موجود خود باز کنید.

هر از چند گاهی فراموش خواهید کرد که لینک های وابسته را به مقالات خود اضافه کنید. وقتی یک وبلاگ چند نویسنده دارید این مشکل حتی بیشتر می شود.

افزونه های پیوند وابسته خودکار این مشکل را برطرف کرده و به شما کمک می کنند درآمد خود را به حداکثر برسانید.

مزیت دیگر پیوند خودکار وابسته این است که همچنین لینک هایی را به مقالات قدیمی شما اضافه می کند که در آن یک کلمه کلیدی خاص ذکر شده است. به شما این امکان را می دهد که نه تنها از مطالب جدید خود درآمدزایی کنید ، بلکه از مقالات قدیمی خود نیز بهره مند شوید.

ما از سال 2009 از پیوند خودکار وابسته در WPBeginner استفاده می کنیم تا به طور خودکار نام های تجاری را در پیوندهای وابسته جایگزین کنیم.

بیایید نگاهی به چگونگی راه اندازی آسان راه حل پیوند وابسته به صورت خودکار در سایت وردپرس خود بیاندازیم.

روش 1: پیوند خودکار کلمات کلیدی در WordPress با ThirstyAffiliates

ThirstyAffiliates بهترین پلاگین مدیر پیوند وابسته در بازار است. ما از آن در وب سایت های خود از جمله WPBeginner استفاده می کنیم.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است پلاگین ThirstyAffiliates . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، باید از صفحه ThirstyAffiliates »افزودنی ها بازدید کرده و به پایین به بخش Addolinker Autolinker بروید. برای ادامه ، روی دکمه “رفتن به صفحه افزودنی” کلیک کنید.

Autolinker addon

این شما را به ThirstyAffiliates . Autolinker یک افزودنی پولی است و قیمت آن 49 دلار است. اگر به درستی تنظیم کنید این سرمایه را در ماه اول بازیابی خواهید کرد.

پس از انجام خرید ، می توانید افزونه را بارگیری کنید. در مرحله بعد ، باید افزونه Autolinker را مانند سایر افزونه های وردپرس نصب کنید.

پس از فعال شدن ، به صفحه پیوندهای وابسته »تنظیمات بروید و به پایین به قسمت Autolinker بروید.

Autolinker settings

ابتدا باید کلید مجوز برای افزونه Autolinker را ارائه دهید. می توانید این اطلاعات را از حساب خود در ThirstyAffiliates دریافت کنید. سایت اینترنتی.

بعد ، شما باید آدرس ایمیل مورد استفاده برای خرید افزونه را وارد کنید. در زیر آن ، گزینه هایی را برای فعال یا غیرفعال کردن پیوند خودکار در صفحات خاص مانند صفحه اصلی ، بایگانی ها و برچسب های عنوان مشاهده خواهید کرد. همچنین می توانید پیوند خودکار را برای انواع پست های سفارشی و انجمن bbPress .

در سایت WPBeginner ، اتصال خودکار برای عناوین ، صفحات بایگانی و صفحه اصلی غیرفعال شده است. عمدتا به این دلیل که از نظر ما بیش از حد سرزده است.

قطعاً توصیه می کنیم گزینه Random Autolink Placement را فعال کنید زیرا باعث طبیعی تر نشان دادن پیوندهای وابسته شما می شود. اگر این گزینه غیرفعال باشد ، Autolinker فقط اولین کلمه کلیدی را که پیدا می کند پیوند می دهد. اگر شما فقط یکبار جایگزین هر نام تجاری یا کلمه کلیدی نشوید ، این بد نیست ، اما هنگامی که فرکانس جایگزینی آن بیشتر از 1 باشد ، بسیار بد به نظر می رسد (در ادامه مقاله در مورد این موضوع).

همچنین توصیه می کنیم پیوند خودکار را در فیدهای RSS خود فعال کنید. این به شما کمک می کند درآمد خود را از خوانندگانی که فقط وب سایت شما را از طریق RSS خوان ها می خوانند ، به حداکثر برسانید. مزیت دیگر این است که به شما این امکان را می دهد تا از افرادی که در حال سایش و سرقت مطالب سایت شما هستند درآمد کسب کنید.

از آنجا که بیشتر اسکریپت های خراش دهنده مقاله را از خوراک RSS شما سرقت می کنند ، این مقالات حاوی پیوندهای وابسته شما خواهند بود. از آنجا که ما وبلاگ خود را شروع کردیم در سال 2009 ، ما هزاران دلار از سایت هایی کسب کرده ایم که با استفاده از این روش محتوای ما را می دزدند.

پس از انجام تنظیمات ، فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات روی دکمه ذخیره تنظیمات کلیک کنید.

اکنون آماده افزودن پیوندهای وابسته هستید. برای افزودن اولین پیوند وابسته به صفحه پیوندهای وابسته »افزودن موارد جدید بروید.

Adding affiliate links in WordPress with ThirstyAffiliates

شما باید نام پیوند و URL مقصد را ارائه دهید. پس از آن ، به بخش پیوند خودکار رفته و کلمات کلیدی را که می خواهید به طور خودکار پیوند داده شوند اضافه کنید.

می توانید چندین کلمه کلیدی جدا شده با کاما اضافه کنید. همچنین می توانید محدودیت چند بار پیوند دادن یک کلمه کلیدی در یک مقاله را تعیین کنید.

Add keywords you want to be automatically linked

در بیشتر موارد ، ما پیوند محدودیت 1 را برای هر کلمه کلیدی توصیه می کنیم. در گذشته ما برای هر کلمه کلیدی 3 پیوند داشتیم ، اما با رشد سایت شما و داشتن صدها پیوند وابسته واقعاً شلوغ می شود.

فراموش نکنید که بر روی دکمه “ذخیره پیوند” کلیک کنید تا پیوند وابسته خود را اضافه کنید.

اکنون هر بار که این کلمات کلیدی در مقاله ظاهر می شوند ، به طور خودکار با پیوند وابسته ای که در بالا اضافه کرده اید پیوند داده می شوند.

برای دستورالعمل های دقیق ، به راهنمای ما در نحوه افزودن پیوندهای وابسته در WordPress با ThirstyAffiliates .

روش 2: کلیدواژه های پیوند خودکار با پیوندهای وابسته با استفاده از Pretty Link Pro

Pretty Link Pro یکی دیگر از مدیران عالی پیوندهای عالی است و افزونه کوتاه کننده URL برای وردپرس. به شما امکان می دهد پیوندهای خود را در وردپرس به راحتی مدیریت کنید و از ویژگی پیوند خودکار برای افزودن خودکار پیوندهای وابسته به پست های وبلاگ خود استفاده کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن پلاگین Pretty Link Pro . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، به صفحه پیوند زیبا »فعال کردن طرفدار بروید تا کلید مجوز خود را وارد کنید. این اطلاعات را می توانید از حساب خود در وب سایت Pretty Link Pro پیدا کنید.

Activate license

سپس به صفحه پیوند زیبا »افزودن پیوند جدید بروید تا پیوندهای وابسته خود را اضافه کنید.

Add new affiliate link

ابتدا باید یک تغییر مسیر نوع. برای همه پیوندهای وابسته باید از 301 دائمی استفاده کنید.

پس از آن ، شما باید URL مورد نظر و URL را که می خواهید به عنوان URL کوتاه یا مخفی استفاده کنید اضافه کنید.

شما همچنین باید یک نام برای پیوند در قسمت عنوان و هر یادداشتی که می خواهید برای پیوند اضافه کنید اضافه کنید.

اکنون باید روی برگه “Pro Options” کلیک کنید تا آن را گسترش دهید و کلمات کلیدی موردنظر برای پیوند دادن خودکار را اضافه کنید. می توانید چندین کلمه کلیدی جدا شده با کاما اضافه کنید.

Auto link keywords

برای ذخیره پیوند خود ، فراموش نکنید که روی دکمه ایجاد کلیک کنید. پس از ذخیره پیوند ، این کلمات کلیدی به طور خودکار در تمام پست های شما پیوند داده می شوند.

شما همچنان باید نحوه افزودن پیوندهای خودکار به مقالات خود را کنترل کنید. این کار را می توانید با رفتن به صفحه پیوند زیبا »گزینه ها انجام دهید و روی برگه« جایگزینی »کلیک کنید.

Auto link options

در این صفحه ، می توانید جایگزین ها را فعال کنید و همچنین یک آستانه پیوند خودکار تنظیم کنید که به شما اجازه می دهد تعداد دفعات پیوند یک کلمه کلیدی در یک مقاله را محدود کنید.

همچنین می توانید پیوندها را تنظیم کنید تا در پنجره جدیدی باز شوند و گزینه nofollow را بررسی کنید.

برای ذخیره تغییرات فراموش نکنید که روی دکمه بروزرسانی کلیک کنید.

Pretty Link Pro یک افزونه قدرتمند است با تعداد زیادی گزینه برای ویژگی هایی مانند کوتاه کردن URL ، تغییر مسیر و مدیریت پیوند وابسته. با خیال راحت این گزینه ها را کاوش کنید و در صورت نیاز آنها را تغییر دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه به طور خودکار کلمات کلیدی را با پیوندهای وابسته در وردپرس پیوند دهید. همچنین ممکن است بخواهید لیست کامل ما را از بهترین ابزارها و افزونه های بازاریابی شرکت های وابسته برای وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-automatically-link-keywords-with-affiliate-links-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید