چگونه می توان قابلیت ارسال ایمیل وردپرس را با SendGrid بهبود بخشید

آیا می خواهید قابلیت ارسال ایمیل از سایت وردپرس خود را بهبود ببخشید؟ اغلب ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب تنظیمات نامه را به درستی پیکربندی نشده اند که این امر از ارسال ایمیل توسط WordPress جلوگیری می کند. در این مقاله ، ما به شما نحوه بهبود قابلیت ارسال ایمیل وردپرس با SendGrid را نشان خواهیم داد.

Improve WordPress Email Deliverability with SendGrid

مشکل ایمیل در وردپرس h4>

به طور پیش فرض ، وردپرس برای ارسال ایمیل از عملکرد ایمیل PHP استفاده می کند. بسیاری میزبانان وردپرس این عملکرد را به درستی پیکربندی نکرده اند. برخی حتی برای اطمینان از عدم استفاده از سرورهایشان برای ارسال هرزنامه ، آن را مسدود می کنند.

این امر برای دارندگان سایت مشکل ساز می شود زیرا سایت وردپرسی آنها قادر به ارسال برخی یا همه نامه های الکترونیکی نیست.

ایمیل های وردپرس برای بازنشانی گذرواژه ها ، ارسال ایمیل های اعلان ، اجرای فروشگاه آنلاین ، دریافت اطلاعیه های فرم تماس ، و بیشتر. اگر وردپرس نمی تواند ایمیل ارسال کند ، می توانید در سایت خود قفل شوید یا با از دست دادن اعلان های مهم ، مشتری خود را از دست دهید.

با این گفته ، بیایید نگاهی به چگونگی بهبود قابلیت ارسال ایمیل وردپرس با SendGrid (به صورت رایگان) بیندازیم.

SendGrid چیست؟ h4>

SendGrid یک ارائه دهنده خدمات ایمیل است. آنها سرورهای ایمیل بسیار بهینه شده ای ارائه می دهند که می توانید برای ارسال ایمیل های خود از آنها استفاده کنید.

آنها هم خدمات ایمیل معاملاتی را ارائه می دهند (نامه های الکترونیکی یک به یک مانند اطلاعیه های وردپرس ، رسید سفارش ، بازنشانی رمز عبور و غیره) و هم خدمات بازاریابی ایمیل .

مانند تمام ارائه دهندگان خدمات ایمیل خوب ، SendGrid منابع قابل توجهی را برای بهبود قابلیت تحویل هزینه می کند. این اطمینان می دهد که ایمیل وردپرس شما به جای اینکه به عنوان هرزنامه علامت گذاری شود ، در صندوق ورودی کاربران قرار دارد. به همین دلیل شرکت هایی مانند Uber ، Spotify ، Airbnb ، Yelp و هزاران شرکت دیگر از SendGrid استفاده می کنند.

ارسال ایمیل های وردپرس با استفاده از SendGrid h4>

برای تنظیم SendGrid برای کار با سایت وردپرس خود ، ابتدا باید از وب سایت SendGrid و برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید.

SendGrid یک سرویس پولی است ، اما آنها همچنین یک برنامه رایگان ارائه می دهند که به شما امکان می دهد هر ماه حداکثر 12000 ایمیل ارسال کنید. این برای اکثر وب سایت های کوچک و متوسط ​​بسیار است.

با رشد سایت ، می توانید به برنامه پولی آنها ارتقا دهید. برای حداکثر 40000 ایمیل با قیمت 9.90 دلار در ماه شروع می شود. شما می توانید قیمت گذاری خود را براساس تعداد ایمیل هایی که هر ماه باید ارسال کنید مقیاس بندی کنید ، اما طبق تجربه ما ، این برنامه رایگان برای اکثر افراد کافی است.

بعد ، شما باید افزونه SendGrid WordPress . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی افزونه به تنظیمات »SendGrid مراجعه کنید.

sendgrid-plugin

این افزونه به شما امکان می دهد سایت وردپرس خود را به SendGrid متصل کنید. این کار را می توانید با افزودن یک کلید API یا با استفاده از نام کاربری یا رمز عبور SendGrid خود انجام دهید.

توصیه می کنیم از روش کلیدی API استفاده کنید زیرا ایمن تر است. ما در این آموزش فقط روش API را پوشش خواهیم داد.

با مراجعه به داشبورد حساب SendGrid خود شروع کنید و سپس روی تنظیمات »کلیدهای API کلیک کنید.

Get API Key for SendGrid

بعد ، شما باید نحوه ارسال نامه را انتخاب کنید. می توانید آن را با استفاده از SendGrid API یا با SMTP ارسال کنید.

روش SMTP به پشتیبانی Swift Mailer نیاز دارد. با نصب و فعال سازی Swift Mailer می توانید آن را اضافه کنید. a> plugin on your WordPress site.

اما شما به آن نیازی ندارید. ما توصیه می کنیم از روش API استفاده کنید ، زیرا راه اندازی آن راحت تر و ایمن تر است.

به صفحه تنظیمات »SendGrid در داشبورد وردپرس خود برگردید. در قسمت تنظیمات نامه ، باید نام فرستنده ، آدرس ایمیل و آدرس پاسخ به آن را ارائه دهید.

Edit mail settings in the SendGrid plugin settings in WordPress

این نام می تواند نام وب سایت شما باشد ، و آدرس ارسال کننده می تواند آدرس ایمیل حرفه ای . p >

در سایر تنظیمات اختیاری ، می توانید از الگوهای ایمیل از وب سایت SendGrid استفاده کنید و شناسه الگوی آنها را در تنظیمات افزونه اضافه کنید. همچنین می توانید برای ایمیل هایی که از طریق وردپرس ارسال می کنید ، دسته بندی ایجاد و استفاده کنید.

فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

این همه! SendGrid اکنون عملکرد ایمیل پیش فرض وردپرس را با SendGrid API جایگزین می کند ، با ارائه خدمات ایمیل مطمئن تر.

با انجام هر عملی که از طریق وردپرس اعلان ایمیلی ایجاد می کند می توانید آن را آزمایش کنید. به عنوان مثال ، می توانید گذرواژه خود را بازنشانی کنید ، کاربر جدیدی اضافه کنید یا فرم تماس خود را پر کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در بهبود قابلیت ارسال ایمیل وردپرس با SendGrid کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید مقاله ما را در شخصی سازی اعلان های ایمیل از وردپرس مشاهده کنید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-improve-wordpress-email-deliverability-with-sendgrid/.

دیدگاهتان را بنویسید