چگونه می توان به صورت خودکار محتوای قطره ای را در سایت وردپرس خود اضافه کرد

آیا می خواهید به طور خودکار محتوا را در قسمت اعضای وردپرس خود چک کنید؟

اگر وب سایت عضویت در وردپرس را اجرا می کنید یا محتوای برتر را می فروشید ، ممکن است بخواهید به جای نمایش فوری مطالب دوره ، محتوای قطره ای را تنظیم کنید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به راحتی مطالب قطره ای خودکار را در سایت وردپرس خود اضافه کنید.

Adding automatically drip content in WordPress

محتوای قطره چیست؟ h4>

محتوای قطره ای به شما امکان می دهد به جای اینکه همه مطالب را یک باره از بین ببرید ، به تدریج آن را آزاد کنید.

وب سایت های عضویت تا در فواصل منظم به طور خودکار محتوا را برای کاربران خود منتشر کنند. دارندگان سایت می توانند به جای ایجاد محتوای جدید به طور مداوم ، از محتوای موجود خود استفاده کنند.

هنگام فروش دوره های آنلاین نیز مفید است. به جای دادن دوره کامل آنلاین خود به یک باره ، می توانید دوره خود را در یک دوره آموزش از قبل تعریف شده گسترش دهید ، بنابراین دانش آموزان یا اعضای شما بیش از حد خسته نمی شوند.

چرا محتوای قطره ای را در وردپرس اضافه کنید؟ h4>

به طور معمول ، شما می توانید به سادگی یک وب سایت عضویت ایجاد کنید و محتوای برتر را به مشترکان پولی خود هدیه دهید.

با این حال ، اگر اشتراکی ماهانه ارائه می دهید ، پس می خواهید مشتریان فعلی خود را حفظ کنید.

ارائه محتوای قطره ای با سرعت منظم به شما امکان می دهد کاربران را برای مدت طولانی درگیر خود کنید. می توانید از محتوای موجود خود استفاده مجدد کرده و به صورت پی در پی تحویل دهید.

فید قطره ای به شما امکان می دهد محتوای خود را موثرتر کنید. به عنوان مثال ، اگر عنوان کلاسهای آنلاین ، سپس این فرصت را به کاربران می دهد تا قبل از رفتن به درس بعدی ، تکالیف یا آزمونها را ارسال کنند.

شاید بهترین مزیت این باشد که شما زمان لازم برای ایجاد محتوای جدید ، ارتقا business تجارت خود و افزایش بازدید و فروش را خواهید داشت.

برای ارائه محتوای قطره ای در وردپرس به چه مواردی نیاز دارید h4>

اولین چیزی که شما نیاز دارید یک افزونه عضویت در وردپرس است که به شما امکان می دهد به راحتی محتوای قطره ای را در وب سایت خود برنامه ریزی کنید.

اینجاست که MemberPress وارد می شود .

این بهترین افزونه عضویت در وردپرس در بازار. به شما امکان می دهد اشتراک های پولی را در وب سایت خود ایجاد کنید و به راحتی محتوای قطره ای خودکار را در وردپرس تنظیم کنید.

شما همچنین به محتوایی نیاز دارید که می خواهید به مخاطبان خود تحویل دهید. با استفاده از ویژگی قوانین قدرتمند می توانید دسترسی به هر نوع محتوا را محدود کنید.

شروع کنیم

افزودن محتوای قطره ای در وردپرس h4>

ابتدا باید MemberPress را نصب و فعال کنید پلاگین برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید از داده عضو مطبوعات »صفحه تنظیمات برای وارد کردن کلید مجوز خود. می توانید این اطلاعات را در حساب خود در وب سایت MemberPress پیدا کنید.

MemberPress license key

در مرحله بعدی ، برای پذیرش پرداخت ها در وب سایت عضویت خود ، باید روش پرداختی را اضافه کنید. کافی است به صفحه Payments در صفحه تنظیمات افزونه بروید و سپس روی نماد ++ کلیک کنید تا روش پرداخت اضافه شود.

MemberPress payments

MemberPress از PayPal و راه راه پرداختهای برنامه اصلی آنها. این برنامه همچنین از ، اما شما به برنامه Plus آنها برای آن نیاز دارید.

به سادگی از منوی کشویی درگاه پرداخت مورد نظر خود را انتخاب کرده و جزئیات مورد نیاز را وارد کنید. همچنین با کلیک مجدد بر روی نماد + و افزودن روش پرداخت دیگر ، می توانید چندین روش پرداخت را اضافه کنید.

