چگونه می توان فایل های مورد نظر را در قالب وردپرس ویرایش کرد

اخیراً ، یکی از خوانندگان ما پرسید چگونه می توانید کدام پرونده ها را در قالب وردپرس ویرایش کنید؟ اگر در زمینه توسعه قالب وردپرس تازه وارد هستید و می خواهید موضوع خود را سفارشی کنید ، باید یاد بگیرید کدام پرونده های قالب را باید در قالب خود ویرایش کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی می توانید کدام پرونده ها را در قالب وردپرس ویرایش کنید.

How to find which WordPress theme files to edit

فایلهای الگو در مضامین وردپرس h4>

مضامین وردپرس نحوه مشاهده وب سایت شما را برای کاربران شما کنترل می کنند. هر تم شامل چندین پرونده الگو است که ظاهر یک بخش یا صفحه خاص را در قالب وردپرس شما کنترل می کند.

به عنوان مثال ، فایل single.php ظاهر پست های منفرد را در وب سایت شما کنترل می کند. این تنها پرونده ای نیست که این کار را انجام می دهد.

اگر طرح زمینه شما دارای یک فایل single.php نیست ، وردپرس به دنبال الگوهای جایگزین مانند index.php برای نمایش صفحه است.

بیشتر مبتدیان با سلسله مراتب الگو در وردپرس آشنایی ندارند. این مسئله برایشان دشوار است که وقتی می خواهند مضامین خود را سفارشی کنند ، کدام پرونده ها را ویرایش کنند.

با گفتن این موارد ، بیایید ببینیم چگونه می توان به راحتی کشف کرد که کدام پرونده ها را در قالب WordPress خود ویرایش می کنید.

یافتن فایلهای الگو در مضامین وردپرس h4>

اولین کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال سازی پلاگین پرونده چه چیزی است. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

افزونه خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

پس از فعال سازی ، باید از وب سایت خود بازدید کنید و منوی جدید “What the file” را در نوار مدیر وردپرس مشاهده خواهید کرد.

What the file menu in WordPress admin bar

اکنون باید فقط موس خود را به قسمت منو برسانید ، و آن یک منوی کشویی نمایش داده می شود که لیست فایلهای الگویی را که برای نمایش این صفحه استفاده می شود ، نشان می دهد.

Template files used to display this page

با کلیک بر روی نام فایل ، به ویرایشگر پیش فرض فایل وردپرس می روید که می توانید آن پرونده خاص را ویرایش کنید.

با این وجود ، ما توصیه نمی کنیم از ویرایشگر پرونده وردپرس برای ویرایش پرونده های زمینه استفاده کنید زیرا گزینه واگرد وجود ندارد. اگر به طور تصادفی خود را در وب سایت خود قفل نکردید ، مجبورید از یک سرویس گیرنده FTP استفاده کنید. به همین دلیل ما همیشه از سرویس گیرنده FTP و ساده ویرایشگر متن برای ویرایش پرونده های خود.

ایجاد تغییرات مستقیم در قالب وردپرس نیز ایده بدی است. با به روزرسانی طرح زمینه ، این تغییرات ناپدید می شوند.

اگر فقط مقداری CSS اضافه می کنید ، می توانید آن را به صورت CSS سفارشی در وردپرس . برای همه تغییرات دیگر باید طرح زمینه کودک ایجاد کنید .

“What The File plugin” می تواند به شما در یافتن پرونده های تم مورد نیاز برای کپی و ویرایش در طرح زمینه فرزندتان کمک کند.

توجه: مورد منویی که توسط پلاگین در نوار مدیر اضافه شده است برای همه کاربران وارد شده قابل مشاهده خواهد بود و دارای پیوند به یک سایت خارجی است. شما فقط باید از این افزونه در محیط توسعه استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید کدام پرونده ها را در قالب های وردپرس ویرایش کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه تست قالب وردپرس خود بر اساس آخرین استانداردها

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-find-which-files-to-edit-in-wordpress-theme/.

دیدگاهتان را بنویسید