چگونه می توان دستورالعمل ها را در WordPress با قالب بندی دوستانه SEO اضافه کرد

ما شاهد افزایش تعداد وبلاگ های مواد غذایی و وب سایت های رستوران هایی هستیم که از وردپرس استفاده می کنند. برای همگام شدن با تقاضای روزافزون ، موضوعات رستوران وردپرس و موضوعات متمرکز بر غذا در حال بیرون آمدن هستند. اگر یک وبلاگ نویس غذا ، رستوران یا یک وبلاگ نویس شخصی هستید که می خواهد دستور العمل ها را در سایت وردپرس به اشتراک بگذارد ، پس در جای مناسب قرار دارید. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن دستور العمل ها در وردپرس با قالب بندی دوستانه SEO را نشان خواهیم داد.

مزایای قالب بندی دستورالعمل دوستانه SEO؟ h4>

هر روز میلیون ها نفر در وب به دنبال دستور العمل ها می گردند. Google تصمیم گرفت جستجوی دستورالعمل خود را بهبود بخشد تا به مردم کمک کنید بهترین دستور العمل ها را پیدا کنند. آنها از چیزی بنام قالب بندی میکرو داده Schema استفاده می کنند. بله به نظر عجیب است ، اما ما آن را برای شما فوق العاده آسان خواهیم کرد. لازم نیست یک خط کد را لمس کنید ، و همه کارها به صورت خودکار انجام می شوند. ما قول می دهیم. در زیر نحوه مشاهده دستورالعمل های دوستانه SEO در جستجو آمده است:

SEO Friendly Recipe View in Google

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

افزودن دستور العمل ها در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی دستور العمل آسان . ما از این پلاگین استفاده می کنیم زیرا رایگان است و عالی کار می کند. پلاگین Easy Recipe ورود ، قالب بندی و چاپ دستور العمل ها را برای شما آسان می کند. علاوه بر همه اینها ، از میکروفرمت های schema پشتیبانی می کند تا دستورالعمل های شما برای SEO مناسب باشد.

هنگامی که افزونه را فعال کردید ، آن یک مورد از منوی Easy Recipe را به فهرست مدیریت وردپرس اضافه می کند. با کلیک بر روی نماد به صفحه پیکربندی Easy Recipe خواهید رسید.

Easy Recipe Configuration Menu

تنظیمات پیکربندی را مرور کرده و متناسب با نیاز خود تغییر دهید. اکثر تنظیمات کاملاً خود توضیحی هستند. پس از رضایت ، تنظیمات را ذخیره کنید. اکنون آماده انتشار دستور العمل ها هستید.

برای افزودن دستور العمل به پست های خود ، به پست ها »افزودن موارد جدید بروید. در ویرایشگر بصری ، باید نماد Easy Recipe را به همراه سایر دکمه های قالب بندی مشاهده کنید.

Add new recipe button

وقتی روی آن دکمه کلیک کنید ، جعبه ابزار Easy Recipe’s Add a Recipe باز می شود.

Add recipe screen

این جادوگر دستور العمل به شما امکان می دهد دستور العمل خود را با مواد اولیه ، دستورالعمل ها ، اطلاعات مربوط به تغذیه و غیره وارد کنید. همچنین می توانید دستورالعمل خود را در قالب متن ساده وارد کنید. اگر خطوط جداگانه ای برای ترکیبات و دستورالعمل ها داشته باشد ، پلاگین به طور خودکار آن موارد را تشخیص می دهد. پس از پایان کار ، دکمه افزودن دستور را فشار دهید. به محض انجام این کار ، دستور العمل شما به ویرایشگر اضافه می شود.

Recipe in Post Editor

دستورالعمل شما از سبک نمایشی که در زیر دستورالعمل های آسان »سبک های نمایش انتخاب کرده اید پیروی می کند. دستور ساده با 8 سبک نمایش ارائه می شود که می توانید برای مطابقت با سبک طرح زمینه خود استفاده کنید.

Recipe display style

هنگامی که دستور العمل خود را منتشر کردید ، می توانید با استفاده از هدف ابزار پیش نمایش قطعه غنی Google . به سادگی URL پست دستور العمل خود را ارائه دهید. دستور ساده همچنین هنگام انتشار یک پست ، دکمه پیش نمایش قطعه غنی گوگل را در ویرایشگر پست شما اضافه می کند. همچنین می توانید از این دکمه برای بررسی نحوه نمایش دستور العمل خود در نتایج جستجو استفاده کنید.

Recipe rich snippet preview button

توجه: Google همیشه قالب بندی دستور العمل را به همه نشان نمی دهد. تا زمانی که بتوانید دستورالعمل ها را در ابزار پیش نمایش قطعه غنی مشاهده کنید ، کار در پایان کار شما انجام می شود. اکنون این تصمیم به Google است که تصمیم بگیرد آیا آنها می خواهند قطعه های غنی را نشان دهند یا خیر.

امیدواریم کسانی که دوست دارند مهارت های آشپزی خود را در وبلاگ های خود به اشتراک بگذارند ، این مقاله را مفید بدانند. چگونه می توانید دستور العمل ها را در سایت وردپرس خود اضافه کنید؟ با ارسال نظر در زیر با ما در میان بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-recipes-in-wordpress-with-seo-friendly-formatting/.

دیدگاهتان را بنویسید