چگونه می توان نوار مدیریت را تا حدی در وردپرس پنهان کرد

وردپرس نوار مدیر شامل میانبرهای مفیدی برای ورود به سیستم کاربران سایت شما است.

به راحتی می توانید آن را از نمایه خود غیرفعال کنید ، یا پنهان کردن آن برای همه کاربران به جز سرپرست . با این حال وقتی آن را پنهان می کنید ، میانبرهای مفیدی را از دست می دهید که بسیار مفید است.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توان با قرار دادن آن در دکمه کوچکتر ، نوار مدیر را تا حدی در وردپرس مخفی کرد.

Preview of minimized admin bar button

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی دکمه نوار مدیر . پس از فعال شدن ، به سادگی از وب سایت خود بازدید کنید ، و یک دکمه Admin Bar کوچکتر در گوشه سمت راست بالای صفحه مشاهده خواهید کرد.

هنگامی که بر روی دکمه کلیک می کنید ، نوار مدیر به داخل صفحه کشیده می شود. همچنین یک دکمه پنهان کردن نوار مدیر را مشاهده خواهید کرد ، که باعث می شود نوار مدیر دوباره به داخل دکمه کشیده شود.

با مراجعه به صفحه تنظیمات »دکمه نوار مدیر می توانید رفتار دکمه مدیر را پیکربندی کنید.

Configure the admin bar button settings

دو صفحه در صفحه تنظیمات افزونه وجود دارد. اولین مورد برای تنظیمات دکمه نوار مدیر است. می توانید متن دکمه ، موقعیت ، انیمیشن و غیره را ویرایش کنید. برگه بعدی مربوط به تنظیمات نوار مدیریت وردپرس است ، جایی که می توانید تنظیمات مختلف را پیکربندی کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده است تا بدون حذف کامل نوار مدیریت ، تا حدی در وردپرس پنهان شوید. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به نحوه افزودن مورد منوی Shortlink در نوار مدیریت وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-partially-hide-admin-bar-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید