چگونه می توان سایت وردپرس خود را در ابزارهای مدیر وب Yandex اضافه کرد

آیا می خواهید وب سایت خود را به ابزارهای مدیر وب Yandex متصل کنید؟ ابزارهای مدیر وب مانند کنسول موتور جستجو از گوگل و مدیر وب بینگ به شما در بهینه سازی سایت ، نظارت بر ترافیک ، مدیریت robots.txt ، بررسی خطاهای سایت و موارد دیگر کمک می کنند. در این مقاله ، ما نحوه افزودن سایت وردپرس خود را در ابزارهای مدیر وب Yandex برای نظارت بر ترافیک موتور جستجو به اشتراک خواهیم گذاشت.

Add Your Site to Yandex Webmaster Tools

یاندکس چیست؟ h4>

Yandex یک موتور جستجوی محبوب مانند Google و Bing مستقر در روسیه است. شما می توانید سایت خود را برای جستجوگرها بهینه کنید در Yandex به بازدیدکنندگان بیشتری از روسیه دریافت کنید.

Yandex دارای طیف وسیعی از ابزارها مانند موتور جستجوی عمومی ، جستجوی تصویر ، ایمیل ، فیلم ، نقشه و موارد دیگر است. همچنین دارای ابزارهای مدیر وب برای کمک به شما در رتبه بندی سایت خود ، نظارت بر آمار ترافیک ، جستجوی جستجو ، کلمات کلیدی و موارد دیگر است.

شما می توانید سایت وردپرس خود را با استفاده از افزونه Yoast SEO . این کار مشابه کنسول جستجوی Google و Bing Webmaster tools.

افزودن سایت وردپرس در ابزار Yandex Webmaster Tools

قبل از شروع ، شما برای اتصال سایت خود به یک حساب ابزار Yandex Webmaster نیاز دارید. پس از ایجاد حساب کاربری خود ، می توانید برای پیکربندی ابزارهای مدیر وب Yandex با پلاگین Yoast SEO به سایت وردپرس خود وارد شوید.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید سایت خود را در ابزارهای مدیر وب Yandex اضافه کنید و فوراً آن را بهینه سازی کنید.

مرحله 1: در Yandex حساب ایجاد کنید h4>

اولین کاری که باید انجام دهید ورود به حساب ابزارهای مدیر وب سایت Yandex خود است. اگر حساب Yandex ندارید ، می توانید ایجاد کنید یکی با استفاده از این پیوند .

Register Yandex

پس از ایجاد حساب ، صفحه مدیر وب Yandex را مشاهده خواهید کرد. در این صفحه ، باید بر روی دکمه ‘ + in در نوار بالا کلیک کنید تا سایت خود را در Yandex اضافه کنید.

Add Site

در قسمت آدرس سایت ، باید نام دامنه کامل وب سایت خود را اضافه کنید و روی دکمه افزودن کلیک کنید.

Add URL

توجه: اگر دامنه اصلی شما از “www” در URL استفاده می کند ، پس باید آن را قبل از دامنه اضافه کنید (به عنوان مثال www.wpbeginner.com)

در صفحه بعدی ، از شما خواسته می شود با افزودن متا محتوای سایت وردپرس خود ، مالکیت وب سایت را تأیید کنید. پیش بروید و کد محتوا را از این صفحه کپی کنید زیرا در مرحله 2 به آن نیاز خواهید داشت.

Copy Code

مرحله 2: وارد قسمت مدیریت وردپرس شوید و کد را اضافه کنید h4>

اکنون باید به قسمت مدیریت WordPress خود وارد شوید و کد تأیید را در تنظیمات مدیر وب Yoast SEO اضافه کنید.

کافی است به قسمت SEO »عمومی بروید و روی برگه ابزار وب مستر کلیک کنید.

Yoast General SEO Settings

بعد ، باید کد را در قسمت کد تأیید Yandex جایگذاری کنید و روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

Paste Code and Save

پس از افزودن کد در سایت وردپرس خود ، باید به صفحه ابزارهای Yandex Webmaster که کد را از آنجا کپی کرده اید برگردید و برای تأیید مالکیت بر روی دکمه بررسی کلیک کنید.

Check and Verify Rights

پس از تأیید موفقیت آمیز ، نام کاربری شما را نشان می دهد که حق مدیریت سایت شما را در ابزارهای Yandex Webmaster دارد. همچنین می توانید با افزودن نام کاربری و کلیک بر روی دکمه نمایندگی حق ، حقوق را به سایر کاربران واگذار کنید.

Username and Deligate Rights

اکنون که سایت شما در ابزارهای Yandex Webmaster تأیید و اضافه شده است ، می توانید آمار ترافیک ، خطاهای جستجو ، سوالات جستجو ، پیوندهای داخلی و خارجی ، اطلاعات سایت ، تجزیه و تحلیل robots.txt ، صفحات حسابرسی برای تلفن همراه و موارد دیگر را در اینجا مشاهده کنید. داشبورد یاندکس. می توانید از منوی سمت چپ صفحه استفاده کنید تا اطلاعات موردنیاز خود را پیدا کنید.

Yandex Dashboard

ابزارهای Yandex Webmaster گزینه هایی برای بهینه سازی سایت دارند که از عیب یابی تا تنظیمات مهم مانند robots.txt و .htaccess فیلتر می شوند. همچنین می توانید robots.txt خود را برای جستجوگرها بهینه کنید و بطور منظم وظایف نگهداری وردپرس برای به روز نگه داشتن سایت خود.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید سایت وردپرس خود را در ابزارهای مدیر وب Yandex اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست بهترین افزونه ها و ابزارهای جستجوگر WordPress که باید از آنها برای رتبه بندی سایت خود در موتورهای جستجو استفاده کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-your-wordpress-site-in-yandex-webmaster-tools/.

دیدگاهتان را بنویسید