اکنون که تنظیمات اساسی را انجام داده اید. وقت آن است که یک برنامه عضویت اضافه کنیم.

به سادگی به صفحه MemberPress »عضویت ها بروید و روی دکمه افزودن جدید در بالا کلیک کنید.

Add new membership

در صفحه بعدی ، باید عنوان برنامه عضویت خود را ارائه دهید و سپس قیمت را وارد کنید. MemberPress به شما امکان می دهد انواع مختلف قیمت گذاری از جمله مادام العمر ، انقضا و دوره ای را انتخاب کنید.

Membership plan

می توانید شرح برنامه را در ویرایشگر متن ارائه دهید. در زیر آن ، می توانید تنظیمات مختلف برنامه عضویت خود را در کادر گزینه های عضویت پیکربندی کنید.

Membership options

پس از پایان برنامه عضویت ، فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات روی دکمه انتشار کلیک کنید.

فرآیند را تکرار کنید تا در صورت لزوم برنامه های عضویت بیشتری ایجاد کنید.

برنامه ریزی به طور خودکار قطره قوانین محتوا h4>

ممبر پرس با مجموعه ای قدرتمند از قوانین همراه است. این موارد به شما امکان می دهد دسترسی به محتوای خود را براساس اشتراک و عضویت کاربر محدود کنید.

این قوانین همچنین به شما امکان می دهد محتوا را چکه کنید و هر محتوایی را که با سرعت خود منتشر می شود برنامه ریزی کنید.

به سادگی به صفحه MemberPress »Rules بروید و بر روی دکمه افزودن جدید در بالا کلیک کنید.

Add new rule

در صفحه بعدی ، باید معیارهای قوانین را انتخاب کنید.

MemberPress طیف وسیعی از گزینه ها را ارائه می دهد. شما می توانید پست هایی را انتخاب کنید که با برچسب ها ، دسته ها ، صفحاتی که در همان صفحه والدین هستند ، پست های واحد یا هر URL مطابقت داشته باشند.

Select posts matching criteria

به عنوان مثال ، ما همه پست های دارای برچسب “هفته اول” را انتخاب کردیم. اینها مقالاتی است که ما می خواهیم در اولین هفته اشتراک برای کاربران منتشر کنیم.

در مرحله بعدی ، شما باید برنامه عضویت یا اعضا را که این قانون برای آنها اعمال می شود انتخاب کنید.

Apply membership conditions

اکنون که محتوا و برنامه عضویت را انتخاب کرده اید ، وقت آن است که زمان قطره بندی محتوا را تعیین کنید.

کمی به پایین پیمایش کنید و کادر کنار گزینه «Enable Drip» را علامت بزنید. این گزینه های قوانین قطره ای را نشان می دهد.

Drip rules selection

بعد از چند روز که محتوا در دسترس کاربر قرار می گیرد می توانید انتخاب کنید. پس از آن ، می توانید آن را با معیارهایی مانند زمانی که کاربر اشتراک خاصی را خریداری می کند ، برای یک حساب ثبت نام می کند ، هر کالایی را خریداری می کند و غیره مطابقت دهید.

Drip rules

به صورت اختیاری ، می توانید قانون انقضا قطره را نیز فعال کنید. با این کار می توانید محتوا را برای مدت زمان محدودی در دسترس قرار دهید و پس از آن منقضی می شود و کاربران نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند.

در زیر آن می توانید نحوه مدیریت دسترسی غیر مجاز را سفارشی کنید. می توانید یک گزیده سفارشی ، پیام و فرم ورود به سیستم را به کاربران نشان دهید.

unauthorized access settings

پس از اتمام کار ، فراموش نکنید که برای اعمال این تنظیمات بر روی دکمه Save Rule کلیک کنید.

با مراجعه مجدد به صفحه MemberPress »قوانین می توانید قوانین جدیدی اضافه کرده و مراحل را تکرار کنید.

به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید برای محتوایی که می خواهید در طول هفته دوم اشتراک به کاربران نشان دهد ، قانونی تنظیم کنید.

محتوای قطره چطور به نظر کاربران سایت شما می رسد h4>

اگر برای هر قانون پیام سفارشی تنظیم نکنید ، MemberPress پیام دسترسی غیر مجاز پیش فرض را به همه کاربران نشان می دهد.

به همین دلیل است که هنگام تنظیم قوانین محتوای قطره ای ، توصیه می کنیم پیام سفارشی خود را برای دسترسی غیر مجاز تنظیم کنید.

در سایت آزمایشی ما اینگونه مشاهده شد که یک گزیده مقاله ، پیام سفارشی و فرم ورود به سیستم را نشان می داد.

Non-members will see an unauthorized access message

را مشاهده خواهند کرد

توجه: شما می توانید با استفاده از فیلترهای MemberPress ، این محتوا را به طور انتخابی پنهان کنید تا کاملاً قابل مشاهده باشد ، بنابراین کاربران این محتوا را تا زمانی که در دسترس نباشد نمی بینند.

نکاتی در مورد مدیریت محتوای قطره ای در وردپرس h4>

محتوای قطره ابزاری قدرتمند برای رشد وب سایت عضویت و جامعه آنلاین شماست. با این حال ، به راحتی کثیف می شود و ممکن است تجربه کاربر بدی ایجاد کند.

موارد زیر چند نکته است که به شما کمک می کند از محتوای قطره ای به طور م onثرتری در سایت خود استفاده کنید.

1 یک استراتژی محتوای نرم

را برنامه ریزی کنید

محتوایی را که در آینده منتشر می کنید برنامه ریزی کنید. شما نمی خواهید همه محتوا را واگذار کنید ، اما باید برای جلب رضایت مشتری شما کافی باشد.

قبل از راه اندازی کمپین می توانید محتوای خود را آماده کرده و تنظیم کنید. با این حال ، مطمئن شوید که سایت شما زیر حالت تعمیر و نگهداری تا محتوای پولی شما توسط موتورهای جستجو پنهان نشود.

2. لیست ایمیل

ایجاد کنید

استراتژی محتوای قطره ای خود را با بازاریابی ایمیل خود تلفیق کنید. با این کار می توانید یک کمپین ایمیل قطره ای تنظیم کنید که در صورت در دسترس بودن محتوای جدید ، به طور خودکار اعلان های ایمیل را برای کاربران ارسال می کند.

Email list

ما توصیه می کنیم از تماس دائم . این بهترین خدمات بازاریابی از طریق ایمیل برای مشاغل کوچک و دارای ابزارهای اتوماسیون آسان است که به شما کمک می کنند کمپین های خودکار را برای مشترکین جدید تنظیم کنید.

برای ابزارهای اتوماسیون بازاریابی قدرتمندتر ، می توانید به قطره یا ConvertKit ( گرچه گرانتر از تماس مداوم ).

3. محصولات را با هدفگذاری مجدد در سایت

تبلیغ کنید

بسیاری از وب سایت های عضویت به کاربران در ارتقا برنامه های عضویت خود ، خرید محصولات دیگر یا تمدید اشتراک خود اعتماد دارند.

اینجا جایی است که شما به OptinMonster نیاز خواهید داشت. این بهترین ابزار بهینه سازی تبدیل است و به شما کمک می کند کاربران موجود را با هدفگذاری مجدد در سایت تبدیل کنید.

OptinMonster popup preview

شما می توانید پیام های مورد نظر را با پنجره های کوچک جعبه ، تایمرهای شمارش معکوس ، جعبه های کشویی و موارد دیگر.

4. از رفتار کاربر

بیاموزید

با افزایش عضویت ، می خواهید بدانید که چه چیزی کاربران را برای ثبت نام در برنامه عضویت شما ترغیب می کند و چه عواملی مانع آنها می شود.

با MonsterInsights به راحتی می توانید این موضوع را ردیابی کنید. این بهترین افزونه Google Analytics برای وردپرس است و به شما کمک می کند ببینید کاربران شما از کجا می آیند و چگونه از سایت شما استفاده می کنند.

MonsterInsights

با استفاده از این داده ها ، می توانید آگاهانه تصمیم بگیرید و استراتژی بازاریابی خود را برای رشد تجارت خود تنظیم کنید. به راهنمای ما در ردیابی تبدیل در وردپرس برای دستورالعمل های دقیق.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید به صورت خودکار محتوای قطره ای را در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای نهایی امنیت وردپرس برای ایمن نگه داشتن سایت عضویت خود ، و مقایسه ما با بهترین سازندگان صفحه وردپرس برای شخصی سازی طراحی سایت خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-automatically-drip-content-in-your-wordpress-site/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35