چگونه می توان راهنمای ابزار را در پست ها و صفحات وردپرس خود اضافه کرد

نکات راهنما جعبه های شناور کوچک هستند که اطلاعات مربوط به مورد را در آن قرار می دهند. هنگامی که کاربر بر روی موردی قرار می گیرد (بدون کلیک بر روی آن) ، نکات راهنما ظاهر می شوند. راهنمای ابزار می تواند ابزاری بسیار مفید در توضیح برخی موارد در پست های شما (به عنوان مثال عنوان های خنده دار ، پیوندها و غیره) باشد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از پلاگین WordPress ToolTip افزونه ها به پست ها و صفحات WordPress خود نکاتی را اضافه کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب پلاگین راهنمای WordPress است . (اگر برای نصب یک پلاگین به کمک نیاز دارید ، به راهنمای گام به گام نصب افزونه وردپرس ).

هنگامی که این افزونه را فعال کردید ، باید یک نماد راهنمای ابزار به Post Editor خود اضافه کنید.

WordPress Tooltip Plugin

وقتی روی آن آیکون Tooltip کلیک می کنید ، باید یک سبد سبک مانند تصویر زیر ظاهر شود:

WordPress Tooltip Plugin Lightbox

اطلاعاتی را که می خواهید راهنمای ابزار نشان داده شود وارد کنید. پس از اتمام ، روی Add a Tooltip کلیک کنید. و کار شما تمام است.

اگر از کد کوتاه مانند این استفاده می کنید ، می توانید راهنمای دستی را نیز اضافه کنید:

 [tooltip content = "این در یک راهنمای ابزار نشان داده می شود" url = "این ابزار را به لینک تبدیل می کند"] برای راهنمای ابزار بر روی من معلق شوید ] 

برای نسخه ی نمایشی ، به تصویر کوچک این پست نگاه کنید ، یا فقط به Google Tooltip مراجعه کنید ، و نمونه های زیادی از آن را مشاهده خواهید کرد.

بارگیری افزونه WordPress Tooltip

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-tooltip-in-your-wordpress-posts-and-pages/.

دیدگاهتان را بنویسید