چگونه می توان به روزرسانی خودکار را در وردپرس غیرفعال کرد

آیا می دانید وردپرس می تواند وب سایت شما را به طور خودکار به روز کند؟ در برخی موارد ، این می تواند پلاگین ها و تم ها را نیز شامل شود.

با وجود مزایای امنیتی ، احتمال کمی وجود دارد که این به روزرسانی های پس زمینه بتوانند وب سایت شما را خراب کنند.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به روزرسانی خودکار در وردپرس را غیرفعال کنید ، بنابراین می توانید به صورت دستی به روزرسانی کنید.

Disabling automatic updates in WordPress

چرا وردپرس به طور خودکار به روز می شود h4>

وردپرس به دلایل امنیتی به طور خودکار نرم افزار اصلی وردپرس را به روز می کند.

گاهی اوقات ، ممکن است یک پلاگین یا موضوع را نیز به روز کند تا تهدید احتمالی را برطرف کند. به عنوان مثال ، یک افزونه یا طرح زمینه وردپرس ممکن است برای از بین بردن یک آسیب پذیری مهم به روز شود. اگر آن افزونه یا موضوع توسط بسیاری از وب سایت ها استفاده شود ، تیم اصلی وردپرس ممکن است یک به روزرسانی خودکار را برای آن انجام دهد.

جدا از این شرایط ، وردپرس به شما امکان می دهد تا تصمیم بگیرید چه زمانی می خواهید به روزرسانی ها را نصب کنید.

توصیه نمی کنیم به روزرسانی خودکار وردپرس را خاموش کنید. آنها یک ویژگی امنیتی مهم هستند.

با این حال ، در برخی شرایط نادر ، به روزرسانی ها می توانند وب سایت شما را خراب کنند یا بر عملکرد آن تأثیر بگذارند. این می تواند منجر به از دست دادن تجارت و مشتری شما شود.

اگر اطمینان دارید که خودتان می توانید به روزرسانی های دستی را مدیریت کنید ، پس می توانید با خیال راحت به روزرسانی های خودکار را در وردپرس غیرفعال کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر دستورالعمل های کتبی را ترجیح می دهید ، فقط به خواندن ادامه دهید.

پیکربندی و غیرفعال کردن به روزرسانی های خودکار وردپرس h4>

ساده ترین راه برای این کار نصب و فعال سازی افزونه Easy Updates Manager . اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید ، نگاهی به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن افزونه ، برای پیکربندی تنظیمات خود به داشبورد »گزینه های بروزرسانی بروید.

Configuring the settings for the Easy Updates Manager plugin

می توانید “غیرفعال کردن همه به روزرسانی ها” را انتخاب کنید ، اما ما این گزینه را توصیه نمی کنیم. در درجه اول به این دلیل که از نمایش همه اعلان های بروزرسانی جلوگیری می کند.

در عوض ، باید تنظیمات مورد نظر خود را انتخاب کنید. می توانید به روزرسانی خودکار افزونه و طرح زمینه را غیرفعال کنید ، اما هسته استاندارد وردپرس وردپرس را فعال بگذارید.

Disabling automatic plugin and theme updates while leaving minor core auto updates enabled

توجه: اگر به جای “غیرفعال کردن به روزرسانی خودکار” “غیرفعال کردن به روزرسانی های پلاگین” و “غیرفعال کردن به روزرسانی های موضوع” را انتخاب کنید ، حتی اعلان های بروزرسانی را در لیست افزونه ها و مضامین خود نمی بینید .

Easy Updates Manager از آنچه به روز شده است سوابقی را نگه می دارد ، بنابراین اگر هر چیزی در سایت شما خراب شد ، می توانید دوباره به نسخه قبلی کار برگردید. برای مشاهده این مورد ، به داشبورد »گزینه های بروزرسانی بروید و سپس روی برگه” گزارش ها “کلیک کنید.

The logs tab of the Easy Updates Manager plugin

همچنین یک نسخه برتر از Easy Updates Manager وجود دارد که گزینه های اضافی زیادی را ارائه می دهد. به عنوان مثال ، با UpdraftPlus ادغام می شود تا قبل از اعمال به روزرسانی ، می توانید به طور خودکار از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

غیرفعال کردن به روزرسانی خودکار وردپرس بدون استفاده از افزونه h4>

اگر نمی خواهید از افزونه استفاده کنید چه می کنید؟ با افزودن این خط کد در پرونده wp-config.php خود می توانید به روزرسانی های خودکار را در وردپرس غیرفعال کنید:

 تعریف ("WP_AUTO_UPDATE_CORE" ، نادرست)؛ 

با این کار همه به روزرسانی های خودکار وردپرس غیرفعال می شوند.

مهم: اطمینان حاصل کنید که مقاله ما را در نحوه ویرایش ایمن پرونده wp-config.php در وردپرس با دستورالعمل های گام به گام.

اگر می خواهید به روزرسانی های اصلی جزئی را دریافت کنید ، اما به روزرسانی تم و پلاگین را غیرفعال کنید ، می توانید این کار را با اضافه کردن فیلترهای زیر در فایل Functions.php یا در افزونه اختصاصی سایت .

به روزرسانی خودکار افزونه وردپرس را غیرفعال کنید:

 add_filter ('auto_update_plugin'، '__return_false')؛ 

به روزرسانی خودکار قالب وردپرس را غیرفعال کنید:

 add_filter ('auto_update_theme'، '__return_false')؛ 

جوانب مثبت و منفی بروزرسانی خودکار وردپرس h4>

اکنون شما می دانید چگونه به روزرسانی خودکار را غیرفعال کنید ، اما آیا باید آنها را غیرفعال کنید؟ هیچ پاسخ درستی وجود ندارد و این به شما و وب سایت شما بستگی دارد.

در سایت های خود ، ضمن فعال بودن به روزرسانی های اصلی جزئی ، به روزرسانی خودکار افزونه و طرح زمینه را غیرفعال کرده ایم.

بیایید نگاهی به مزایا و معایب به روزرسانی خودکار بیندازیم. به این ترتیب ، می توانید تصمیم بگیرید که به روزرسانی خودکار را در سایت خود غیرفعال کنید.

مزایای به روزرسانی خودکار در وردپرس

به روزرسانی های خودکار برای امنیت وردپرس بسیار مناسب هستند. بسیاری از کاربران فراموش می کنند که افزونه ها یا نصب اصلی وردپرس خود را به روز کنند.

با به روزرسانی خودکار وردپرس ، هر زمان نسخه جدید وردپرس منتشر شد ، نگران به روزرسانی سایت خود نباشید. اینها برای نگهداری و اهداف امنیتی به بیرون رانده می شوند.

در گذشته ، به روزرسانی های خودکار چیزی بود که شما فقط با پرداخت هزینه میزبانی وردپرس مدیریت شده. اکنون ، آنها برای همه (حداقل برای نسخه های جزئی) در دسترس هستند.

همچنین می دانید که اگر مشکل امنیتی مهم در وردپرس یا افزونه محبوب وجود داشته باشد ، وردپرس به طور خودکار به روز می شود. حتی اگر مشغول کار یا بیرون از خانه باشید ، سایت شما ایمن خواهد ماند.

اگر سایت های زیادی دارید ، به روزرسانی خودکار می تواند در وقت شما صرفه جویی کند. و حتی اگر فقط یک سایت داشته باشید ، ممکن است آرامش را از دانستن اینکه وردپرس مراقب مسائل است ترجیح دهید.

معایب به روزرسانی خودکار در وردپرس

تیم اصلی وردپرس که مسئولیت انتشار به روزرسانی ها را بر عهده دارد ، اطمینان حاصل می کند که بدون سکوت قطع شده است.

با این وجود ، احتمال کمی وجود دارد که به روزرسانی خودکار سایت شما را خراب کند. طبق تجربه ما ، انتشارهای جزئی هنوز هیچ یک از سایتهای ما را خراب نکرده اند.

به این دلیل است که ما بهترین روش ها را دنبال می کنیم و هیچ پرونده اصلی را اصلاح نمی کنیم. اگر پرونده های اصلی وردپرس را اصلاح کنید ، این به روزرسانی های خودکار می توانند آنها را نادیده بگیرند.

اگر وردپرس هرگز لازم دانست که به روزرسانی امنیتی برای موضوعی را که استفاده می کنید ضروری است ، احتمال خراب شدن وب سایت شما وجود دارد. این مورد به ویژه اگر پرونده های تم خود را اصلاح کرده باشید ، اعمال می شود.

به روزرسانی خودکار افزونه می تواند سایت شما را نیز خراب کند. متغیرها بسیار زیاد هستند ، مانند محیط های مختلف سرور و ترکیبات افزونه.

اکنون لازم است بدانید که این به روزرسانی ها اکثر قریب به اتفاق وب سایت ها را نمی شکند. حتی در این صورت ، ممکن است احساس کنید نمی خواهید ریسک کنید.

اشکال دیگر این است که هنگام به روزرسانی سایت خود ، همیشه به طور خودکار اعلانی دریافت نخواهید کرد.

آیا باید به روزرسانی خودکار وردپرس را غیرفعال کنم؟ h4>

اساساً این تصمیم به شما بستگی دارد.

برای بیشتر مبتدیان و اکثریت قریب به اتفاق وب سایت های وردپرس ، به روزرسانی خودکار بی ضرر است و نباید آنها را غیرفعال کنید.

با این وجود ، اگر فروشگاه آنلاین یا نمی خواهید به دلیل خراب شدن سایت تجارت خود را از دست دهید ، پس می توانید با خیال راحت به روزرسانی های خودکار را خاموش کنید.

هنوز مطمئن شوید که برای اطمینان از امنیت وب سایت خود ، آن به روزرسانی ها را به موقع نصب کرده اید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه به روزرسانی خودکار در وردپرس را غیرفعال کنید.

چه از به روزرسانی های خودکار یا دستی استفاده می کنید ، اطمینان از پشتیبان گیری منظم از سایت خود بسیار مهم است. نگاهی به مقایسه بهترین افزونه های پشتیبان گیری وردپرس و راهنمای ما در نحوه بازیابی سایت وردپرس خود از نسخه پشتیبان .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً مشترک شوید کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-disable-automatic-updates-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید