چگونه می توان نوار پیشرفت خواندن را در پست های وردپرس اضافه کرد

آیا توجه کرده اید که چگونه برخی از سایت های معروف نشانگر نوار پیشرفت خواندن را در بالای مقالات خود نشان می دهند؟ این نوار کوچک به کاربران نشان می دهد که چه تعداد بیشتری از مقاله برای پیمایش باقی مانده است و آنها را به ادامه مطالعه تشویق می کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید یک نوار پیشرفت مطالعه را در پست های وردپرس اضافه کنید.

Reading progress bar indicator in WordPress

چرا و چه زمانی باید نوار پیشرفت خواندن را در وردپرس اضافه کنید h4>

کاربران قبل از تصمیم گیری در مورد ماندن یا ترک ، فقط چند ثانیه در یک صفحه وب می گذرانند. درصورت انتشار مقالات با فرم طولانی ، مشغول نگه داشتن کاربران چالش برانگیزتر می شود ، زیرا آنها به کاربران نیاز دارند تا به پایین پیمایش کنند.

برخی از صاحبان سایت پست های مرتبط درون خطی ، دیگران از فیلم ها یا گالری های تصویر برای نگه داشتن کاربران در صفحه.

یک نوار پیشرفت خواندن کمی پیشرفت رابط کاربر را اضافه می کند که کاربران را به پایین پیمایش ترغیب می کند. همچنین به کاربران انگیزه می دهد تا مقاله ای را که می خوانند به پایان برسانند.

بسیاری از وب سایت های معروف مانند The Daily Beast ، از شاخص های پیشرفت مطالعه برای جذب خوانندگان خود استفاده می کنند. با این حال ، شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که نشانگر پیشرفت خواندن ظریف است و تجربه کاربر را در سایت شما خراب نمی کند.

با این گفته ، بیایید ببینیم که چگونه می توانید به راحتی یک شاخص پیشرفت خواندن برای پست های وردپرس خود اضافه کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

افزودن نوار پیشرفت خواندن در پست های وردپرس h4>

اولین کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال سازی ارزش خواندن پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای راه اندازی نشانگر نوار پیشرفت خود ، باید به صفحه تنظیمات »ارزش خواندن بروید.

Setting up your reading progress indicator

ابتدا باید با بررسی گزینه “فعال کردن” نوار پیشرفت خواندن را فعال کنید. پس از آن ، باید مکانی را انتخاب کنید که می خواهید نوار پیشرفت را نمایش دهد.

گزینه پیش فرض در بالا است که بیشتر سایت ها از آن استفاده می کنند. می توانید آن را تغییر دهید تا نوار پیشرفت در سمت راست ، چپ یا پایین صفحه نمایش داده شود.

این افزونه به شما امکان می دهد رنگهای پیش زمینه و پس زمینه نوار پیشرفت را برای مطابقت با قالب وردپرس . رنگ پس زمینه برای پر کردن نوار پیشرفت خالی و رنگ پیش زمینه برای نشان دادن پیشرفت در حالی که کاربر به پایین پیمایش می شود ، استفاده می شود.

با بررسی گزینه شامل نظرات ، می توانید نظرات را در طول کل نوار پیشرفت قرار دهید. اگر از نظرات استفاده می کنید ، می توانید رنگ زمینه دیگری را برای قسمت پیشرفت نظرات انتخاب کنید.

آخرین گزینه در صفحه به شما امکان می دهد از یک پس زمینه شفاف برای نوار پیشرفت استفاده کنید. با علامت گذاری این گزینه گزینه های رنگ پس زمینه نادیده گرفته می شود و هنگامی که کاربران مقاله را پایین می کشند فقط رنگ پیش زمینه نشان داده می شود.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

این همه ، اکنون می توانید برای مشاهده نوار پیشرفت در عمل ، به هر پست مستقیمی در وب سایت خود مراجعه کنید.

Reading progress bar

نشانگر نوار پیشرفت خواندن فقط در پست های منفرد کار می کند. در حال حاضر از صفحات و انواع پست های سفارشی .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یک شاخص نوار پیشرفت در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را با عنوان 10 افزونه وردپرس که به شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری داشته باشید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-a-reading-progress-bar-in-wordpress-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید